Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
No esim toi vatsarulla mitä varmaan tarvisit iha himona ku olit treenaa rintaa muualla...

No miten vaan.. Potuttaa se silti! Ku oot ensin käyttäny 10min siihen, että oot saanu kaikki tarvittavat välineet siihen lähelle (liikuntakeskus missä käyn, on semmonen hallin kokonen ja siellä on kolme erillistä salia + jumppasalit), ni sitten pitää viedä se rulla siitä mun vierestä.Vaikka niitä on olemassaan ainaki neljä kappaletta, viittis vaan vähän kierrellä, ni ois löytäny. Tai, ku ois ees kysyny, että saako lainata!! Kyllä minä aina tarjoan välineet lainaan siksi aikaa, ku en ite tarvi.

Tänään potutti aivan väärä alkkarivalinta jalkatreeniin! Naisellisesti piti stringinnarua oikoa sumokyykkysarjojen välillä..

Veikkaan että joku mahtaisi miettiä tätä episodin todistamista aiheena "mikä ilahdutti tänään salilla?" :D

Voisi ilmestyä myös salikomediaa-ketjuun:
"Tänään salilla yhdellä rekkalesbolla oli satiaisia. Sellaisia ne punttimimmit on, höhöhöö"

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Enteilevät merkit piti paikkaansa ja kipeäksi tulin. nooh jospa tästä paranis suht nopeesti ettei oikein pitkästi mee reenejä ohi. Eniten siis potuttaa sairaudet ja loukkaantumiset :face: (sen lisäks että ne pirun pohkeet vaan ei kasva!)

Tänään taas niin saatananmoinen ruuhka, tuli oikein "that does it"- fiilis. Vaikka nykyistä korttia on vielä kuukausi jäljellä, niin vaihdan kyllä salia ensi viikolla.

Sekin tänään potutti (ja samalla nauratti), että siirtyminen "tupla-/triplasarja-jaksosta" "suorajaksoon" tuntuu alussa kuin menisi yliopistolta takaisin ala-asteelle. "Mitä vittua mä täällä teen?". Vaikeeta oli saada edes hiki päälle kun sarjojen välissä piti vaan istua ja tuijotella.

Meiänki salil o välillä iha hitosti lössii jos menee tiettyy aikaa, mut ei se kyl pahemmi oo ikin haitannu mua, ainahan siel saa tehtyy sarjat jossai välis. Mukava ku ei tarvii yksin treenaa. Se "saanko tehdä yhden sarjan välis" on aika toimiva lause. :)

Sekin tänään potutti (ja samalla nauratti), että siirtyminen "tupla-/triplasarja-jaksosta" "suorajaksoon" tuntuu alussa kuin menisi yliopistolta takaisin ala-asteelle. "Mitä vittua mä täällä teen?". Vaikeeta oli saada edes hiki päälle kun sarjojen välissä piti vaan istua ja tuijotella.

Mulla on aina tuo sama fiilis voimatreenien kanssa. Vaikka penkissä joku 5x5 ja siihen päälle apuliikkeet. Paikat kyllä kipeytyy myöhemmin ja kropasta loppuu puhti, mut ei tuu sellasta samanlaista väsymystä. "Don't chase fatigue, chase performance." Vaikea silti istuskella ne minuutit sarjojen välissä.

Meiänki salil o välillä iha hitosti lössii jos menee tiettyy aikaa, mut ei se kyl pahemmi oo ikin haitannu mua, ainahan siel saa tehtyy sarjat jossai välis. Mukava ku ei tarvii yksin treenaa. Se "saanko tehdä yhden sarjan välis" on aika toimiva lause. :)

Meidänkin sali aina ihan tupaten täynnä ja ihan hyvin saa tehtyä kun tekee sarjoja vuorotellen. viimes huumori oli koetuksella kun eräs jätkä teki rintaa tai hauista penkillä käsipainoilla 1,5m kyykkypaikan takana ja ite pyllistelen siin maastavetoja, anteeksi aiheuttamistani traumoista :rolleyes:

Se, että olen tällä hetkellä paskassa kunnossa ja läski. Salille voisin mennä, vaikka joka päivä, mutta välillä tuntuu, että kaikki tuijottaa, kun on niin hemmetin paskassa kunnossa. 10-12kg ylipainoa. Ärsyttää niin saatanasti.

Toistan itseäni: olet jättänyt 2 kertaa remmit salille josta ne on hävinneet. Miksi luulet että se kolmas tai neljäs kerta olisi erilainen? Kaikki kun ei ajattele tuolla tavalla kuin sinä. Samalla logiikalla voisit jättää muutkin treenikamat "valmiiksi" salille odottamaan seuraavaa treenikertaa. Et omista treenilaukkua? Et kanna juomapulloa, kenkiä ym.salilla mukana?

Itehän oon jättäny mun versa grippsit useempaan kertaan salille ja aina ne on sieltä löytyneet, joskin eri paikasta mihin ne unohdin, mutta kuitenkin.

Se, että olen tällä hetkellä paskassa kunnossa ja läski. Salille voisin mennä, vaikka joka päivä, mutta välillä tuntuu, että kaikki tuijottaa, kun on niin hemmetin paskassa kunnossa. 10-12kg ylipainoa. Ärsyttää niin saatanasti.

Jos sitä ylipainoa tosiaan on vain tuo 10-12kg, niin tuskin sä edes näytät silmiinpistävältä. Kyllä ihmiset kyylää salilla iästä ja koosta riippumatta, mut suurin osa tuntuu vaan kunnioittavan ihmisiä, jotka muuttavat elintapojaan.

Back
Ylös Bottom