Mikä on laiskuuden huippu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran nuorena vein likaiset tiskit pahvilaatikossa porukoille tiskikoneessa tiskattavaksi kun en jaksanut tiskata käsin. Puolustuksekseni voin kertoa että lika oli todella pinttynyttä ja osin täysin homeessa kun oli kupposet jäänyt tiskipöydälle pariksi viikoksi, venähtäneen riiausreissun takia.

Oletko ollut koskaan töissä finnairilla?
Eräss kaverini vain tuli mieleen tuosta teki nimittäin täysin samanlailla :D

EDIT eipäs muuten tehnytkään van teki toistuvasti

En tiedäkään miten pitkään on kävellyt ennen tapahtunutta ja oliko miten väsynyt, mutta se 380 metriä oli sitten liikaa. Hyvinhän tuo näytti jatkavan tuota kävelyä päätepysäkiltä. Joo tämän ketjunhan voi sulkea jos on typerä ja totesinkin, että pelkään ettei mun havainto ole se laiskin. Onneksi pakkotoisto.comissa ei ole yhtään turhaa ketjua.
Tai sit se oli vieraassa kaupungissa eikä oikeasti tiennyt olevansa keskustassa. Oiskohan mullekin joskus pentuna stadissa vieraillessa käynyt samalla tavalla. Olen joskus typeränä kysynyt kaveriltani (en käytä julkista kovinkaan paljon), että mitkä paikallisjunat pysähtyvät Pasilassa. Nyt tiedän, että ne kaikki pysähtyy.

Mä huomasin sattumalta että naapuri vei yks päivä roskat autolla. Ulko-ovelta autolle on noin ~10m ja ovelta roskikselle noin 20m. Eli naapuri valitsi mielummin ensiksi kävellä 10m autolle roskapussi kädessä, ajaa autolla noin 30m roskikselle, sitten näin vielä kun pakitti tyytyväisenä takaisin parkkiin ja käveli takaisin sisään.

Tämä tapahtuma kieltämättä laittoi hymyn huulille

Tiskien käsin tiskaaminen on näköjään kovien ponnistelun takana; eräs tuttu heitti viikkotolkulla lojuneet likatiskit roskiin ja osti uudet tilalle, kun ei jaksanut tiskata niitä.

No perkema. Monesti iltaisin nakuna hepaillessa alkaa varpaita paleltaa. Peruslaiskana ja mukavuudenhaluisena miehenä en jaksa nousta sängystä sen vertaa, että ottaisin villasukat lattialta ja laittaisin ne jalkoihin. Ratkaisuna tähän pyydän rouvani laittamaan sukat minulle... 3/4 se laittaakin!:D

No perkema. Monesti iltaisin nakuna hepaillessa alkaa varpaita paleltaa. Peruslaiskana ja mukavuudenhaluisena miehenä en jaksa nousta sängystä sen vertaa, että ottaisin villasukat lattialta ja laittaisin ne jalkoihin. Ratkaisuna tähän pyydän rouvani laittamaan sukat minulle... 3/4 se laittaakin!:D

Mutta edelleen palelee 1/4 varpaista.

^Juu, ei oo ihan täydellinen suhde tämäkään...

Kuljen autolla 200m matkan liikuntahallille kun menen pelaamaan sählyä...
Eilen oli vapaapäivä ja tuli istuttua varmaan 10h koneella ja en siltikään saanut aikaiseksi kirjoitettua yhtä "kiireellistä" sähköpostiviestiä.

En yhtään ihmettele, että suomalaiset vain lihovat ja kunto rapistuu vuosi vuodelta.

Pahoin pelkään, että tämä havaintoni ei ole edes laiskinta mitä muut ovat havainneet.

Tulepa Itä-Helsinkiin pienelle bussikierrokselle. Täällä somalit harrastaa tota aivan jatkuvasti, on suorastaan ihme jos matkan aikana ei edes kerran loikkaa Muhametti kyytiin huutamaan kännykkäänsä ja sitten jää seuraavalla pois.

Plus valitusta entisestä kämppiksestä, joka keräsi palautuspulloja keittiön perälle niin paljon kun sinne vaan ikinä mahtui. Kun äiti tuli käymään pullot siirrettiin vaan partsille..Ne oli sit kämppiksen pulloja jos äiti kysyi (:
Mutta siis roskathan vein aina ajallaan kun asuin kaverikämpässä :D

Muutosta jäi viimeinen kuorma autoon, niin että takapenkit oli kaadettu ja kamaa ihan piripintaan, sekä etupenkillä pelkääjän paikalla koko penkki ja lattiatila täynnä kaikenlaista vähemmän tarpeellista tavaraa. Cd-levyjä, maljakkoja, joku kahviastiasto, matto, varastoon meneviä laatikoita jne.

Ajelin sillä autolla 4kk muuttokuorma mukana, niin ettei meinannut edes kauppakassit mahtua kyytiin (puhumattakaan siitä että ois voinut koskaan ketään kaveria viedä minnekään sillä autolla). Sillä pystyi kulkemaan vaan yksin. Jengi kyllä hieman katsoi kun paahdoin paikasta toiseen (mm. treeneihin) muuttokuorma mukana.

:nolo:

Roskapussien vieminen on kyllä ylivoimaista. Parhaimmillaan ollut 3 roskapussia parvekkeella ja yksi eteisessä odottamassa...

Vaan kolme? Mulla siellä lojunu parhaimmillaan 10 kassia törkyä. Teki mieli heittää ne parvekkeelta alas kun jaksanu rampata roskikselle kolmeen kertaan. Oli aromitkin aika kohillaan kun kevät aurinko niihin parina päivänä suoraan paistanut.

Roskapussien vieminen on kyllä ylivoimaista. Parhaimmillaan ollut 3 roskapussia parvekkeella ja yksi eteisessä odottamassa...

Vaan kolme? Mulla siellä lojunu parhaimmillaan 10 kassia törkyä. Teki mieli heittää ne parvekkeelta alas kun jaksanu rampata roskikselle kolmeen kertaan. Oli aromitkin aika kohillaan kun kevät aurinko niihin parina päivänä suoraan paistanut.
Te sentään jaksatte laittaa ne roskat pussiin, joten eihän tuossa nyt voi todellisesta laiskuudesta edes puhua.

Vietiin hetki sitten roskiin maitotölkit kaverin keittiöstä ja vanhimpien päiväykset oli 2009 joulukuussa. Niitä oli aikamoinen kasa.

En tiedä itsekään miksei niitä roskapusseja tule ikinä vietyä parvekkeelta tuonne roskakatokseen, kuljen siitä kuitenkin päivittäin ohi. Tiskipöydän alle tulee piilotettua aina kaikki pizzalaatikot ja viinapullot, niitä ei jaksa pistää roskapussiin.

Pyh tekö muka laiskoja. Mun pitäs olla tällä hetkellä työharjottelussa tutkintoa varten, mutta kuulin, että siellä ois pitäny käydä joka päivä 8h ja vielä hommata ite se paikka. En jaksanu:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom