Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Noi perkeleen maahanmuuttajat saatana ahdistelevat ja varastelevat salil.. luulis jotai kunnioitusta olevan suomalaisia kohtaan ku kerra maksetaan kaikki heille ja annetaan suomalaisten nuorten opiskelu paikat ym. Vittu saisivat ne idiootit jotka noita tänne haluavat majottaa/ruokkia noi itse!

Nyt kun ilmat kylmenee, alussa hirmu kylmä ja sarjojen välissä se vaatteiden lisääminen. Innolla pakkasia odotellessa :( , mitä ollenkaan mahan 30asteen pakkasella "salilla" tarvita päälleni.

Nyt on lämpötila laskenut sellaiselle tasolle, että voi siirtyä shortseista pitkiin housuihin :)

Maanantain ruuhka, on se kumma kun viikonlopun jäliltä illalla on niin vitunmoinen tungos mutta muina päivinä ei läheskään. :rolleyes: Onneksi penkkipäivä on sunnuntai, muuten vituttaisi vielä enemmän.
Tämä!

"Innolla" odotan miltä toi sali näyttää vuodenvaihteen jälkeen, ei saatana. Täytyy kyllä vaihtaa salia silloin, se on ihan varma.

Yleensä se perinteinen, että joku tekee hauiskääntöjä kyykkyräkissä tai penkin tangolla.

Tänään oli yksi niistä harvoista päivistä kun reenaan hauista, niin eikö sitten jotku sankarit ollut askelkyykkäämässä salin mutkatanko niskassa! ...ja vielä yli 45min setin vetivät. Ja nousivat joka kyykyllä kyykkyboksin päälle, jossa lukee että ÄLÄ ASTU PÄÄLLE!

Helvetti. Suunnistajat.

Nyt on lämpötila laskenut sellaiselle tasolle, että voi siirtyä shortseista pitkiin housuihin :)

Juu mielelläni siirryn pitkiin housuihin ja sarjojen välillä kevyt toppatakkiin ehkä jo kunnon toppatakkiinkin tänään aamulla kun menin oli 2astetta pakkasta limsa kohmeista kun unohtu edellisellä kerralla lattialle.

Kyllä mulla on vielä shortsit.

joko oot hiukka lämpeemmällä salilla tai oon tosi hurjasti huhkinut no voihan olla muitakin syitä varmasti.
meillä jos tulee näin syksyllä/talvella kuuma on ollu hyvä päivä tietää jälkeenpäin et on jotain tullu tehtyä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Missä vitun iglussa Miffi treenaa? :D

Tuossa taannoin vitutti radion hiljentänyt mammalauma. Ymmärtäisin kyllä, jos olisin kuunnellut Meshuggahia täysillä, mutta volumet oli ehkä 14-15 (maksimi 30) pykälässä, ja radiosta tuli 70-80-luvun rokkia, jonka nyt luulis olevan kaikkien korviin suht kevyttä kuunneltavaa. Olin ainoa salilla, joten olisi ollut vähintäänkin kohteliasta kysyä mielipidettäni hiljentämisestä tai kanavan vaihtamisesta.
Kostoksi röhisin ja kolistelin lopputreenin ajan. Näin lauman ilmeistä, että se vitutti. :)

Mikä ihme tässä on, että joka kerta juuri ennen (ja treenin aikana) selkä/rintatreeniä oon kauheen väsyny. Muut treenit menee hyvin, mutta jostain syystä ennen tätä treeniä väsyttää aina. Kuten nyt. Eikä se johdu viikonpäivästä mitenkään, koska en treenaa viikkosidonnaisesti.

Noi perkeleen maahanmuuttajat saatana ahdistelevat ja varastelevat salil.. luulis jotai kunnioitusta olevan suomalaisia kohtaan ku kerra maksetaan kaikki heille ja annetaan suomalaisten nuorten opiskelu paikat ym. Vittu saisivat ne idiootit jotka noita tänne haluavat majottaa/ruokkia noi itse!
Mun tän hetkisellä salilla mamut tykkää kans perseillä välillä. Vielä ei oo ainakaan multa mitään varastettu, mut yhen ihmisen kortilla salille tulee yleensä n. 5 kaveria. Tästä on henkilökuntaki pariin otteeseen sanonu niille. Painothan nyt luonnollisesti jätetään aina tankoon ja vaikka jollain olis sarja kesken, mennään välissä tekemään kysymättä mitään. Mm ite ku tein yks päivä pystäriä ja yks tunki suht röyhkeesti siinä välissä testaamaan voimiaan. Kiva oli kyllä kattella ählyn ilmeitä ku ei saanukaan tankoa nostettua ees telineestä pois :D
Parempi puoliskoni tosin sano tossa taannoin et siellä oli nämä samaset kuranaamat huudellu sille jotain. Jos niillä on pokkaa rueta jotain joskus ahistelemaan mun läsnäollessa, hakkaan jokaisen suht isolla käsipainolla valkoihoiseks.

Loukkaantumiset. Nyt vihlaisi alaselkään kyykkyä tehdessä. 5/5 oli tavoite, mutta joutui keskeyttämään 3/5. Joutu jättää muutkin alaselkää rasittavat liikkeet tekemättä. Tyydyin tekemään ojennuksia/koukistuksia ja pohkeet. Ei olisi pitänyt, sillä nyt ei liikkuminen onnistu kunnolla. 2 viikkoa sitten sama tapahtui mavessa.

Miksi sä luulet, että kunniottaisivat suomalaisia, kun suomalaiset antaa rahaa tyhjästä ja katsoo kaikki törttöilyt silmien läpi ja sitten vielä kehuvat, että kulttuuri rikastuu. Vähemmästäkin jengistä tulee kusipäisiä, jos eivät valmiiksi jo ole. Jos tuolla tavalla omia lapsia kasvattaisi, niin ylimielisiä sikoja niistäkin kasvais. Kunnioitus syntyy tarpeesta kunnioittaa. Ylimielinen käytös loppuu vasta, kun se ei enää toimi.

vituttaa yks vanha ukko ketä aina tulee jutteleen jotain vammasia juttujaan ja pällisteleen mun painoja jopa välillä kesken sarjojen. ja oon 99 pros varma et se on hinaaja. ei siinä mittää mut vituttaa ku tää homoseksuaali
häiritsee kuitenki aika paljon. ja oon sellane et yritän salilla vältellä sitä paskanjauhamista muutenki, napit korvissa ja katse maassa. mut vittu noita ketkä silti tulee siihen jotain sössöttään. ite ei tulis mieleenkää mennä jutteleen jos joku treenaa pää punasena ja napit korvis! PERKELEE

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom