Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä vitutan itseäni, viimeksi saanu raahauduttua salille joskus pimeällä keskiajalla. Prkle. Tänään lähden.

-Lapset jotka joskus eksyvät salille spedeilemään.
-Jos joku varaa laitetta ja sarjojen välillä on reilu 10 min. taukoa, ja ei tietty voi tehdä välissä
-Ne jotka tekee muka puhtaalla tekniikalla, suurilla painoilla ihan päin mäkeä.

Tossa nyt varmaan noi keskeisimmät.

Bateman sanoi:
Semmonen ärsyttää suunnattomasti kun teet esim. jalkakyykkyä Smithissä niin tullaan kysyään että 'onks sul paljo viä?'. Kun vastaat vaikka 'no just alotin' niin se kysyjä jää kyttäämään ja odottamaan lähistölle kunnes lopetat.
Mitä ärsyttävää tuossa oikein on? Vaikka sanoisi just aloittaneensa yleensä kuitenkin laitteissa tehdään vain 2-4 sarjaa, eikä sillon tarvii kauaakaan odotella laitteen vapautumista.

Eihän siinä tietysti tarvitse kokoajan aivan vieressä kytätä kun toinen tekee, mutta ei siinä mun mielestä ole mitään erikoista odottaa vieressä että joku laite vapautuu.

Samaa mieltä ku riese. Vaihtoehtosesti meet kysyy et "onks sul paljo viä"? Sit siirryt jonnekin kauemmas odottelee/lämmittelee ja kun satut kääntää selän ni siinä on joku muu jo ehtinyt alottaa oman sarjansa ku se alkuperänen peelo siinä laitteessa ei oo viittiny mainita seuraavalle et "toi kaveri oli ennen sua".

Jos häiritsee toisen odottelu niin omapa on murheensa kuhan siinä ei aivan perstuntumassa tuijota ja vaani toisen suoritusta.

Mulla potuttaa se kun toiset ihmiset jättävät laitteisiin ja tankoihin painot paikalleen eivätkä viitsi ottaa niitä pois. :curs:

sfl sanoi:
vituttaa se, että kaikkien pitää käyttää jotain YLIHAJUSTETTUA AXE SHAMPPOOTA tai jotain muuta saatanan paskaa, joka haisee sitten suihkutilassa niin vahvasti, että päätä rupeaa särkemään. Lopettakaa ajoissa. Ei se AXE niitä naisia paikalle tuo ja haiseekin epämiellyttävälle.

näin on, se kyllä karkottaa niitä naisia. meinaan se axe pilvi.

e: ja sitten kun on axet laitettu tai muut hajusteet, mennään ulos sauhuille. siinä on kyllä sitten niin houkutteleva haju, nam. :pyörty:

Itsestäni riippumattomista seikoista potuttavat eniten:

- ruuhka
- huonolla tekniikalla treenaavat (pomppupenkkaajat, pihtipolvikyykkääjät, kissanselkämavettajat jne...)
- miljoonia toistoja lätkyttävät enhaluulihaxiikukiinteytänvaan-mimmit (tuo harmittaa siksi, että se täältä ikuisuuteen vänkyttäminen nyt vain on kertakaikkiaan HYÖDYTÖNTÄ)

Omassa itsessäni potuttaa se, että olen laiska venyttelijä -> paikat jumittuvat välillä eikä treeni kulje, sekä se, että välillä sekä nukun että syö heikosti -> treeni ei taaskaan kulje. :curs:

SS-Adler sanoi:
Mulla potuttaa se kun toiset ihmiset jättävät laitteisiin ja tankoihin painot paikalleen eivätkä viitsi ottaa niitä pois. :curs:
Sama täällä! Sitten mua ärsyttää jos on ruuhkaa, ja joku tampio omii juuri sen laitteen mitä itse tarvitset sinä päivänä, ja tekee siinä sitten about puoli tuntia yhteen menoon...:curs: joskus kyllä kysyn josko voin tehdä siinä välissä, mutta silti potuttaa joutua kysymään koko ajan. Sitten ärsyttää pervot (vanhat) miehet, jotka kyylää vieressä kieli pitkällä kun treenaa...:david:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vituttaa:
-Se että jengi jättää painot laitteisiin (laput ympäri salia ja monesti sanottu että korjaa painot)
-Se että jos henkilökunta on siivonnut jotain niin tullaan kurakenkineen pomppimaan siihen lattialle eestakaisin (Äiti ei oo taas opettanu...)
-Se että roudataan ne kurakengät vielä sinne pukuhuoneen puolelle että on varmasti mukava sitten suihkunjälkeen tulla paljainjaloin pomppimaan sinne kuralattialle (kenkähylly löytyy)
-Jos PASKA ei osu vessanpyttyy ni jälkensä voi korjata!
-Se että oon tällänen kynis. :D
-Se että jos joku hajottaa jotain ni ei oo munaa mennä sanoon siintä henkilökunnalle.
-Se että jos jotain paikkaa uudistetaan/remontoidaan niin siintä pitää vetää älämölöö ja vaatia lisää aikaa korttiin.

Minua vituttaa:
- ruuhka, mikä on pahimmillaan alkuviikosta klo. 16.30-18.30 välillä.
- Jos ei saa itsestään 100 %:a irti

Edit. -

- penkki

- Autotallin kylmyys kovalla pakkasella
- Lyhyet raajat
- Pehmusteen puuttuminen tangosta
- SJMV, se ei vaan onnistu vaikka, kuinka yrittää

Metalviking sanoi:
Eniten vituttaa kun työt haittaa harrastuksia..välillä vetää puhtia pois treenistä.
.
samoilla linjoilla..

vituttaa myös pariskunnat jotka pusuttelevat ja kuolaavat salilla, uskotaan että ollaan sitä lovessa mutta joku raja.. perkeles..

toisten kyttäys ei haittaa yhtään vaan päinvastoin, varsinkin kun on romua tangossa ja kulkee

Vituttaa ku joku paikka särkyy, vaikka miten yrittää välttää egopainoja. Eniten se kun alkas huippukehityspiikki, niin sitte tulee otettua viikonloppuna se 100 valkovenäläistä :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom