Mä vitutan itseäni, viimeksi saanu raahauduttua salille joskus pimeällä keskiajalla. Prkle. Tänään lähden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ärsyttävää tuossa oikein on? Vaikka sanoisi just aloittaneensa yleensä kuitenkin laitteissa tehdään vain 2-4 sarjaa, eikä sillon tarvii kauaakaan odotella laitteen vapautumista.Bateman sanoi:Semmonen ärsyttää suunnattomasti kun teet esim. jalkakyykkyä Smithissä niin tullaan kysyään että 'onks sul paljo viä?'. Kun vastaat vaikka 'no just alotin' niin se kysyjä jää kyttäämään ja odottamaan lähistölle kunnes lopetat.
sfl sanoi:vituttaa se, että kaikkien pitää käyttää jotain YLIHAJUSTETTUA AXE SHAMPPOOTA tai jotain muuta saatanan paskaa, joka haisee sitten suihkutilassa niin vahvasti, että päätä rupeaa särkemään. Lopettakaa ajoissa. Ei se AXE niitä naisia paikalle tuo ja haiseekin epämiellyttävälle.
Sama täällä! Sitten mua ärsyttää jos on ruuhkaa, ja joku tampio omii juuri sen laitteen mitä itse tarvitset sinä päivänä, ja tekee siinä sitten about puoli tuntia yhteen menoon...:curs: joskus kyllä kysyn josko voin tehdä siinä välissä, mutta silti potuttaa joutua kysymään koko ajan. Sitten ärsyttää pervot (vanhat) miehet, jotka kyylää vieressä kieli pitkällä kun treenaa...SS-Adler sanoi:Mulla potuttaa se kun toiset ihmiset jättävät laitteisiin ja tankoihin painot paikalleen eivätkä viitsi ottaa niitä pois. :curs:
kisskiss sanoi:Edit. -
- penkki
samoilla linjoilla..Metalviking sanoi:Eniten vituttaa kun työt haittaa harrastuksia..välillä vetää puhtia pois treenistä.
.