Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Laitteen varaaminen niin, ettei päästä siihen ketään on väärin riippumatta siitä, monessako laitteessa tekee.

Samaa mieltä.

Jotkut naiset teki mavee kolmellakympillä. Himoitsin sitä niiden tankoa. Heti kun ne alko ottamaan painoja pois, mä syöksyin sanomaan, että älkää ottako jos lopetatte. Siihen toinen naisista sanoi, että me tehää vielä tang... Tähän väliin toinen sanoi, että ole hyvä ja laitto painot takaisin. Noh ei niiden olisi tarvinut lopettaa, mutta olin varmaan niin ammattilaisen näköinen, että karkasivat. Niitä varmaan potutti käytökseni.

Jotkut naiset teki mavee kolmellakympillä. Himoitsin sitä niiden tankoa. Heti kun ne alko ottamaan painoja pois, mä syöksyin sanomaan, että älkää ottako jos lopetatte. Siihen toinen naisista sanoi, että me tehää vielä tang... Tähän väliin toinen sanoi, että ole hyvä ja laitto painot takaisin. Noh ei niiden olisi tarvinut lopettaa, mutta olin varmaan niin ammattilaisen näköinen, että karkasivat. Niitä varmaan potutti käytökseni.

Mua kanssa vituttaa tollane. Tosi usein käy niin, että kun menet kysymään joltaki kohteliaasti, että voisinko tehä välissä, niin vastaukseks saa "ei ku tee sä tässä, keksin ite jotai muuta". Yritä sit siinä sanoo et ei ollu tarkotus pois häätää. Nykyää harvemmin teenkään kenenkää muun ku tuttujen/kavereiden sarjojen välissä, kun harmittaa et just tollee käy. Tuntuu et jotku tulkitsee ton välissä tekemisen jonain häätönä...

Joskus meinas pää räjähtää, kun joku keski-ikäinen ukko tuli salille ja käänsi eka radiosta volumet melkein nollille. Tämän jälkeen lähti parvelle polkemaan kuntopyörää, telkkarista Kotikatu pyörimään ja äänet aivan helvetin kovalle. Nykyisellä salilla ei onneks edes ole telkkaria, mutta radio vituttaa. Kanavana on aina Radio Nova tai Yle Radio Suomi. Pakko kai alkaa kohta kantaa mp3-soitinta mukana. Välillä ehkä "hieman" naurattaa, kun musa on tällaista Edith Piaf - Non, Je ne regrette rien - YouTube :D

Ja pitää alistua siihen jos yks mulkku tulee säätää radiot nollille? Meet laittaa volat takas?

Mua kanssa vituttaa tollane. Tosi usein käy niin, että kun menet kysymään joltaki kohteliaasti, että voisinko tehä välissä, niin vastaukseks saa "ei ku tee sä tässä, keksin ite jotai muuta". Yritä sit siinä sanoo et ei ollu tarkotus pois häätää. Nykyää harvemmin teenkään kenenkää muun ku tuttujen/kavereiden sarjojen välissä, kun harmittaa et just tollee käy. Tuntuu et jotku tulkitsee ton välissä tekemisen jonain häätönä...

Itel kävi alataljas sama homma, kysyn voiko tehä välis ja muija sanoo joo, sitte tein sarjani ja laitan hänen painot takaisin nii ei suostu tekee... no tein sit kaikki sarjat läpi ja sit se vasta tuli takas tekee omat sarjansa loppuu... ota noista nyt selvää.

Itel kävi alataljas sama homma, kysyn voiko tehä välis ja muija sanoo joo, sitte tein sarjani ja laitan hänen painot takaisin nii ei suostu tekee... no tein sit kaikki sarjat läpi ja sit se vasta tuli takas tekee omat sarjansa loppuu... ota noista nyt selvää.

Käy kyllä itelleki harmittavan usein näin. Taitaa olla jotain tekemistä suomalaisen hiirimäisyyden kanssa.

Ainahan se vituttaa, mutta tänään eritysesti. No mikäs? Se ku näyttää aivan rhp:ltä vaikka kuinka jalkoja koittaa hinkuttaa. Varsinki pohkeet. Ei ne perkeleet vaan tunnu ottavan lihaa ei sitten millään :D Tänään se siis potutti salila entistä enemmä ku sattu shortsit jalkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se kun joku ämmä varasi itselleen alataljan ja ylätaljan ja sitten menikin polkemaan kuntopyörää. Noh siinä minä tomerana poikana menin ja heitin hänen rettunsa, vihkonsa ja salilaukun yhteen läjään pois laitteilta. Olipas ämmä hämillään kun tuli 10min päästä takas laitteille.

Yks päivä taas joku toinen ämmä veti käsipainotelineen eteen lavan, viisi kahvakuula ja mutkatangon ja teki niillä jotain ihme huuhaaliikkeitä siinä kolme sarjaa (niin, että kukaan ei saanut telineestä käsipainoja). Jätti sitten vielä kaikki romut siihen lojumaan ja lähti personal trainerinsa kanssa cardio-osastolle. Olin salilla vielä 45min tämän jälkeen ja odotin kokoajan koska menevät kokoamaan romunsa pois. Noh, turhaa odotin. Lähtivät lopulta pois ja romut jäi sinne.

Pitäis perustaa Suomeen jotain men only saleja. Ohan naisillakin ladyline!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eräs salin asiakaspalvelija alkaa ottaa pikkuhiljaa aivoon. Hän tervehtii asiakkaita iloisesti, kun salille saapuu tai sieltä lähtee, mutta eipä minua tervehdi, ei. Haen aina katsekontaktia, mutta minun kävellessäni ohi hän räplää tietokonetta, ja tervehtii silti pari metriä takanani tulevaa. Aiemmin tässä ketjussa vastaavaan tilanteeseen ehdotettiin syyksi pärstäkerrointa. En tietääkseni ole kuitenkaan ihan niin ruma, ja jos olenkin, eipä se muita salin asiakaspalvelijoita tunnu haittaavan.

Eräs salin asiakaspalvelija alkaa ottaa pikkuhiljaa aivoon. Hän tervehtii asiakkaita iloisesti, kun salille saapuu tai sieltä lähtee, mutta eipä minua tervehdi, ei. Haen aina katsekontaktia, mutta minun kävellessäni ohi hän räplää tietokonetta, ja tervehtii silti pari metriä takanani tulevaa. Aiemmin tässä ketjussa vastaavaan tilanteeseen ehdotettiin syyksi pärstäkerrointa. En tietääkseni ole kuitenkaan ihan niin ruma, ja jos olenkin, eipä se muita salin asiakaspalvelijoita tunnu haittaavan.
Tee itse aloite.

Se on ihastunut suhun eikä ujouttaan tervehdi.

Mitä ilmeisemmin flunssaa pukkaa, koko päivän ollu hiukan alavireinen meno ja niin vain jäi jalkapäivä lyhyeksi. Lämmittelysarjat kyykyssä kulki ihan ok, mutta ensimmäisen 6*110 sarjan jälkeen menikin istumiseksi kun meinas nupissa pimetä. Jätin kyykkämisen siihen ettei tule merkintään salikomedia ketjuun, väkisin veivasin puolivaloilla sjmv ja reidenkoukistukset. Tämän jälkeen ei tarvinnu enää arpoa että lähtiskö viel prässiä veivaa, nyt olo kuin junan alle jääneellä. Lisää syitä vihata talvea.

Tylsää on pukeminen - riisuminen - pukeminen - riisuminen - suihkuun - kuivaaminen - pukeminen - riisuminen... onneksi sali on viiden minuutin kävelymatkan päässä, kävellessä kroppa saa vähän lämmittelyä. Itse treeni on lähes aina mukavaa. Salilla ei ärsytä mikään. Taustamusiikkiin en kiinnitä mitään huomiota. Toimiva sali...

Se että menet intoa puhkuen tekee jalkatreeniä ja lämmittely ja kunnollisen venyttelyn aikana kyykkyhäkki varataan nenän edestä ja sitten kun päätät tehdä lämmittelyä reisille käsipainojen kanssa, niin huomaat miten kaikki voimat katosi ja et jaksa tehdä mitään.

Se että menet intoa puhkuen tekee jalkatreeniä ja lämmittely ja kunnollisen venyttelyn aikana kyykkyhäkki varataan nenän edestä ja sitten kun päätät tehdä lämmittelyä reisille käsipainojen kanssa, niin huomaat miten kaikki voimat katosi ja et jaksa tehdä mitään.

Menet sinne häkkiin venyttelemään :D Itseäni häiritsee kun ei löydy aina helposti parillisia 20 kiekkoja, 4 eri sarjaa niitä salilla. Ei käy meikäläisen neuroottiseen päähän jos tule eripari, sitten pitää pitkin salia lähteä etsimään paria. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom