Laitteen varaaminen niin, ettei päästä siihen ketään on väärin riippumatta siitä, monessako laitteessa tekee.
Samaa mieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitteen varaaminen niin, ettei päästä siihen ketään on väärin riippumatta siitä, monessako laitteessa tekee.
Jotkut naiset teki mavee kolmellakympillä. Himoitsin sitä niiden tankoa. Heti kun ne alko ottamaan painoja pois, mä syöksyin sanomaan, että älkää ottako jos lopetatte. Siihen toinen naisista sanoi, että me tehää vielä tang... Tähän väliin toinen sanoi, että ole hyvä ja laitto painot takaisin. Noh ei niiden olisi tarvinut lopettaa, mutta olin varmaan niin ammattilaisen näköinen, että karkasivat. Niitä varmaan potutti käytökseni.
Joskus meinas pää räjähtää, kun joku keski-ikäinen ukko tuli salille ja käänsi eka radiosta volumet melkein nollille. Tämän jälkeen lähti parvelle polkemaan kuntopyörää, telkkarista Kotikatu pyörimään ja äänet aivan helvetin kovalle. Nykyisellä salilla ei onneks edes ole telkkaria, mutta radio vituttaa. Kanavana on aina Radio Nova tai Yle Radio Suomi. Pakko kai alkaa kohta kantaa mp3-soitinta mukana. Välillä ehkä "hieman" naurattaa, kun musa on tällaista Edith Piaf - Non, Je ne regrette rien - YouTube :D
Mua kanssa vituttaa tollane. Tosi usein käy niin, että kun menet kysymään joltaki kohteliaasti, että voisinko tehä välissä, niin vastaukseks saa "ei ku tee sä tässä, keksin ite jotai muuta". Yritä sit siinä sanoo et ei ollu tarkotus pois häätää. Nykyää harvemmin teenkään kenenkää muun ku tuttujen/kavereiden sarjojen välissä, kun harmittaa et just tollee käy. Tuntuu et jotku tulkitsee ton välissä tekemisen jonain häätönä...
Itel kävi alataljas sama homma, kysyn voiko tehä välis ja muija sanoo joo, sitte tein sarjani ja laitan hänen painot takaisin nii ei suostu tekee... no tein sit kaikki sarjat läpi ja sit se vasta tuli takas tekee omat sarjansa loppuu... ota noista nyt selvää.
Ainahan se vituttaa, mutta tänään eritysesti. No mikäs? Se ku näyttää aivan rhp:ltä vaikka kuinka jalkoja koittaa hinkuttaa. Varsinki pohkeet. Ei ne perkeleet vaan tunnu ottavan lihaa ei sitten millään :D Tänään se siis potutti salila entistä enemmä ku sattu shortsit jalkaan.
Pitäis perustaa Suomeen jotain men only saleja. Ohan naisillakin ladyline!
Tee itse aloite.Eräs salin asiakaspalvelija alkaa ottaa pikkuhiljaa aivoon. Hän tervehtii asiakkaita iloisesti, kun salille saapuu tai sieltä lähtee, mutta eipä minua tervehdi, ei. Haen aina katsekontaktia, mutta minun kävellessäni ohi hän räplää tietokonetta, ja tervehtii silti pari metriä takanani tulevaa. Aiemmin tässä ketjussa vastaavaan tilanteeseen ehdotettiin syyksi pärstäkerrointa. En tietääkseni ole kuitenkaan ihan niin ruma, ja jos olenkin, eipä se muita salin asiakaspalvelijoita tunnu haittaavan.
Eräs salin asiakaspalvelija alkaa ottaa pikkuhiljaa aivoon. Hän tervehtii asiakkaita iloisesti, kun salille saapuu tai sieltä lähtee, mutta eipä minua tervehdi, ei. Haen aina katsekontaktia, mutta minun kävellessäni ohi hän räplää tietokonetta, ja tervehtii silti pari metriä takanani tulevaa. Aiemmin tässä ketjussa vastaavaan tilanteeseen ehdotettiin syyksi pärstäkerrointa. En tietääkseni ole kuitenkaan ihan niin ruma, ja jos olenkin, eipä se muita salin asiakaspalvelijoita tunnu haittaavan.
Se on ihastunut suhun eikä ujouttaan tervehdi.
Se että menet intoa puhkuen tekee jalkatreeniä ja lämmittely ja kunnollisen venyttelyn aikana kyykkyhäkki varataan nenän edestä ja sitten kun päätät tehdä lämmittelyä reisille käsipainojen kanssa, niin huomaat miten kaikki voimat katosi ja et jaksa tehdä mitään.