Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei pitäisi ikinä mennä eri aikaan salille kun normaalisti. Voi hitto sitä kyyläämisen määrää. Hyvä ettei riviin asettuneet toljottamaan. Jos on aivan pakko tuijottaa, niin voisiko sen tehdä edes jotenkin hienovaraisemmin.

Ennen saitte kuulla Hedelmänaisesta lähinnä Salikomediaa-ketjussa. Nyt on kyllä todellakin aihetta kirjottaa tänne. Hän on alkanu pitämään sellasen ihme "HEP"-äänen joka ikisen toiston välillä ja vissiin vähän joka liikkeessä. Tänään ku tein kyykkyä, oli Hedelmänainen siinä vähän matkan päässä alataljassa tekemässä jotain ihme maastavetoa. Pikkusenko ärsytti sellanen tasaisessa rytmissä tuleva HEP siinä koko ajan. Sitte vähän ajan päästä siirryin salin alkuosaan tekemään ojennuksia ja koukistuksia superina ja Hedelmänainen oli tietysti siirtyny siihen vähän matkan päähän tekemään selän ojennusta. Siinä kohtaa olis tehny mieli mennä karjasemaan sille että TURPA KIINNI. Vielä ku ne sen sarjat on sellasia helpostikin 10min mittasia.

HEP... HEP... HEP... HEP...

Samaan voi varmaan kans laittaa sen, ku hän kaverinsa kansa tekee joskus jotain ihme penkkiä suorin käsin sellasessa penkkilaitteessa. Miksi helvetissä heidän on varattava siihen ihan kaikki salin 5kg levyt, vaikka he eivät edes mitään pudotussarjoja tms. tekis??! Kävelin siitä ohi ja katselin ympärilleni viiskilosten toivossa ja tää kaveri siinä vaan oikein vitullisen ivallisesti hymyillen sanoi: "Ne on kaikki tässä." Samaa tapahtuu välillä myös jalkaprässissä ja joskus myös 10kg levyjen kanssa.

Mikäkö vituttaa?

Nää vitun jättiläissarjojen vääntäjät! Hei älä mee siihen, tuohon, tonne, tähän, mulla on kesken siinä. Sit vittu tuijotetaan sekkarista aikaa, että palautuminen on sekunnilleen optimoitu. Onks tää oikeesti noin vaikea laji?

Se että Milosin faniklubi tekee näin, mut kotisalin PT:t opettaa samaa sontaa myös aloittelijoille.. Ei voi käsittää.

Jotkut ihmiset ei varmaankaan pyyhkisi persettäänkään ellei Rippetoelta ole tullut kirjallista lupaa, että kuinka monella arkilla on pärjättävä ja kummalla kädellä pyyhittävä maksimaalisen tuloksen aikaansaamiseks.

Tollaset kommentit antaa mun mielestä aika typerän kuvan koko ukosta. Homoutta ja jalkaprässiä en ainakaan itse osaa yhdistää milläänlailla.

Alkaa päätä särkeä jo pelkästään nimien Rippetoe, Dan John ja Pöliqönni näkemisestä: niin rasittavia on ukkojen jutut, että jos sen paskanjauhaamisen takana on jotakin tietämystäkin, peittyy sen näkyminen tehokkaasti vitutuksen alle. Mikä vittu siinä, ettei jenkit osaa vain tehdä asioita ja anna tulosten puhuaa puolestaan. Eiku mukaan on liitettävä tuota aivan pellemäistä lässytystä ja "uhoa"...

Albert Einstein sanoi noista hepuista: "Forging Elite Shitness!"

Ja luulis äkkiseltää et ei oo voima gainssie kannalta kauhee edullist jos edellisestä liikkeest hengästyneenä rupee vääntää toista liiket samantie. Itse ainaki tykkään pitää minimitaukoina et saa sykkeet alas ja ei oo enää hengästyny. Aattelee vaa et jos vetäis kovan sarjan leukoi ja siit samantien tekee kova sarja dippei ni eihä siit tulis mitää. Ja mun kunnolla hengästyn iha kunnol jo kp kulmasoudus tai ihan vaikka hauis käännös...

Ja luulis äkkiseltää et ei oo voima gainssie kannalta kauhee edullist jos edellisestä liikkeest hengästyneenä rupee vääntää toista liiket samantie. Itse ainaki tykkään pitää minimitaukoina et saa sykkeet alas ja ei oo enää hengästyny. Aattelee vaa et jos vetäis kovan sarjan leukoi ja siit samantien tekee kova sarja dippei ni eihä siit tulis mitää. Ja mun kunnolla hengästyn iha kunnol jo kp kulmasoudus tai ihan vaikka hauis käännös...

No ei siinä niinkään mistään voimasta ole kyse vaan aivan muista asioista. Palautumiskyky sarjasta ei myöskään ole vakio, sillä anaerobinen harjoittelu indusoi erilaisten anaerobisten koneistojen tuottoa. Näin seuraavalla kerralla lyhyt tauko ei välttämättä enää olekaan lyhyt. Mutta :offtopic:

Siis nyt mun täytyy vähän puolustaa itseäni ja näkemystäni. Mulla oli meneillään viimeinen kierros ja tämän naisen oli siis aivan pakko juuri silloin päästä tekemään jalkaprässiä, vaikka ei todellakaan tee mitään jalkapäivä-hässäköitä. Ja se, että jäi sarjatauon ajaksi MAKAAMAAN sinne prässiin oli mielestäni kohtuutonta. Mä en teekään tuota kierto-ohjelmaa koskaan, kun en halua laitteita varailla, mutta tämän harmillisen kerran sitten päätin kokeilla, kun meitä ei muita ollut. Lisäksi tämä samainen nainen istui seuraavana päivänä taas sen prässin alla ja PUHUI PUHELIMESSA koko mun treenin ajan ja tuli sit suihkuun samaan aikaan (meillä salilla on vain yksi suihku...). Vittu, kyllä mua vituttaa.

Alkaa päätä särkeä jo pelkästään nimien Rippetoe, Dan John ja Pöliqönni näkemisestä: niin rasittavia on ukkojen jutut, että jos sen paskanjauhaamisen takana on jotakin tietämystäkin, peittyy sen näkyminen tehokkaasti vitutuksen alle. Mikä vittu siinä, ettei jenkit osaa vain tehdä asioita ja anna tulosten puhuaa puolestaan. Eiku mukaan on liitettävä tuota aivan pellemäistä lässytystä ja "uhoa"...

Albert Einstein sanoi noista hepuista: "Forging Elite Shitness!"

Tutustukaa Kelly Starrettiin ja unohtakaa nuo ni ei tartte kuunnella paskanjauhamista. (Dan Johnista mulla on kyllä lähinnä hyvä kuva ja Poliquinista en tiiä oikeen mitään.)

Siis nyt mun täytyy vähän puolustaa itseäni ja näkemystäni. Mulla oli meneillään viimeinen kierros ja tämän naisen oli siis aivan pakko juuri silloin päästä tekemään jalkaprässiä, vaikka ei todellakaan tee mitään jalkapäivä-hässäköitä. Ja se, että jäi sarjatauon ajaksi MAKAAMAAN sinne prässiin oli mielestäni kohtuutonta. Mä en teekään tuota kierto-ohjelmaa koskaan, kun en halua laitteita varailla, mutta tämän harmillisen kerran sitten päätin kokeilla, kun meitä ei muita ollut. Lisäksi tämä samainen nainen istui seuraavana päivänä taas sen prässin alla ja PUHUI PUHELIMESSA koko mun treenin ajan ja tuli sit suihkuun samaan aikaan (meillä salilla on vain yksi suihku...). Vittu, kyllä mua vituttaa.

Puhelimeen puhuminen on salilla asia, jota ei soisi tehtävän laitteissa, eikä mielellään edes keskellä treenitilaa. Mutta kuten muutkin täällä jo kommentoivat, ehkä tuosta muusta olisi kommunikoinnilla selvitty.

Mistä se nainen olisi voinut tietää, että sulla enää viimeinen kierros menossa? Todennäköisesti tuossa tilanteessa jopa ensin odotellut, että se asiaanperehtymättömälle käsittämättömän näköinen häsläys laitteesta toiseen loppuun. Ja jos itse olisin salilla niin, että siellä on lisäkseni vain yksi henkilö, niin en mäkään siinä sarjan tauolla prässistä pois nousisi. Joskushan se joo ottaa kupoliin, kun joku satujumppailija hengailee laitteessa, mihin itse tarvisi päästä, ja esim. treeni jo lopuillaan, eli en voi muutakaan odotellessa tehdä. Mutta ei mulla koskaan parista minuutista treenin loppumisen viivästyminen ole kiinni. Eikä kaikilla todellakaan erikseen ole jalkapäivää.

Mä olen itse puuttunut pari kertaa laitteen varaamiseen. Toinen kerta oli kun prässissä luettiin naistenlehteä, ja kun plärääminen vaan jatkui ja jatkui ja kymmenen minuuttia oli jo mennyt (kellotin, kun ei sattuneesta syystä ollut muutakaan tekemistä ;) ). Toinen kerta oli kun en nyt muista mikä laite oli juttutuokion tuolina sen aikaa, kun itse ehdin tekemään kolme liikettä, ja alkoi vaihtoehdot jo loppumaan. Ja siis ymmärrän että harmittaa (mä en tajua esim. sitä lehtien lukemista salilla lainkaan), mutta tollaisten juttujen kanssa pitää vaan elää, tai sitten pyrkiä niitä aukomaan kommunikoimalla :)

Piis & lööv! <3

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Eilen potutti salilla jannu joka oli salin ainoolla penkillä sillon, kun tulin ja oli siinä vielä reilun tunnin myöhemmin silloin, kun lähdin.

Piti helvetin pitkiä taukoja, jonka aikana räpläsi kännykkäänsä penkiltä nousematta. Välillä se kävi myös tekemässä jonkun muun liikkeen (jättäen kuitenkin levyt ja stopparit tankoon kiinni) josta se suuntas sitten taas äkkiä penkille istumaan ja räpläämään kännykkäänsä.

Eilen potutti salilla jannu joka oli salin ainoolla penkillä sillon, kun tulin ja oli siinä vielä reilun tunnin myöhemmin silloin, kun lähdin.

Piti helvetin pitkiä taukoja, jonka aikana räpläsi kännykkäänsä penkiltä nousematta. Välillä se kävi myös tekemässä jonkun muun liikkeen (jättäen kuitenkin levyt ja stopparit tankoon kiinni) josta se suuntas sitten taas äkkiä penkille istumaan ja räpläämään kännykkäänsä.

Et voinu kysyä, että saatko tehdä välissä? Turhaan itselleen hommaa potutusta toisten takia. :)

Et voinu kysyä, että saatko tehdä välissä? Turhaan itselleen hommaa potutusta toisten takia. :)

Kyllä mä kysyin ja teinkin. Siitä huolimatta ei pitäis salin ainoata penkkiä varata yli tunnin mittasiks jaksoiks.

Tänään vitutti se kun olin vaihtamassa radio kanavaa Nrj:stä Cityyn.. niin joku vitun läski sotanorsu rupes vinkuun että älä vaihda sitä kavanaa.. Sitten se meni alakertaan tekeen jotain niin laitto sieläkin musiikin hiljaselle.. seuraavan kerran kun näkee sen salilla laitan panterat soimaan täysillä..

Tänään vitutti se kun olin vaihtamassa radio kanavaa Nrj:stä Cityyn.. niin joku vitun läski sotanorsu rupes vinkuun että älä vaihda sitä kavanaa.. Sitten se meni alakertaan tekeen jotain niin laitto sieläkin musiikin hiljaselle.. seuraavan kerran kun näkee sen salilla laitan panterat soimaan täysillä..

Mun mielestä ois ihan kohteliasta kysyä muilta ennenku menee räplään radiota

Eikö olisi kohteliasta että kysyisit muilta että haittaako jos vaihat kanavan? Siellä oli kuiten muita eka paikalla niin enemmän vituttaa sinunlaiset ketkä tulevat salille kuin omistaa paikan ja vaihtaa kanavan kysymättä muilta mitään. Myös tuosta äänenvoimakkuudesta niin voi siinäkin ottaa muut huomioon eikä laittaa niin täysille että tärykalvot huutaa hoosiannaa. Jos lujalla haluaa musiikkia kuunella niin eikö se ole sama tuua oma mp3 soitin mukkaan?

Eikö olisi kohteliasta että kysyisit muilta että haittaako jos vaihat kanavan? Siellä oli kuiten muita eka paikalla niin enemmän vituttaa sinunlaiset ketkä tulevat salille kuin omistaa paikan ja vaihtaa kanavan kysymättä muilta mitään. Myös tuosta äänenvoimakkuudesta niin voi siinäkin ottaa muut huomioon eikä laittaa niin täysille että tärykalvot huutaa hoosiannaa. Jos lujalla haluaa musiikkia kuunella niin eikö se ole sama tuua oma mp3 soitin mukkaan?

+1! Ja kannattaa vielä ottaa huomioon muiden musiikkimaku. Tsekkaappas jokkepappa suomen latauslista niin näät mitä enemmistö suomalaisista kuuntelee. Eli suurempi osa haluaa luultavasti kuunnella NRJ :tä.

Joskus meinas pää räjähtää, kun joku keski-ikäinen ukko tuli salille ja käänsi eka radiosta volumet melkein nollille. Tämän jälkeen lähti parvelle polkemaan kuntopyörää, telkkarista Kotikatu pyörimään ja äänet aivan helvetin kovalle. Nykyisellä salilla ei onneks edes ole telkkaria, mutta radio vituttaa. Kanavana on aina Radio Nova tai Yle Radio Suomi. Pakko kai alkaa kohta kantaa mp3-soitinta mukana. Välillä ehkä "hieman" naurattaa, kun musa on tällaista Edith Piaf - Non, Je ne regrette rien - YouTube :D

Ainahan se vituttaa, mutta tänään eritysesti. No mikäs? Se ku näyttää aivan rhp:ltä vaikka kuinka jalkoja koittaa hinkuttaa. Varsinki pohkeet. Ei ne perkeleet vaan tunnu ottavan lihaa ei sitten millään :D Tänään se siis potutti salila entistä enemmä ku sattu shortsit jalkaan.

Mä tajuan. Oon tehny monta kertaa samat temput näille monen laitteen varailijoille, vaikka salilla olisikin ihan muutama jamppa. Huumori loppuu aika äkäseen jos tulet tekemään jalkatreeniä, katsot että onpa vähän porukkaa ja hymyilet kun ei tarvitse jonottaa. Sitten siellä on yksi kaveri varannut jalkaprässin, hackin, kyykkytelineen, smithin sekä reidenojennus & koukistuslaitteet ja käy tekemässä muutaman toiston kerran viidessä minuutissa kussakin laitteessa. Yrität jossain päästä vähän aloittelemaan jumppaa niin vastauksena on nyrpeä naama ja "mulla oli kesken."

Kommentoit tapausta, jossa nainen varasi jalkaprässin kokonaan omaan käyttöönsä. Istui siinä sarjatauollaan. Se, että käyttää laitetta ei ole vielä sen varausta. Jos joku käyttää laitetta, niin ei sinulla ole oikeutta varata sitä itsellesi estäen tätä jatkamasta treeniään. Se on eri asia kuin että varaa viisi laitetta ja yrittää estää ketään muuta käyttämästä niitä välissä. Laitteen varaaminen niin, ettei päästä siihen ketään on väärin riippumatta siitä, monessako laitteessa tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom