Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pari viikkoa sitten alkoi ketuttamaan kaveri, joka teki jotain saamarin kiertoharjoittelua, ja varasi ainakin kolme laitetta kerrallaan itselleen. Kävin kysymässä, että teetkö vielä tässä, kun oli painoja jättänyt pystypunnerruslaitteeseen. "Joo, pari sarjaa vielä"... olisi pitänyt vaan kysymättä mennä ja purkaa painot pois. :curs:

Treenaavat (fudis, sähly etc.)joukkueet, jotka pörräävät laitteiden ympärillä keskustellen, mutta pääsääntöisesti mitään tekemättä estäen oman treenaamisen ja niiden oi-niin-kaikkitietävä valmentaja, jonka arvovaltaa ei saa kyseenalaistaa esim. neuvomalla minne ne jalkaprässin painot oikeasti pitää latoa ja kuinka perseillään hänen näyttämänsä liikerata onkaan :worship: :david: :curs: Ja nämä Misanthropin mainitsevat Hyenat +nämä teinixpenkkisankarit, jotka tulevat salille kuolaamaan naisväen perään, keskustelemaan kovaäänisesti ja tappelemaan keskenänsä / poseemaan peilin eteen penkkisuorituksen välissä. Vielä lisään ne ihmiset, jotka eivät näe vaivaa vaihtaa salikamoja.

Hummerivirta sanoi:
Lämmittely ja venyttely on ärsyttävää. Lisäks ärsyttää se että voimien kasvaessa myös luonnollisesti reenipainot kasvavat, muuten kiva mutta painoja saa kanniskella aina vaan enemmän. Jalkaprässissä varsinkin vituttaa lataa limppuja laitteeseen ja muutaman sarjan jälkeen sama homma toisin päin.

Tämä ja salimatkoja ei joskus jaksaisi vaeltaa sekä treeniloukkaantumiset.

Olenpas taas yksi vittuuntunut sielu. Älkää huoliko, sillä löytyisi minulta myös paljon positiivista palautetta :piis:

Mua vituttaa kun töissä joutuu olemaan sen 8-9 tuntia eikä ehdi treenata siten kuin haluaa ja aina ei jaksa täysiä kun on fyysinen työ.

Itse salilla vituttaa se jälkihikoilu, kun vielä pitää pyörällä mennä kotiin ja kun alkaa reilummat pakkaset, ei enää viiti ajella hikisenä kotiin suihkuunkaan.

Timba79 sanoi:
Itse salilla vituttaa se jälkihikoilu, kun vielä pitää pyörällä mennä kotiin ja kun alkaa reilummat pakkaset, ei enää viiti ajella hikisenä kotiin suihkuunkaan.

Lisätään tämäkin.

Runkkupenkkaaminen on kyllä ärsyttävää, ja sitten kun vihjaisee hieman sille penkkaajalle että selkä sulla korkkaa tuolla menolla niin vastaukseksi tulee "pitäähän sitä kaarta olla". Just. Painojen jättäminen on myös kohtuu perseestä, arvuuttele sitten siinä että käyttääkö joku kyseistä laitetta. Kaikista tympeintä on kylläkin se, että treeni ei kulje hyvin.

Edit: Ja jälkihiki eli jähi on kyllä ärsyttävää varsinkin jos pitää mennä johonkin heti treenin jälkeen.

1)Tupakoitsijat salin oven edessä. Kai sitä voisi mennä sentään vähän kauemmaksi kun kyseessä on kuitenkin urheiluun liittyvä paikka. (Itse kohtalaisen vasta polttamisen lopettanut, alkaa tekemään mieli)
2)Erinäisten joukkueiden reenit. Useimmat reenaavat kyllä asiallisesti, mutta voisi vaikka oven laittaa ilmoituksen milloin siellä joku joukkue on niin ei tulisi ahdasta.
3)Ihmiset jotka jättävät kamojaan minne sattuun. Esimerkiksi smith-koneen vieressä on juomapullo ja kaveri väävtää vatsoja toisela puolella salia niin ota sitten selvää että onko sillä sarja kesken.
4)Ihmiset jotka luulevat olevansa vahvoja ja tietävänsä salireenauksesta kaiken.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kun oot lopettanu yhen sarjan ni joku änkee siihe laitteesee kysymättä, "onko kesken ?" "Voinko tehä välis ?" tms, eli valtaa sen laitteen. Ja sitte se, kun väännät kovaa sarjaa (tai yleensäkin sarjaa) ni joku tulee tuijottaa suunnillee metrin päähä.

-Vaatteiden osto tulee kalliiksi, kun paino lisääntyy vuosi vuodelta. Esim. aika monet farkut on pitänyt ostaa matkalla 50kg>100kg :(

-Semmoiset varmistajat potuttaa jotka käskyistä huolimatta ottavat penkkitangosta kiinni ja auttavat vaikka olisin saanut sen yksinkin ylös

-Aina silloin tällöin teen vaihtelun vuoksi jalkaprässiä ja 25kg kiekkojen kantamisessa tulee isompi hiki kuin siinä itse prässätessä. Puhumattakaan siitä että se parisen kymmentä kiekkoa pitää metsästää salin eri nurkista.

-Erityisen paljon potuttaa se, että joku aloitteleva geneettisesti lahjakas yksilö kehittyy itsestä ohi alle vuodessa kevyen näköisellä treenillä. Ja itse on vääntänyt naama irvessä 10 vuotta pienin tuloksin.

Edit: lisää potuttamista

-Nyt tulikin mieleen että puolikyykkääjät potuttaa. Tyypit tekee ensin pientä pyllistystä ja sitten myhäillään tyytyväisenä kun sai suuret painot "kyykättyä".

Silloin kun kävin yleisellä salilla ei harmittanut mikään. Keskittyy vaan omaan treeniin ja sulkee kaiken muun pois.

Ruuhka aikoina jonotus laitteille.
Mut sehän on ymmärrettävää. Töissäkäyvänä kun on hieman vaikea ajoittaa treenaamista hiljasemmille ajoille.
Sekin harmittaa jos joku koittaa ängetä laitteelle vaikka heti sarjan jälkeen edes kysymättä "teetkö vielä?" tms.
Näitä taitaa olla vain ne vanhemmat rouvat jotka tulee availemaan jäykistyneitä paikkojaan laitteisiin :).

ps. Tää oli mun eka postaus tähän foorumiin, lukenut oon jo kauan mutta en ole uskaltanut avata sanallista arkkuani vielä..:kippis1:

se että jotkut fasistit jättävät painot telineisiin,oon niin vittumaista ku joutuu ite repimään vaikkapa kyykkytelineestä painot vittuu,varsinki jos joku körmy on käyny vetään siinä kyykkyä jollaki 200kg.ja juuri se että meet tekemään jotaki liikettä nii joku tulee kylään viereen naama sellasella ilmeelllä että "mitenkähän toi tekeen ton liikkeen:curs: prkl.kiitos että sain avautua,illalla kyykkäämään :)

Mua ärsyttää tyypit (yleensä ovat melkoisen isoja, mutta suurin osa massasta on läskiä), jotka laittavat esim. ylätaljaan ihan vituste liikaa painoa omiin voimiinsa nähden ja sitten rykivät sitä mitä ihmeellisimmillä tavoilla, koko kehon painoa hyväksi käyttäen tottakai. Jotenkin niin raivostuttavan näköistä eikä sitäpaitsi kovin terveellistäkään, ainakaan noin vammoja ajatellen.

Minua potuttaa aina vaan enemmän se, että treenaajista niin suuri osa treenaa päin persettä. Liikkeitä tehdään väärällä tekniikalla, tehdään liian paljon/vähän sarjoja, treenijaot ovat persiasta, liikkeet terveydelle riskaabeleja tai treenit liian yksipuolisia. Joskus päin persettä tekemisestä tulee yleisesti hyväksytty tapa, ja siitä poikkeavia tuijotetaan, mikä vasta potuttaakin.

vituttaa se, että kaikkien pitää käyttää jotain YLIHAJUSTETTUA AXE SHAMPPOOTA tai jotain muuta saatanan paskaa, joka haisee sitten suihkutilassa niin vahvasti, että päätä rupeaa särkemään. Lopettakaa ajoissa. Ei se AXE niitä naisia paikalle tuo ja haiseekin epämiellyttävälle.

Mua ketuttaa jatkuva kassin pakkaaminen ja purkaminen ja pakkaaminen ja purkaminen ja pakkaaminen ja purkaminen... Ja sitä pyykkii sit tulee. Ja jos joskus unohtaa purkaa treenikassin ni morjes.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom