Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Colin sanoi:
Eniten kyllä vituttaa se että salilla pitää soida _JOKA_ kerta Ramstein. Ei mulla mitään Ramsteinia vastaan oo. Ihan hyvää mättöö se on, mutta kun joka kerta pitää soittaa sitä. Jumankauta salilla on ~100cd:n vaihtaja täynnä levyjä, mutta mikään muu ei tunnu kelpaavan ku se Ramstein. Aina ku joku käy vaihtamassa jonkun muun cd:n ni eiköhän kohta joku mee ja pistä ramsteinia.:curs:

Myös se vituttaa jos osuu ruuhka-aikaan salille...
mulle on kerran sanottu salilla: pliis laita ihan mitä tahansa muuta musiikkia, mutta älä rammsteinia :D. varotti jo etukäteen ku näki että mulla on cd boxi kädessä

-Kulkuyhteydet: dösällä kestää 10 min kauemmin kuin tsygällä matka, tsygällä siis 30 min. Hintasyy, eli omavikavitutus ja menee nopeasti ohi.

-Ihmiset, jotka hikoilevat kuin siat mutteivät kuivaa laitteita jäljiltään (yleensä nämä ovat myös niitä, jotka eivät käy suihkussa, pese treenivaatteita tarpeeksi usein ja käytä deodoranttia).

-Itsessä ärsyttää eniten se, että olen niin muissa maailmoissa että joka helvetin kerta kun eräs salilla käyvä sokea mies on samaan aikaan siellä hortoilen sen tiellä ja joudun sitten sukeltamaan pois alta viime tipassa

-En tiedä ärsyttääkö, mutta olen ajoittanut treenikerrat siten etten joudu salille samaan aikaan erään munashortsimiehen kanssa. Ei nimittäin käytä kalsareita siellä alla. Kerran oon sen karvaset kassit nähny ja se riitti, ei haittais jos olis joku kiva palaäijä, mutta on joku ~45v tikkujalka, jolla kaljamaha ja kihara letti (paitsi päälaelta kalju). Muilta oon kuullu, että ainakin viis vuotta käyny niissä samoissa shortseissa siellä pyörimässä.

Eipä vituta mikään muu kuin ihmiset jotka tulee salille vaihtamaan kuulumisia ja tekevät sen varsin kovaan ääneen. Sitä yrittää keskittyä omaan tekemiseen mutta väkisinkin tulee kuunneltua niitä juttuja kuka pani ketä ja joi minkäkin verran.

Itse treenailuhan on kierolla tavalla mukavaa, ei siinä mitään.

Egomiehet, paskanjauhajat, laitteenhajottajat ja mummot.
Eipä muuta.

Hätäiset varmistajat. Varsinkin silloin tuo kyrsii kun oot psyykannyt itseäsi siihen ensimmäiseen liikkeeseen ja päättänyt että nyt menee yksi toisto lisää, sitten kesken noston varmistaja päättääkin itse että se tanko ei tuosta nouse ja laittaa telineeseen. Silloin minulta meinaa hihat kärähtää, sitten jää aina vähän painamaan mieltä että olisikohan se mennyt.

Krago sanoi:
Hätäiset varmistajat. Varsinkin silloin tuo kyrsii kun oot psyykannyt itseäsi siihen ensimmäiseen liikkeeseen ja päättänyt että nyt menee yksi toisto lisää, sitten kesken noston varmistaja päättääkin itse että se tanko ei tuosta nouse ja laittaa telineeseen. Silloin minulta meinaa hihat kärähtää, sitten jää aina vähän painamaan mieltä että olisikohan se mennyt.

Noista pääsee kun selvittää perinpohjin mitä haluaa. Itse yleensä ohjeistan että kun kuuluu "nostaaah" niin sit reippaasti ylös. Ja ennen tiukkaa toistoa sanon et "kädet" niin kaveri tuo niitä sitten tangon alla/takana mukana.

Jee voin valittaa...
- Vaivat. Aina on jokin paikka kipeänä, kun käy salilla. Nyt on alaselkä eli en voi tehdä oikein mitään.
- Mulkkaajat. Itsekin tosin ajoittain harrastan. Nyt on pari kertaa ollut samaan aikaan salilla joku hieman vähä-älyisenoloinen kundi joka möllöttää mua koko ajan! Ahdistavaa...
- Musiikki. Ihme renkutusta tuo, teknocovereita ja Aikuista naista. Tosin sen jälkeen, kun kerran valitin ircissä tuosta musiikista, on soitettu jotain Rammsteinia. :eek: Tunnusta :vainoharha:
- Meidän salilla ei ole leuanvetotankoa.
e: ainiin... Ei ikinä löydy sopivaa vyötä. Mä oon liika ruipelo.

Ihmiset jotka tulevat salille voivottelemaan ja selittelemään. "Ei nyt oikein pysty kyykkäämään, kun on pikkurillin kynsi 1,82mm liian pitkä, niin otan sitten vaikka vähän hauista." :curs: :curs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Se että ei koskaan riitä aikaa käydä salilla - tai se, että salilla käyminen vie aina niin paljon aikaa pois jostain muusta.

Itse salilla ei potuta oikeastaan mikään, paitsi maksulliset kaapit.

Treenaamisessa ylipätänsä potuttaa jauhojen ostaminen (lähinnnä maksaminen :lol2: ).

Kännykkäspedet ottaa päähän rankasti.
Tärkeintähän on asetella se kännykkä laitteen viereen lattialle näyttöpuoli ylöspäin, sillai et sen koko ajan näkee. Ja sitten kun sarja on tehty, heti tarkistetaan, onko akku vajunu tai onko kentät täynnä. Jos ei oo kentät täynnä, täytyy vaihtaa laitetta. :curs:

Eikö sen puhelimen vois jättää sinne pukukaappiin treenin ajaksi. Joo, ymmärränhän minä, et joidenkin täytyy olla koko ajan tavoitettavissa työn yms. puolesta, mut silti se ärsyttää.

teinipoikien tuijotus hatuttaa. En tiedä pelottaako lihaksikas olemukseni vai panettaako (1000x) mutta jo on kumma kun pitää kyylätä.
minulla ja yllä maintuilla salikissoilla ei ole muuta yhteistä kuin sukupuoli.Omalla salillani treenaa aika vähän naisia, joten kai sitten teinin silmä liimaantuu sarjojen välillä kiinni kaikkeen mikä muistuttaa naista.
ei kai siinä muuta mutta kun huomaan sen kyyläyksen niin alkaa naurattaa eikä saa sarjaa loppuun tehokkaasti. Tosi vähän on valittamista

Ihan sama mulla, tosin en oo kovin lihaksikas:rolleyes: .

Ja muukin kyyläys tympäsee, mutta johtunee siitä kun täälläpäin ei juurikaan treenaavia naisia ole, tai sitte ne on jotain vanhempia (40-50 vee). Että oon kai vähä friikki :lol2:

Ärsyttää sekin kun yhtäkkiä salille tulee norsulauman lailla pari ylä-tai ala-asteluokkaa ja alkaa hillitön show ja mekkala ja riehuminen :curs: . Opettajia vaan naurattaa jos edes paikalla ovat ja penskat riehuu painojen kans ilman mitään opastusta, pelottaa aina että jotain sattuu.

Ja sekin ärsyttää että just ku mä oon saanu Rammsteinin:haart: soimaan niin joku tulee salille ja laittaa 50 centtiä tms. ARGH!

se että edelliset käyttäjät jättävät painot telineisiin ja joutuu poistamaan ne ennen ku pääsee treenaamaan. tai sitte se että nuoremmat tulee porukalla salille palloilemaan ja pitämään hirveetä meteliä

-Paskat varmistajat: riippuu tosin ittestäkin, pitäs tietää ketä pyytää

-Kyylääjät: oli syy sitten mikä tahansa

-Ihmiset jotka ei voi viedä painoja paikalleen: vittu mä oon varmaan ainoo meidän salilla, joka niitä painoja purkaa...:curs:

-Reenikamojen pakkaaminen ja purkaminen

-Jälkihiki: varsinkin ruuhka-aikaan julkisilla kun matkustaa joutuu melkein käymään kotona uudestaan suihkussa

Mikäs vittu mussa on vikana kun kukaan ei oo koskaan kyylänny?

EDIT: Se ärsyttää kun cd:tä vaihtaessa niitä levyjä ei voi pistää takasin koteloon vaan jätetään lojumaan pitkin pöytää/lattioita, jossa ne naarmuuntuu paskaks alta aikayksikön.

Mä oon varsin sosiaalinen ihminen ja musta olis vaan hyvä että ihmiset juttelis ja heittäis läppää toistensa kanssa paljon vapautuneemmin salilla, mutta kerran kun istuin reenin jälkeen saunassa ja koitin rentoutua, niin eikös juuri silloin pukannut yks mies niin puheliaaks et alko jo kuumottaa... Vähän tylysti jotain tölväsin, mut ihan millon vaan ei oo hyvä tulla ottaa sitä yhteyttä!

Ärsyttää kun ihmiset ei voi kattoo toisiaan silmiin vaan aina pitää vilkuilla niitä omia tossuja

Vituttaa kun tuntee itsensä kokoajan pienemmäksi ja heikommaksi. Mitä enemmän kehityn ja paisun sitä pienemmäksi tunnen itseni :<
Nyt sentään"jo" 180/80, alle15%

Ja myös kun on pieni sali, yläasteelaislauma valtaa penkin ja vieressä olevan ylätaljan.

Käyn kahdella salilla...Toisella kun käy nii vituttaa se matka paskalla säällä.Muuta vikaa siel ei olekkaan..paitsi ruuhka-ajat.
Toisella salilla kusee taas se,että siel käy vitusti mummoja,jotka käyttää kaikki laitteet johonkin muuhun kuin mitä sillä laitteella pitäisi tehdä.Sitten painojen vähyys ja niiden laatu...eli 20kg:n kiekko painaakin ehkä sen 21,5654812kg:a..jep jep..ja sit kyyläävät rinta-hauis poijjaat.Sit paska poppendaali..eli jotain paskaa ylexiä kuunnellaa tai tiktakkii ceedeeltä..aargh..hmm..mitäs muuta..en keksi..:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom