Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toista ketjua lukiessa tajusin, että mua vituttaa oma "lahjattomuus." Kaikki tulokset vaatii suunnitelmallisuutta ja paljon työtä. Alkoholia en voi käyttää lähes lainkaan, ja ruokaakin täytyy kauhoa kilokaupalla. Jos unta ei tuu vähintään kahdeksan tuntia yössä, oon ihan vitun tukossa koko treenin jälkeisen päivän. Tavallaan nuo on vaan hyviä juttuja. Tekevät harrastuksesta mielenkiintoisen ja haastavan, mutta vituttaa kun "nallekarkit ei mee tasan."
Näitä juttuja kuulee usein, mutta myös näkee välillä omassa lähipiirissä. Kavereilla on heikko tietämys treenaamisesta (joka tosin allekirjoittaneellakin on aika heikkoa tasoa) ja lähes olematon tietämys ravinnosta ja lihashuollosta. Syödään treenin jälkeen ruisleipä ja juodaan joka viikonloppu kahtena päivänä kaljaa. Rasvaa ei ole, rauta nousee kevyesti ja paikat turpoaa. "Mikä vitun kiertäjäkalvosin?"

Rekka-auton kokoiset jarrutusraidat pöntössä, kuset pöntön reunalla ja järjetön skeidan haju pienessä wc-kopissa.

Tätä me työpaikallakin ihmeteltiin! Osa ihmisistä luulee varmaan, että riittää kun menee vessaan paskomaan ja kusemaan, mutta eivät oo tajunnu, että siellä on se pönttö mihin pitäs osua ja mielellään vielä sinne veteen :D

Huhhuh... Jumankauta minkälaisissa läävissä jengi treenaa, mutta hyvä että silti treenaatte :)

Paikkakunnan kallein kuntokeskus (70€/kk [35€/2vko välein]). Omistajaa ei vaan kiinnosta vittujakaan muutaku se, että rahaa tulee. Välillä oikein huvittaa ne kyltit siellä vessojen seinillä "panostamme siisteyteen, tarkastanut:". Olen kokeillut paikkakunnan myös kahta pienempää ja edullisempaa salia, mutta ei ainakaan vielä napannut. Toinen saleista toki on erittäin varteenotettava vaihtoehto, kun omistaja omistaa paikkakunnalta kuppilan. Salilla järjestetään aina välillä saunailtamia, ja kuntosali tarjoaa saunajuomat. Vähän eri meininki kun nykyisellä salilla.

Taas meni alaselkä vituiks sjmv:tä tehdessä. Lämmitellessä 5. toisto alas ja pieni muljahdus/pieni naksahdus sai selän todella jumiin. Pitkään sujuikin hyvin. Pienikin herpaantuminen tekniikassa ja taas kävi näin. Pitänee prkl palkata jou opettaa tekniikka, kun ei ollu eka kerta tämä sama vahinko sattu. Nyt sit vitutus kestää yhtä kauan kuin selkäkivutkin eli noin viikko tässä menee. Seuraavaks menin tekee kulmasoutua mihin oli jo aika työlästä nostaa 20kg kiekko, joten jouduin jättää senki laitteeseen lopetellessani vaikka itseä yleensä vituttaa tyypit, jotka ei korjaa kiekkoja pois. No siivosin sentään treenin alussa 2 kiekkoo lattialta, joten kait mä sinne yhden pystyin nyt jättää, kun ei selkä kestäny nostaa. Ja kohta paska selällä töihin. Ai kun tämä viikonloppu on kiva!!!

ps. mitähän maksaa noin suunilleen asiantuntevan tyypin sjmv oppitunti?

^
Ei mitään, katot tänään illan ratoksi tunnin verran tekniikkavideoita youtubesta. Meneeks muuten tanko sääriä pitkin ja pidätkö hapet sisällä toiston ajan, onko katse eteen eikä alas? Eikä se vyön käyttö kiellettyä ole jos riskinä on toi selän loukkaaminen. Takareiskojahan sä teet etkä selkää.

Siinä hyvä ja turvallinen tekniikka. Ideana pitää polvia koukussa jolloin venytys tulee jo aiemmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä heittely ei kyllä lakkaa ärsyttämästä koskaan. Meidän salilla on sellaisia käsipainoja, joissa ei ole liikkuvia osia, mutta onpa ne saatu paiskottua siihen kuntoon, että painot lenksuttavat osassa. Kai se jotenkin korostaa miehisyyttä kun paiskoo niitä. Ehkä pitää vaihtaa salia sellaiseen, jossa ei ole niin paljoa asiakkaita, jotka ovat alemmalta evoluutiopykälältä.

Voishan ne laskea alas paiskomattakin. Nämä kyllä on mulla kestäny. Lyijyä. ;) 2013-11-09 17.42.18.webp

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei vittu että paloi pinna tänään itseeni.

Olen tehnyt mielestäni normi 90 kyykkyä, niin vitut. Ihmettelinkin kun ei ota reisiin.
Pistin tänään muijan kuvaamaan niin varttikyykkyähän mä tein. Olin katsonut salin peilistä alunperin, niin näytti syvältä. Nyt videolla ei sinne päinkään. Pyllistän liikaa. Ennen tein vain asstograssia ja etukyykkyä, mutta jostain syystä uudella salilla vaihdoin sen. No tänään siis kyykkäsin vajaita 180. Vittu siirryn takaisin asstograssiin. Toivottavasti painot ei reiskojen takia ole tyyliin 60... Huoh.

Se kun ei pääse ollenkaa reenaamaan... Armeijalta löytyy kyllä toimivat vehkeet ja tilat ja kannustava asenne tyyliin reenaamaan vaan, mutta prkl tuppaa menemään niin että aina kun pitäsi päästä vapaa-ajalle niin kyllä löytyy turhaa skeidaa mitä vääntää esim ylimääräinen järjestymisharjoitus tai joku vastaava....Ei onneksi kuitenkaan aina :)

Toista viikkoa kipeänä... yskittää ja hikoiluttaa pienestäkin rasituksesta. Tässä kondiksessa en uskalla treenata. Tylsää. Toisaalta kipuilleet polvet saa vähän huilata.

Jäi treenit kesken, vittu. Jalkaprässissä viimeistä toistoa tehdessä alaselässä vihlaisi, olin ilmeisesti jotenkin selkä mutkalla tjsp. Toivottavasti vaan joku venähdys, lepoa lepoa...

Ei vittu että paloi pinna tänään itseeni.

Olen tehnyt mielestäni normi 90 kyykkyä, niin vitut. Ihmettelinkin kun ei ota reisiin.
Pistin tänään muijan kuvaamaan niin varttikyykkyähän mä tein. Olin katsonut salin peilistä alunperin, niin näytti syvältä. Nyt videolla ei sinne päinkään. Pyllistän liikaa. Ennen tein vain asstograssia ja etukyykkyä, mutta jostain syystä uudella salilla vaihdoin sen. No tänään siis kyykkäsin vajaita 180. Vittu siirryn takaisin asstograssiin. Toivottavasti painot ei reiskojen takia ole tyyliin 60... Huoh.

teet sitä vitun kyykkyä niin et rymähtää se helvetin anaali siihen nostolavaan niin ei tarvii paljoo kysellä että mihi se helvetti ottaa

Videolla Dorian sanoo "lock your legs" minkä näkee ihan silmilläkin.

Jep. Noin teen itekkin sjmv:n. Tosin saan laskea sen tangon kyllä ihan nilkkoihin että tuntuu. Kai Greene tekee myös noin tosin leveämmällä asennolla. Tai ainaki teki jossain videossa. Toiset tykkää tehä jalat koukussa kun vissiin venyvyys ei riitä laskee tankoa tai jotain en tiedä.

Maanantain ruuhka, on se kumma kun viikonlopun jäliltä illalla on niin vitunmoinen tungos mutta muina päivinä ei läheskään. :rolleyes: Onneksi penkkipäivä on sunnuntai, muuten vituttaisi vielä enemmän.

Nyt kun ilmat kylmenee, alussa hirmu kylmä ja sarjojen välissä se vaatteiden lisääminen. Innolla pakkasia odotellessa :( , mitä ollenkaan mahan 30asteen pakkasella "salilla" tarvita päälleni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom