Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ees nykyään jaksa alkaa viritteleen niitä painoja "oikeaan paikkaan". Jonku aikaa aina niitä järjestelin, mutta jo huomenna kun tuli uudestaan niin painot pitkin lattioita/päin vittua telineissä. Nykyään laitan siihen mistä sen otinki, ellen oo poiminu niitä vaikkapa lattialta.
Eniten luultavasti vituttaa ne nuoret kuhertelevat pariskunnat.. ei jumalauta oikeesti.. eilenkin oli malli esimerkki.. olin salilla, sinne tuli semmone n20v pariskunta ''treenailee'', jätkä yritti jotai siinä värkätä mutta eihän se saanu rauhaa kun muija kokoajan kävi hakemassa huomiot kaikella turhalla, no ei siinä mitään. Siinä ylätaljaa tehdessäni tämä pariskunta päätti tulla vieressäni olevalle vinopenkille kuhertelemaan.. iha oikeesti mitä vittua.. siinä makkoilivat sen viitisen minuuttia ja kismailivat menemään.. rakkaus on kivaa ja toi on ymmärettävää mutta ei salilla kiitos, itseä ainaki häiritsi homma.. miettikää ennenku meette tyttöystävän kans salille ;)
Mä en yleensä jaksa isommin välittää, vaikka kanssatreenaajat tekisivät salilla ties mitä, mutta tänään oli poikkeuksellisen vaikeaa.
Joku mimmi juoksi juoksumatolla, ja hyvä ettei matosta läpi mennyt, kun se saundi mikä siitä lähti joka askeleella oli käsittämättömän kovaääninen läts. Ei auttanut, vaikka väänsin iTunesista volat kaakkoon. Kolme varttia sitä helvetin lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis.
Tuolla tekniikalla on takuulla polvilumpiot kainaloissa alta puolen vuoden, eli ei tarvi onneksi kauaa kuunnella, jos sattuu toiste samaan aikaan salille, mutta silti. :itku:
Ihan mielenkiinnosta: oliko tytöllä kaliiberia?