Mikä on laiskuuden huippu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä ystävättäreni osti parikymppisenä sinkkuna aina uusia juomalaseja kun ei jaksanut tiskata.

Mitenkähän nykyisin 30v perheen äitinä... ;)

Kannatti näköjään kirjoittaa tänne, sain äsken tuon vaihdettua :D

HAHA mulla on ollut kans suunnilleen Tammikuusta asti apukuskin puoleinen valo pimeänä -> hokasin että kun laittaa tos meidän A4:ses etusumarit päälle niin se rikkinäinen palaa kohtuu kirkkaasti joten tod näk. vaihdan sitten ennen katsastusta (Elokuussa) :D

Sukulais/kaverisuhteiden hoito on raskasta ja aikaa vievää puuhaa -> Yleensä emäntä hoitaa nämä asiat...ainakin sukulaisten osalta...kirjoittaa maileilla kuulumiset jne.

Tenavat on ihan huippuja näinkin laiskalle ihmiselle (just tupsahti 4 lapsi maailmaan :D)...Varsinkin jos sattuu olemaan tätä ikäluokkaa kuin meidän juniori eli noin 2,5-3v. Hän on oiva personal palvelija kun tällä hetkellä on menossa "MINÄ MINÄ MINÄ" vaihe...esim. jos joku pimpottaa ovikelloa, tv:n kake on liian kaukana, on jano (tämä varauksella nimittäin käytän yleensä pitemmän aikaa samaa tuoppia juomiseen ja se on niin iso että hän ei meinaa sitä oikein jaksaa kantaa) tai muuten vain tarttee hakea jotain pientä niin juniori hoitaa homman! Tosin haittapuoliakin löytyy esim. just tavaroiden epävakaa käsittely ja jotain juttua voi joutua selittään minuutti tolkulla jne. :D

Keittiön kaapeista puuttuu monesta ripa kun on mennyt rikki -> taloyhtiön huoltomiehet on tuoneet uudet rivat ja ruuvit...mutta kun akkuporakonees ei ollu virtaa ja ei jaksanu ladata, niin homma on vähä jäänyt (vasta 8kk).

Tietokoneelta olis pitänyt valokuvista ottaa varmuuskopiot/polttaa ne levyille jo aika päiviä sitten mutta ei oo sitäkään vielä tullut tehtyä...KOSKAAN! Nyt niitä kuvia on jo ristus about 35-40gb ja ei paljo enää hotsita kun siinähän menis jo vaikka kuinka kauan aikaa!

Yhdysvalloissa posti tulee kerrostaloissa poikkeuksetta ensimmaisen kerroksen respaan tai respan vieressa oleviin postilaatikoihin. Tutun kampassa asuu todella laski jatka ekassa kerroksessa, jolloin kavelya sinne respaan on sellaiset ruhtinaalliset 20m. Aija kay aina segwaylla hakemassa postin laatikosta... Kun astuu vekottimesta pois, niin ei nayta mitenkaan silta, etta silla olisi ongelmia kavella, joten tuossa ei kylla ole mitaan laaketieteellistakaan syyta.

HAHA mulla on ollut kans suunnilleen Tammikuusta asti apukuskin puoleinen valo pimeänä -> hokasin että kun laittaa tos meidän A4:ses etusumarit päälle niin se rikkinäinen palaa kohtuu kirkkaasti joten tod näk. vaihdan sitten ennen katsastusta (Elokuussa) :D

Sun täytyy sitten ajaa vaan rankkasateella tai sumussa, koska muuten noin ei saa tehdä. Tosin tiedä sitten, onko se parempi kuin ajaa kokonaan ilman toista valoa. Ei nyt tammikuusta ihan, mutta jonkun tovin itsellänikin ollut vaihtamatta toinen etulamppu. Olen ajatellut, että kun vien tässä pian huoltoon, niin saavat vaihtaa, koska tuntuisi niin raskaalta mennä ostamaan uutta lamppua. Puolustuksekseni, että pitää se muutenkin viedä ennen katsastusta. :D

Kannattaa muistaa että on paljon raskaampaa venyttää jotain hommaa viikkokausia kun tehdä se heti.

Sun täytyy sitten ajaa vaan rankkasateella tai sumussa, koska muuten noin ei saa tehdä. ... Ei nyt tammikuusta ihan, mutta jonkun tovin itsellänikin ollut vaihtamatta toinen etulamppu.

Sä et voi sitten ajaa ollenkaan, koska ilman toimivia ajovaloja ei saa ajaa yleisellä tiellä.

Tekis mieli tehdä jotain herkkuruokaa. No, ei jaksanut niin otin jääkaapista paketin nakkeja ja lihapullia ja vedin niitä.

Tänään siivosin ja pesin auton ensimmäistä kertaa vajaaseen vuoteen. Oli kyllä hyvä fiilis sen jälkeen. Takaluukussa oli pirusti tavaraa viimevuotisen loppukesän muuton jälkeen, mm.lakanoita ja vaatteita.

Yhdysvalloissa posti tulee kerrostaloissa poikkeuksetta ensimmaisen kerroksen respaan tai respan vieressa oleviin postilaatikoihin. Tutun kampassa asuu todella laski jatka ekassa kerroksessa, jolloin kavelya sinne respaan on sellaiset ruhtinaalliset 20m. Aija kay aina segwaylla hakemassa postin laatikosta... Kun astuu vekottimesta pois, niin ei nayta mitenkaan silta, etta silla olisi ongelmia kavella, joten tuossa ei kylla ole mitaan laaketieteellistakaan syyta.

Ei saa dissata kun jätkällä bulkki päällä niin ei saa kaloreita tuhlata liikoja.

Sun täytyy sitten ajaa vaan rankkasateella tai sumussa, koska muuten noin ei saa tehdä. Tosin tiedä sitten, onko se parempi kuin ajaa kokonaan ilman toista valoa.

Oon niin laiska etten jaksa kattoo ootko mies vai nainen mutta teksti viittaa siihen että kyseessä on naisimmeinen. Eihän jumalauta ketkään normaalit ihmiset (lue:miehet) mieti tieliikenne lakia noin tarkkaan.

Useimmiten jos satun läikyttämään esim. kahvia ym. lattialle niin en jaksa hakea tiskirättiä tai talouspaperia, vaan pyyhin sukalla.

Oon niin laiska etten jaksa kattoo ootko mies vai nainen mutta teksti viittaa siihen että kyseessä on naisimmeinen. Eihän jumalauta ketkään normaalit ihmiset (lue:miehet) mieti tieliikenne lakia noin tarkkaan.

Olen nainen ja lakia enemmän tässä häiritsee heikohko pimeänäköni. Jo tavalliset valot vastaantulijalla häikäisee ilkeästi, saati sitten sumuvalot. Mutta ehkä ne ei häikäise niin paljon sitten kun se oma valopolitiikkani on kunnossa...

Useimmiten jos satun läikyttämään esim. kahvia ym. lattialle niin en jaksa hakea tiskirättiä tai talouspaperia, vaan pyyhin sukalla.

Minä taas pyyhin lattiat menemällä yli-isot sukat jalassa suihkuun, laahustan pitkin käytäviä märät sukat jalassa ja painun takaisin suihkuun likaisilla sukilla. Tulee lattiat ja sukat samalla puhtoisiksi.

en jaksanut korjata erästä vikaa autostani, joten ajelin vähän reilu 2 vuotta katsastamattomalla autolla, kunnes multa vietiin kilvet pois :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom