Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran nuorena vein likaiset tiskit pahvilaatikossa porukoille tiskikoneessa tiskattavaksi kun en jaksanut tiskata käsin. Puolustuksekseni voin kertoa että lika oli todella pinttynyttä ja osin täysin homeessa kun oli kupposet jäänyt tiskipöydälle pariksi viikoksi, venähtäneen riiausreissun takia.
Tai sit se oli vieraassa kaupungissa eikä oikeasti tiennyt olevansa keskustassa. Oiskohan mullekin joskus pentuna stadissa vieraillessa käynyt samalla tavalla. Olen joskus typeränä kysynyt kaveriltani (en käytä julkista kovinkaan paljon), että mitkä paikallisjunat pysähtyvät Pasilassa. Nyt tiedän, että ne kaikki pysähtyy.En tiedäkään miten pitkään on kävellyt ennen tapahtunutta ja oliko miten väsynyt, mutta se 380 metriä oli sitten liikaa. Hyvinhän tuo näytti jatkavan tuota kävelyä päätepysäkiltä. Joo tämän ketjunhan voi sulkea jos on typerä ja totesinkin, että pelkään ettei mun havainto ole se laiskin. Onneksi pakkotoisto.comissa ei ole yhtään turhaa ketjua.
No perkema. Monesti iltaisin nakuna hepaillessa alkaa varpaita paleltaa. Peruslaiskana ja mukavuudenhaluisena miehenä en jaksa nousta sängystä sen vertaa, että ottaisin villasukat lattialta ja laittaisin ne jalkoihin. Ratkaisuna tähän pyydän rouvani laittamaan sukat minulle... 3/4 se laittaakin!:D
Heh, just viime viikonloppuna kattelin kun vastapäisen talon asukkaat sai joulukuusen viimeinkin pois parvekkeeltaan. Sää voitit neItse pidän sitä jo vähän laiskuudenn huippuna kun tälläkin hetkellä parveekeellani notkuu viime joulun joulukuusi.
En yhtään ihmettele, että suomalaiset vain lihovat ja kunto rapistuu vuosi vuodelta.
Pahoin pelkään, että tämä havaintoni ei ole edes laiskinta mitä muut ovat havainneet.
Roskapussien vieminen on kyllä ylivoimaista. Parhaimmillaan ollut 3 roskapussia parvekkeella ja yksi eteisessä odottamassa...
Roskapussien vieminen on kyllä ylivoimaista. Parhaimmillaan ollut 3 roskapussia parvekkeella ja yksi eteisessä odottamassa...
Te sentään jaksatte laittaa ne roskat pussiin, joten eihän tuossa nyt voi todellisesta laiskuudesta edes puhua.Vaan kolme? Mulla siellä lojunu parhaimmillaan 10 kassia törkyä. Teki mieli heittää ne parvekkeelta alas kun jaksanu rampata roskikselle kolmeen kertaan. Oli aromitkin aika kohillaan kun kevät aurinko niihin parina päivänä suoraan paistanut.