-Kulkuyhteydet: dösällä kestää 10 min kauemmin kuin tsygällä matka, tsygällä siis 30 min. Hintasyy, eli omavikavitutus ja menee nopeasti ohi.
-Ihmiset, jotka hikoilevat kuin siat mutteivät kuivaa laitteita jäljiltään (yleensä nämä ovat myös niitä, jotka eivät käy suihkussa, pese treenivaatteita tarpeeksi usein ja käytä deodoranttia).
-Itsessä ärsyttää eniten se, että olen niin muissa maailmoissa että joka helvetin kerta kun eräs salilla käyvä sokea mies on samaan aikaan siellä hortoilen sen tiellä ja joudun sitten sukeltamaan pois alta viime tipassa
-En tiedä ärsyttääkö, mutta olen ajoittanut treenikerrat siten etten joudu salille samaan aikaan erään munashortsimiehen kanssa. Ei nimittäin käytä kalsareita siellä alla. Kerran oon sen karvaset kassit nähny ja se riitti, ei haittais jos olis joku kiva palaäijä, mutta on joku ~45v tikkujalka, jolla kaljamaha ja kihara letti (paitsi päälaelta kalju). Muilta oon kuullu, että ainakin viis vuotta käyny niissä samoissa shortseissa siellä pyörimässä.