Mikä on laiskuuden huippu?

Jos alkaa miettimään niin, taksin tilaamisessa, odottamisessa ja maksamisessa on paljon enemmän vaivaa kun kävelemisessä, joten et ole laiska ihminen! Näit vaivaa hammasharjan eteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Autostani loppui pissapojan neste n,3kk sitten. Kävin ostamassa melkein heti uuden kanisterin ko, ainetta, mutta en ole jaksanut lantrata sitä veteen, joten kanisteri on ollut nyt koskemattomana takaluukussa tuon 3kk. Tästä johtuen joudun käymään 2-3krt viikossa huoltoasemalla ihan vain pesemässä autoni tuulilasin, että näen ulos sieltä, mutta en ole siltikään vain saanut aikaiseksi lisätä sitä pissapojan nestettä. :david:

Roskien saaminen roskiin omassa huoneessa on aika vaikeaa. Roskapöntön etäisyys vaihtelee 0,3-1,5m välillä. Yleensä viskaan kaiken "ei kovin pahasti sotkevan" tähtäämättä kohti roskista ja yleensä ne jäävät sitten pyörimään siihen lattialle.

Toinen on että en jaksa viedä likaisia vaatteita pesuun. Yleensä ne pyörivät sängyn ja tuolin väliä, riippuen istunko koneella vai nukunko. :D

Kolmas mikä tuli mieleen. Joskus kun yöllä tulee karsee jano ja tekee mieli ottaa kulaus vesilasista. En jaksa nostaa päätä vaan kädellä otan lasin ja kaadan vedet suurinpiirtein naamalleni toivoen että saisin pari pisaraa kurkustakin alas. =)

Surffailen välillä sohvalta netissä, langaton hiiri sohvalla vieressä, mutta näppis pöydällä kädenmitan päässä. Kun pitäs kirjottaa jotain, esim. googlettaa, en jaksa kurottaa näppistä puolen metrin päästä, vaan etin avoimena olevalta sivulta kirjaimet ja kopioin ne hiirellä selaimeen.

Mulla sama juttu, mutta en jaksa kopioida vaan kaivan esiin onscreeen näppäimistön :D

Mulla usein omaan huoneeseen kertyy jumalattomasti likaisia astioita. Vaikka lähtisikin käymään keittiössä niin harvoin jaksaa astioita viedä samantien. Nytkin tossa on 3 lasia, kahvikuppi ja lautanen.

Ottaa Thaimaaseen omat lapset mukaan.

vtu mä oon sekasin, unohtakaa/modet voi poistaa mun edellisen ja tän viestin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom