Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Käyn salilla, mihin kuljetaan hissillä, niin taas se tapahtui. Eli saavun kerrokseen ja kun olen poistumassa hissistä niin tämän tampion oli pakko tunkea samalla sekunnilla sisään hissiin ja kuinkas siinä kävikään. Kyllä niinkun oikeesti alkaa vituttaa se, kun ei voida odottaa että siellä hississä oleva henkilö tulee ensiksi pois ja sitten mennään sinne, vaan on pakko rynnätä samantien ovien avauduttua ja sitten törmätään.

Seuraavan kerran otat jätkää rinnuksista kiinni ja heität seinään?

Käyn salilla, mihin kuljetaan hissillä, niin taas se tapahtui. Eli saavun kerrokseen ja kun olen poistumassa hissistä niin tämän tampion oli pakko tunkea samalla sekunnilla sisään hissiin ja kuinkas siinä kävikään. Kyllä niinkun oikeesti alkaa vituttaa se, kun ei voida odottaa että siellä hississä oleva henkilö tulee ensiksi pois ja sitten mennään sinne, vaan on pakko rynnätä samantien ovien avauduttua ja sitten törmätään.

Tämä sama efekti toistuu metrossa, junissa ja raitiovaunuissa. Saatanan kiireiset ihmiset alkavat rynnimään ovista sisään ennen kuin sisällä olijat pääsevät edes ulos. Ihan röyhkeästi kannattaa vaan kävellä päin.

Seuraavan kerran otat jätkää rinnuksista kiinni ja heität seinään?

Kannattaa vielä kaataa maahan ja potkia päähän huutaen samalla, että "MITÄ sä vitun jätkä oikee tuut siinä hissiin ennen ku oon päässy ulos nyt vitun jätkä oon kato bodari niin älä vittu ala tulee ennenaikojaa hissiin saatana!!!!"

Kannattaa vielä kaataa maahan ja potkia päähän huutaen samalla, että "MITÄ sä vitun jätkä oikee tuut siinä hissiin ennen ku oon päässy ulos nyt vitun jätkä oon kato bodari niin älä vittu ala tulee ennenaikojaa hissiin saatana!!!!"

Tosin jos se kaveri on kaks kertaa sun kokonen ni tää ei saata toimia.

Se on alfa, sä et. Deal with it.

se kun pamautat levytangolla pientä lasta naamaan ja vanhemmat tulee siitä valittaan ettenkö MINÄ osaa katsoa mihin meen tankoni kanssa.

Salille hissillä...
jay-cutler-funniest-things-gym.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eniten vituttaa että täytyy pitää välipäiviä.

Eikä vituta. Ämmä tekeen ruokaa ja gta pyöriin

- - - Updated - - -

Itseäni vituttaa, kun selkärangan vierestä kipeänä ollut jo 2 viikkoa. Lievenee tekiessä kipu. Pitäs varmaa joku tulehduslääkekuuri vedellä.

Ihmiset jotka jättävät kaikki painot ja tangot miten sattuu, ja ne painot viä kiinni niihin tankoihin. Käyn siis taloyhtiön salilla.

Paskamaista ku ensimmäiset 10-15min menee järjestelyyn. No, kaipa sekin alkulämmöistä käy, tulee meinaan sellanen vitutus hiki aina päälle että taju meinaa lähtee...

Se kun joittenkin sankareitten pitää laittaa ihan vitusti liikaa painoja ja vetää liikkeet ihan päin vittua heijareitten saattelemana.
Arvostan paljon enemmän niitä, jotka vetää itelle sopivilla painoilla liikkeet puhtaasti, vaikka joutuskin käyttää pieniä painoja.

Mua vituttaa ne sankarit mitkä tekee pikku neitien painoilla ja kattelee arvostelevasti meitä ketkä tehdään oikeilla miesten romuilla liikkeitä. Sitten kirjotellaan tänne kun joku on tehnyt väärin tai liian isoilla tai outoa liikettä. Senkin siimakädet

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom