Miehet valtaa esim. pystypunnerruspaikat samantien
Eli siis... lattian? Vai smithissäkö teet? Itse tein smithissä alkuun, mutta totesin että lattialla seisaalteen menee paremmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miehet valtaa esim. pystypunnerruspaikat samantien
Eli siis... lattian? Vai smithissäkö teet? Itse tein smithissä alkuun, mutta totesin että lattialla seisaalteen menee paremmin.
On myös olemassa pystypunnerruspenkkejä.
"Mun" salilla löytyy yks smith ja sitten yks paikka punnertaa seisaaltaan. Ja ne ovat kyllä suosittuja, jos /kun naisten vuorolla sinne tulee miehiä, niin kyllähän ne kaks paikkaa menee heti käyttöön. Sali on kaupungin ylläpitämä sali, peruslaitteet löytyy ja ahdasta on. Vähänkin enemmän porukkaa niin päät kolisee . Edullistakin tietty.
Mutta kuten sanoin, pääsen tästä ainoasta tämänhetkisestä harmituksen aiheesta kohta eroon, kun vaihdan salia. Tuleeko muita potutuksen aiheita - tiedä sitä sitten. Aika näyttää. Odotan innolla uuden salin tarjoamia mahdollisuuksia ja jatkan edelleen vilkuilua treenaamisen ohessa - en tuijota![]()
Viikko sitten nostin maastavedossa 190kg. Tänään sitten 192.5kg ja eihän se noussut kuin viisi senttiä lattiasta! Miten voi 2,5kg vaikuttaa noin paljon? Ja olen sen verran taikauskoinen ihminen, että aloin miettimään onko vika uusissa treeni sukissa. Maastavetoa ja kyykkyä teen aina sukkasiltaan. Nyt olenkin pähkäillyt kaivanko vanhat sukat takaisin kun paljain jaloin ei saa saleilla nostella. Vai olisiko peräti johtunut siitä, että meni treeni kello yhdeksän paikkeille illalla ja ei vaan ollut niin hyvässä vedossa kun viimeksi aamusella. Kyllä harmittaa ja kismittää taas melkoisen paljon.