Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mua Ainaki Vituttaa Niin Kovaa Ne Saatanan Neekerit Ku Niillä Ei Oo Mitään Tapoja! Ne Jättää Kaikki Vitun Paino Siihen Mis Ne On Tehny Ja Tulee Siihen Vittu Yhtäkkiä Tekeen Välissä Ku On Ittellä Sarjat Kesken Ja Ottaa Vaan Painoja Pois Ja Sitte Ku Ne Viälä Mölisee Siälä Sitä Niitten Paskaa Kiältään! Vittu Palais Omaan Maahan! Suami Suamalaisille!

strongman sanoi:
Mua Ainaki Vituttaa Niin Kovaa Ne Saatanan Neekerit Ku Niillä Ei Oo Mitään Tapoja! Ne Jättää Kaikki Vitun Paino Siihen Mis Ne On Tehny Ja Tulee Siihen Vittu Yhtäkkiä Tekeen Välissä Ku On Ittellä Sarjat Kesken Ja Ottaa Vaan Painoja Pois Ja Sitte Ku Ne Viälä Mölisee Siälä Sitä Niitten Paskaa Kiältään! Vittu Palais Omaan Maahan! Suami Suamalaisille!

Tässäpä oli esimerkille postaus:david: :thumbs:

just tollanen paska teknojumputus vituttaa ihan saatanasti:curs:

nii joo, vituttaa myös ne tyyliin 12v pojat, jotka tulee kymmenen hengen porukalla salille egoilemaan ja sit valtaa kaikki laitteet ja tekee ja höpöttää, niin et muut ei mahu tekemään niissä laitteissa...:curs:

Itse treenaamisessa ei ketuta juurikaan mikään mutta se syö miestä kun bulkilla on kokoajan maha ku ilmapallo kun jatkuvasti saa lapata ruokaa alas :S

-egoilijat, kauheella raudalla otetaan kaikki liikkeet, sekä perus että apu, ja niin että liike on ehkä 1/4-osa vastaavasta kokosuorituksesta. Apuliikkeissä ykkösiä, korkeintaan 5:sia. Vaihtoehtosesti otetaan liike joukkuesuorituksena, eli kaks tyyppiä nostaa rautoja. Sitte myhäillään päälle että olinpas taas vitun vahva.
-koomikot, kovaan ääneen mölötetään puujalkavitsejä ja puhutaan muuta paskaa. Nauretaan omille jutuille kovaäänisesti päälle.

Se ettei saa itsestään irti kaikkea ja että on kokoajan ihan sekaisin ja väsyny, siitä kiittäkäämme työtä....
Niin ja tietenkin se vituttaa että salille on liian pitkä matka ja joutuu laahustamaan sinne...

Mua vituttaa aivan suunnattomasti se miten helvetisti salilla on porukkaa aina iltasin..:curs: Tuntuu, että ei voi ees kääntyä ilman, että joku on ihan iholla kiinni. Kaikki tangot ja käsipainot ja kaikki on tietysti varattu.. Lisäks mua vituttaa vielä ne spedet jotka ei osaa ees saatana kysyä voiko tehä välissä vaikka kuinka selvästi huomais, että toisella on kesken. :rolleyes: Onneks tähän on tietty olemassa ratkasu: treenata aamusin. Tästä vitutuksen määrästä päätellen se on ehkä minulle ihan hyvä ratkasu.. :D
Asioita mitkä myös vituttaa on ihmiset, jotka kuvittelevat tietävänsä treenamisesta kaiken ja treenavat itse kuitenkin päin helvettiä ja näyttävät samalta vielä kymmenen vuoden treenamisen jälkeenkin. Turha tulla mulle antamaan mitään asiantuntijaneuvoja jos ei itse ole koskaan edes saanut mtn aikaan.. :curs: Helpottipas tämä avautuminen.. :lol2:

Painojen jättäminen telineisiin vituttaa paljon. Myös se vituttaa, että käsipainoja ei palauteta niille varatuille paikoille, kun telineissä lukee että tähän kohtaan tulee 24kg kässärit ni ei varmana löydy siitä kohdasta, vaan saa metsästää koko telineen läpi että löytää oikeat käsipainot. Palauttakaa ne käsipainot niille varatuille paikoille, ei sinne missä nyt sattuu olemaan tyhjä paikka :curs:

Kipeänä oleminen vituttaa ja se et paino ei meinaa nousta millään vaan saa syödä ku norsu koko ajan. Kyttäävät ja ihmiset jotka pätee salilla vituttaa kanssa. Suht paljon vituttaa jos esim. pyyhe tai puhtaat sukat jää kotiin :hyper:

mgh sanoi:
Yhdyn kisskissiin :) ei vaan nouse/kehity tarpeeks vaikka miten yrittää

Eestä vai takaa? Vaiko peräti sivulta? ;) :love: :haart:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
-Jos vetoremmit jää kotiin selkätreenissä
-Kun aina on joku kiusaava vaiva, täl hetkel kantapää pipi ja uutena oikeen etusormen PIP-nivel kipeenä koukistaessa:curs:
-Jos ei tule hiki tai muuten vaan ei saa tuntumaa tai tuntuu tehottomalta/väsähtäneeltä (kiitos koulun:D )
-Jos joutuu treenaamaan kiireessä tyyliin minuuttiaikataululla
-Massakaudella alaselkään ja persuksiin kertyvä laardipatja (no, läski on lihasta levossa:david::D )
-Jos pitää kuunnella iskelmäradiota:zzzz:
-Jos ei kerkeä treenaamaan. Tämä on onneksi pitkälti säädettävissä ja kikkailtavissa. Parhaat treenit saa oikeasti aamukuudelta:whip:

näin.

Yhtä#Hauista sanoi:
-Jos vetoremmit jää kotiin selkätreenissä

Tämä on erittäin ärsyttävää.

Jahas, mistäs sitä alottais.

1) pakkasella on vittumaista polkea salille
2) salilla on kuitenkin liikaa väkeä eikä pääse kyykkäämään
3) joku saatanan ääliö tekee hauiskääntöä ainoalla kyykkytelineellä
4) treeni ei kulje
5) ärsyttää satunnaiset rintahauispellet jotka reenaavat ihan päin persettä

(tosin onhan se hienoa kun salille raahautuu, mutta oikeesti ottaa päähän nää spedet jotka kyykkää smithissä 20 kilon raudoilla 1/6 -kyykkyjä ja vieläpä polvet sisäänpäin kääntyen, mutta reenaa kuitenkin hauiskääntöä yhtä isoilla romuilla, ja sitten ne jotka egoilee yli-isoilla painoilla ihan hirveillä tekniikoilla (Diesel Weasel -tyylillä ;)) ja lopuksi vielä muuten vaan "väärin" treenaavat (jotka silti kehittyvät paremmin kun mie :curs: :D)

Tuntuu porukoita aika paljon ärsyttävän väärin -treenaajat. Kummaa. Itekki saatan todeta että "ei helevetti" ja pyöritellä päätä mut kyllä se enempi hymyilyttää ku joku tekee miten sattuu. Joskus saatan jopa opastaa, nykyään tosin harvemmin.

Mikähän siinä mahtaa ärsyttää..?

kuumat muijat salilla jotka ovat kuin ulos menossa hienot vaatteet ja meikit naamalla varaavat laitteet. häiritsee keskittymistä kun yrität ite tehdä tosissaa sarjaa ja herkkuperse kulkee ohi ja kumartuu suorinjaloin nostaan käsipainoja lattialta. :D

Mua vituttaa toi kohta alkava tammikuun ruuhka ja samainen ruuhka ennen kesää. Käyvät tammikuussa, kun ovat menneet tekemään jokun typerän uudenvuodenlupauksen, että parantavat elintapansa. Tekisivätkin niin eivätkä tulisi ainoastaan ruuhkauttamaan salia kuukaudeksi. Ja sama kuukaudessa kesäkuntoon, miten se onnistuu kuukaudessa? Kun itsellä se ei ole onnistunut neljässä vuodessa.

naruranne sanoi:
kuumat muijat salilla jotka ovat kuin ulos menossa hienot vaatteet ja meikit naamalla varaavat laitteet. häiritsee keskittymistä kun yrität ite tehdä tosissaa sarjaa ja herkkuperse kulkee ohi ja kumartuu suorinjaloin nostaan käsipainoja lattialta. :D

siis tuo on todella kauheata :curs: itekkin olen vaihtanut kuntosalin vanhaan hardcore "kellariin" just tuon takia :lol2:

Salilla käynnissä ei potuta suoranaisesti mikään. Kuitenkaan mikään ei voisi olla raivostuttavampaa kuin se, että on massakaudella ja just kun kaikki menee hyvin ja treenit kulkee 150% hyvin niin eikö sitä heti tulla pamahda kipeäksi:curs:

Nooh, pitää parannella itsensä ja aloittaa siitä mihin jäätiin. Tsemppiä kaikille treeneihin:thumbs:

ehec sanoi:
Mikähän siinä mahtaa ärsyttää..?

Minua harmittaa näissä väärintreenaajissa se, että yli-isoilla painoilla väärällä tekniikalla todennäköisesti särkevät itsensä ennemmin tai myöhemmin (todennäköisesti ennemmin), ja olemattomilla painoilla lätkyttävät taas tuhlaavat vain aikaansa. Eri asia on sitten se, kannattaisiko tällaisesta harmistua, mutta minkäs teet...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom