Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä en ees nykyään jaksa alkaa viritteleen niitä painoja "oikeaan paikkaan". Jonku aikaa aina niitä järjestelin, mutta jo huomenna kun tuli uudestaan niin painot pitkin lattioita/päin vittua telineissä. Nykyään laitan siihen mistä sen otinki, ellen oo poiminu niitä vaikkapa lattialta.

Joo ei paljon hyödytä jos yksi skarppaa ja 10 vetää päin persettä.

Hah, minua ärsyttää, mutta samalla naurattaa ne salilla käyvät nuoret miehet, jotka siellä pullistellen kulkevat ja koittavat saada katsekontaktia meiltä naisilta tyyliin "näitkös miten isoilla painoilla reenailen" ja sitten kuitenkin tekevät niin että jättävät liikkeet puolitiehen =) samaten minua ärsyttää ja huvittaa ne ihmiset, jotka eivät voi morjestaa, vaikka sen joka tai joka toinen kerta salilla näemme. Myös se että joku mies morjestaa aina yksin ollessaan/ kavereiden kanssa ollessaan oikein reippaasti, mutta autappas, jos onkin tullut emäntänsä kanssa reenaamaan, niin silloin pidetään katse tiukasti omassa reenissä ja ei varmasti sanota yhtään mitään, vaikka huomaisikin =) Mutta kaikista ärsyttävintä on se jos oikein lihava neiti tulee ja ottaa itselleen esim. vyötärölaitteen ja siinä sitten alkaa hinkuttamaan toistoja toistojen perään, isoilla painoilla tietenkin ja pitää tauotkin siinä, katselee niin ylimielisesti, ettei viitsi mennä kysymään sopisiko välissä tehdä ja sitten kun sen 20min päästä on siitä vaalmis, niin jättää sen penkin märäksi... tosi kiva omalla pyyhkeellään rueta sitä sitten putsailemaan toisen jäljiltä.

Eniten luultavasti vituttaa ne nuoret kuhertelevat pariskunnat.. ei jumalauta oikeesti.. eilenkin oli malli esimerkki.. olin salilla, sinne tuli semmone n20v pariskunta ''treenailee'', jätkä yritti jotai siinä värkätä mutta eihän se saanu rauhaa kun muija kokoajan kävi hakemassa huomiot kaikella turhalla, no ei siinä mitään. Siinä ylätaljaa tehdessäni tämä pariskunta päätti tulla vieressäni olevalle vinopenkille kuhertelemaan.. iha oikeesti mitä vittua.. siinä makkoilivat sen viitisen minuuttia ja kismailivat menemään.. rakkaus on kivaa ja toi on ymmärettävää mutta ei salilla kiitos, itseä ainaki häiritsi homma.. miettikää ennenku meette tyttöystävän kans salille ;)

Jatkossakin käyn tyttöystävän kanssa salilla 8) Tiedän ainakin, että jotain enemmän saan vielä otettua ylös. Kuhertelu ei kyllä kuulu saliohjelmaan.

Ne apinat, jotka ihailevat mun pieniä painoja. :(

Kolmeen viikkoon ei oo päässy salille käytännössä ollenkaan :/ Keuhkoputkentulehduksen kautta poskiontelontulehdukseen + kuumeilua ja muuta paskaa.

Mä en yleensä jaksa isommin välittää, vaikka kanssatreenaajat tekisivät salilla ties mitä, mutta tänään oli poikkeuksellisen vaikeaa.

Joku mimmi juoksi juoksumatolla, ja hyvä ettei matosta läpi mennyt, kun se saundi mikä siitä lähti joka askeleella oli käsittämättömän kovaääninen läts. Ei auttanut, vaikka väänsin iTunesista volat kaakkoon. Kolme varttia sitä helvetin lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis.

Tuolla tekniikalla on takuulla polvilumpiot kainaloissa alta puolen vuoden, eli ei tarvi onneksi kauaa kuunnella, jos sattuu toiste samaan aikaan salille, mutta silti. :itku:

Levypainojen lastaaminen ottaa hermoon. Pitäs olla pakat kaikissa koneissa.

Mä en yleensä jaksa isommin välittää, vaikka kanssatreenaajat tekisivät salilla ties mitä, mutta tänään oli poikkeuksellisen vaikeaa.

Joku mimmi juoksi juoksumatolla, ja hyvä ettei matosta läpi mennyt, kun se saundi mikä siitä lähti joka askeleella oli käsittämättömän kovaääninen läts. Ei auttanut, vaikka väänsin iTunesista volat kaakkoon. Kolme varttia sitä helvetin lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis lätsis.

Tuolla tekniikalla on takuulla polvilumpiot kainaloissa alta puolen vuoden, eli ei tarvi onneksi kauaa kuunnella, jos sattuu toiste samaan aikaan salille, mutta silti. :itku:

Ihan mielenkiinnosta: oliko tytöllä kaliiberia?

Ihan mielenkiinnosta: oliko tytöllä kaliiberia?

Kaliiberilla viitataan massaan? Ei lihasta, ei läskiä, vaan sopusuhtainen ja normikokoinen, n. 160 cm ja ehkä 50-55 kg. En edes tajua, miten teknisesti on mahdollista juosta noin, eli että päkiöiden sijaan mattoon lässähtää kerralla räpylä koko mitaltaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eniten ehkä nämä yläasteikäset turtlesit, jotka tulevat salille sateenkaarivärisissä wescin kuteissa 5 henkilön laumoissa vääntämään käsipainopenkki&flyessi-superia ei_vapaille_painoille tarkotetulle laminaattilattialle ja jokasesta sarjasta jää toistoja varastoon n.5 ja painot tiputetaan ähkien siihen h*lvetin puulattialle kauheella kolinalla ja ruvetaan kannustamaan kaveria joni 15v "17 toistoo vielä", huudoillla. :face: :love:

Jalkareenin jälkilämmöissä tuli taas vaihteeksi fiilis, et onhan sitä ihan vitun heikko ja et onko tässä salilla käynnissä taas vitunkaan järkeä. Kehitys kyykyissä vaihteeksi juminu paikalleen, kuten myös lonkan liikkuvuus. En vittu ymmärrä miten tuo aina säännöllisen epäsäännöllisesti voi vastustaa noin saatanasti.

Noh huomenna saa ähistä olkapäiden ja ojentajien kimpussa, josko se taas maistuis ku on "kevyttä" ja kivaa.

Tänään taas vitutti tuo touhu salilla.
Salilla oli 6 n.15v pojankloppia, jotka suurimmaksi osakseen olivat ainoastaan kunnolla treenaavien edessä.
Istuivat laitteissa kännykät kädessä, samalla juttelivat mopoista.
Kyllähän sielä oli perus penkkiräpellystä, maximit tankoon (35kg) ja kaikilla lihaksilla tanko ylös. Tätä pojat jatkoivat noin puolituntia, jonka jälkeen kyllästyin ja menin kysymään että joko voin tulla tekemään. Ymmärsivät väistyä...

Mua häiritsee ne 15v-16 teinipojat kun treenaa aina rintaa, olkapäitä tai haukkaa ja kävelee tiukassa teknisessä paidassaan rinta rottingilla pitkin salia. Itse olin myös alussa tietenkin samanlainen ehkä muutaman kuukauden, mutta nää samat naamat jatkaa meidän salilla touhua ja tuo uusia kavereitaan mukaan penkkaamaan neljästi viikossa. Ei mitään, yks näistä punnertaakin melko hyvin, puhtaasti ja tais viimeks tehdä 100 kilolla 5 toistoa vaikka vyötärö ja jalat on mallia lyijykynä, hauista on hiukan treenattu rinnan lisäks. Niiden ryhdistä näkee miten ne luulee olevansa saatanan isoja kun katselee peilistä niitä pumpissa olevia (18 penkkisarjan jälkeen) tisujaan ja tsemppaa kavereitaan penkkaamaan vielä pari toistoa ja sit mennään tekee vipareita. Viimeks se kaveri joka on niistä kovin penkkaamaan määräs myös painot toiselle kaverilleen joka ilmeisesti ekaa kertaa treenas olkapäitä ja teki sit vipareita jollain 14kg kässäreillä kaks likasta toistoa eikä kehdannut vaihtaa painoja pienempiin vaan teki tota muutaman kerran ja meni pumppaamaan hauista.

Sit eräs kerta joku parivaljakko vielä tuota ylempänä mainitsemaani porukkaa nuorempia, about 14v 55kg kavereita treenasivat häröillen ympäri salia laitteesta toiseeseen (toinen kaveri oli käsi paketissa ja vaan seuras kaveriaan) kunnes pojat eksyivät penkkiin, miettivät hetken paljonko painoa laitetaan ja totesivat että laitetaan nää siniset (20kg) eli 60kg tankoon. Toinen meni alle (kylmiltään) ja toinen varmisti yhdellä kädellä. Ei noussut ja oli kavereilla urakka nostaa tanko telineisiin. Sitten tämä penkkaaja totes ääneen ''ei vittu ei jaksa, mennää tekee haukkaa'' ja nämä kaverit tosiaan jättivät sen 60kg tankoon ja tulivat mun viereen liian isojen käsipainojen kanssa treenaamaan hauista, asettivat penkin just samaan kulmaan kun mulla ja vilkuilivat mua koko sarjansa ajan.
Oli varmaan sekavaa tekstiä kun ajatus karkaili mutta toivottavasti joku tajus pointin jota ei välttämättä ollut :D

Eilen salille eksyi toinen suht paljon enemmän salilla käynyt tyttö/nainen ja tämän kaveri. Ei siinä mitään, lämmittelyt meni niin, että kokeneempi teki ja toinen kattoi itteään peilistä seisten juoksumatolla ja vilkuillen samalla muita salilla. 5min tätä jatkui ja juoksumatto ei edes siis käynnistynyt. Sen jälkeen kun oltiin mavea duunaamassa tyttöystävän kanssa tuli sama parivaljakko duunaamaan (kulmasoutua?)laitteessa, tyylillä kokeneempi teki ja toinen keskittyi ihailemaan meidän mavea kysyvästi ja juomalla vesipullosta.

Aivan helvetillisen puuduttavaa...

Yleensä ei mikään potuta salilla, antaa kaikkien taaplata tyylillään ja tehdä omaa juttuaan - mutta nyt kun mulla on kunnon saliohjelma, niin kyllä potuttaa jos ei pääse kaikkia liikkeitä tekemään. Käyn nyt toistaiseksi vielä sellaisella salilla, jossa on erikseen naisten vuorot kaksi kertaa viikossa. Potuttaa kun sinne silti tulee miehiä - ei muuten, mutta kun silloin ei vaan pääse tekemään ohjelmaa kokonaan. Muuten on ihan mukavaa treenata miesten kanssa samaan aikaan - onhan se kiva kun on silmäniloakin samalla :) Tuijotusta yritän välttää, kun se kaiketi häiritsee - ainakin aikaisempien kommenttien perusteella. Vähän vaan vilkuilen välillä ;)
No, kohta siirryn sellaiselle salille, jossa on erikseen naisille oma pienempi sali. Jos isommassa salissa on ruuhkaa, niin naisten salissa toivottavasti pystyy suorittamaan ohjelman loppuun.

No kun en kehtaa sanoa niille miehille, että päästä mut nyt siihen . Miehet valtaa esim. pystypunnerruspaikat samantien .Toi sali jossa käyn on tosi pieni, sen takia siellä varmaan on naisten vuorot erikseen. Pitäis vaan sanoa rohkeasti niille miehille, että teepä tilaa, nyt on mun vuoro. Mutt kun en sano.
No, kohta vaihdan salia kuitenkin niin loppuu tämäkin vähäinen potutus.

Mä en ymmärrä onks sillä niin väliä vaikka salilla on porukkaa. Voi sitä aina tehdä välissä tai tekee jotain muuta liikettä sitä ennen.

Suositut

Back
Ylös Bottom