Mikä on laiskuuden huippu?

Kaverilla oli jäänyt keitetyt perunat kattilaan tiskipöydälle. Kun se heitti sen kattilan tiskikoneeseen se kippas ne perunat siihen altaaseen, koska ei jaksanut heittää niitä roskiin tiskipöydän alle. Käytti sit reilut puoli tuntia siihen et lorotti kuumaa vettä altaaseen ja tökki tiskiharjalla perunoita siitä altaan pohjaritilästä läpi. Välttyipä ainakin roskiksen käytöltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Vaan kolme? Mulla siellä lojunu parhaimmillaan 10 kassia törkyä. Teki mieli heittää ne parvekkeelta alas kun jaksanu rampata roskikselle kolmeen kertaan. Oli aromitkin aika kohillaan kun kevät aurinko niihin parina päivänä suoraan paistanut"

Meillä on siirrytty suosiolla jätesäkkeihin. Parhaimmillaan niitäkin on kertynyt kolme kerralla (tosin kolmen hengen solu).

Kaverilla oli jäänyt keitetyt perunat kattilaan tiskipöydälle. Kun se heitti sen kattilan tiskikoneeseen se kippas ne perunat siihen altaaseen, koska ei jaksanut heittää niitä roskiin tiskipöydän alle. Käytti sit reilut puoli tuntia siihen et lorotti kuumaa vettä altaaseen ja tökki tiskiharjalla perunoita siitä altaan pohjaritilästä läpi. Välttyipä ainakin roskiksen käytöltä.
Suuremman työn valitseminen ei mene laiskuudesta, mutta tyhmyydestä kyllä.

:offtopic: Ajattelin noihin roskapussitarinoihin vaan kommentoida, että jätekuilu FTW!

Nostin tänään repun lattialta, mutta siellä olikin täysi vesipullo, jota en tarvinnut. Halusin laittaa sen maahan, mutta en jaksanut kumartua uudelleen. Päätinkin siis tiputtaa pullon lattialle, ja toivoin vain, ettei se hajoa tai aukea iskusta. Lattia on vielä onneksi kuiva.

Joskus huoneesta oli lamppu palanut useamman kuukauden aikana, kun en jaksanut käydä hakemassa uutta lamppua alakerrasta. Lieventävänä asianhaarana voin kertoa sen, että luulin lamppujen olevan loppu, jolloin olisin joutunut hakemaan uuden kaupasta.

Syön usein tietokoneen ääressä, ja pöydälle kertyy usein monen päivän tai pahimmillaan muutaman viikon tiskit, roskat ja hedelmien kuoret. Jätän ne usein siihen, vaikka tiedän meneväni keittiöön. Hedelmien kuoret säilyvät yllättävän pitkään rupeamatta haisemaan.

Oikeasti olen yleensä ihan ahkera, mutta tälläiset pienet jutut jäävät usein tekemättä. Esimerkiksi töissä isken aina heti uusien projektien kimppuun, ja kaipa se energia jää sinne töihin, kouluun tai salille. Pyörälläkin kuljen kesät talvet kaikki työ- ja koulumatkat, vaikka voisin käyttää autoa lähestulkoon aina halutessani.

Tätäkään viestiä en meinannut jaksaa kirjoittaa, vaan ajattelin, että kirjoitan sen vasta aamulla.

Tuttu ei jaksanut kävellä kotonaan paskalle viereiseen vessaan, vaan paskoi huoneessan muovipussiin. Pussi lojui huoneessa usean kuukautta.

Käytin muutaman kuukauden ajan kertakäyttöisiä ruokailuvälineita ja astioita, kun en jaksanut ottaa tiskivuorta työn alle. Muuton pukatessa päälle jaksoin tiskata noin puolet, loput löin muovikasseihin ja vein likaisena uuteen kämppään :) Sittemmin oon kyllä kunnostautunut ja tiskaan jopa 3-4 kertaa viikossa, tiskivuoria ei oo näkyny aikoihin.

Siis mitä ihmettä, miten tiskaaminen voi olla noin ylivoimaisen vaikeaa monelle? Eihän siinä mene kuin pari minuuttia maksimissaan, vielä vähemmän jos yhden ihmisen tiskit kyseessä. En tajua.

Mäkin jemmasin joskus roskapusseja parvekkeelle ja pahveja kaappeihin, mutta olen parantanut tapani. Autossa oli myös monen kuukauden ajan muutosta jääneitä tavaroita takapenkki täynnä. Mun ylioppilastodistus löytyi takapenkin lattialta kun siivottiin autoa myyntiä varten... Vuosi ylppäreiden jälkeen :rolleyes:

Ei ehkä laiskuutta, mutta illalla kun saa mukavan olon sängyssä ja alkaa kusettamaan, niin yritän käydä silti nukkumaan, kun ei sieltä sängystä jaksa enää nousta vessaan.

Joskus, kun ei ollut nettiyhteyttä kotona, on minulla mennyt laskuja ulosottoon, kun en ole maksanut niitä. Ei ole edes ollut rahasta kiinni, vaan en ole jaksanut käydä maksamassa pankissa.

Nykyään, kun on nettiyhteys, on ihan vitun vaivalloisen tuntuista maksaa niitä netissä. Olen kuitenkin onnistunut maksamaan ne suhteellisen ajoissa internetin ansiosta.

Lasikuuden huippu oon minä aamulla nukun ja nukun eikä aina edes huvita herätä laskareihin kun kouluun pitäs mennä! Alle 9 tunnin yö unet vituttaa lähinnä. Pitää viedä se herätyskello jonnekin kauas ni en spämmää sitä torkkua koko ajan. Nyttekin on taas menny unirytmit ihan vituilleen oman laiskuuden takia tää on yleinsä just pahimmillaan keväällä eli unirytmi pyörii ja pyörii! Vituttaa ku herää joskus 02 aamulla ja nukuttaa sitte jo 15 aikaa illalla. Semmonen vanhan ajan pirinä kello jonnekkin kaapin perälle mistä sitä sais kaivaa pari minsaa ni sitte vois ehkä heräilläkkin jo.

Tuttu ei jaksanut kävellä kotonaan paskalle viereiseen vessaan, vaan paskoi huoneessan muovipussiin. Pussi lojui huoneessa usean kuukautta.

Tuo ei kerro mitään laiskuudesta, vaan mielenterveysongelmista.

1.

Tyhjien pullojen vieminen kauppaan on ylivoimainen tehtävä vaivaan nähden.
Sullot tyhjät pullot kasseihin ja tietty pulloihin on jääny epämiellyttäviä "pohjia", jotka sitten valuvat käsille ja pistävät kädet haisemaan kaljalle. Kiikutat kilisevät ja kolisevat kassit autoon ja ajat kauppaan. Otat kassit autosta jolloin huomaat että liejuiset pullot ovat pursunneet ulos pusseista. Sullot pullot takaisin pusseihin ja taas kädet ovat saaneet osakseen olutaromia.
Kinkkaat kassien kanssa kaupan pullonpalautuspuolelle ja alat sullonmaan pulloja, pohja edellä tottakai, koneeseen. Rukoilet ettei kone menisi toimintakunnottomaksi ettei tartte odottaa 15minsaa asiakaspalvelijaa tai viedä pahimmassa tapauksessa pulloja takaisin autoon.Kädet alkaa jälleen haisemaan kaljalta vaikkei vielä edes pussin pohjaa näe. Jätän yleensä tässä vaiheessa pohjimmaiset pullot pussiin, heitän säkin roskiin ja alan peseen käsiä. Yleensä kuivaisinkin ne, mutta pullonpalautuksen lähellä olevan pesulaarin paperi on loppu.

Teet ostokset ja autossa huomaat ettet edes muistanut lunastaa pullonpalautusrahoja, jolloin kuitti käytännössä unohtuu lompakon pohjalle ikuisiksi ajoiksi kunnes se on tunnistamaton paperimytty.

Noiden seikkojen takia nykyään ostan vain tölkkejä, joita voi rutistella roskapussiin ja nakkoa normijätteiden mukana pois.

2. Piti maksaa pari tonnia opintotukia kelalle takaisin joskus 7 vuotta sitten, kun ei jaksanut keskeyttää opintotukea. En sitten jaksanut valittaakaan asiasta tai maksaa ajallaan, jolloin kela palkitsi korottomalla alkuperäistä summaa muistaakseni 10%:lla.

3. ei jaksa kirjoitella enempää näitä.

Itselle ylivoimaisen vaikeaa on auton siivoaminen. Ei jaksa, niin ei jaksa. Siksi siellä onkin esim. hiekkaa senverran paljon, että sillä hiekoitta keskikokoisen pihan.

Roskia ja tyhjiä limppapulloja saa yleensä muovikassillisen kerrallaan. Nytkin ois peräkontissa muutama muovikassillinen pulloja. Autoon asti olen ne saanut, mutta en kauppaan asti. Ei vaan huvita.

En jaksanu selata läpi ketjua ku oon laiska. Eli en tiedä onko laiskuuden huippu jo löytynyt, mutta tässä sellainen: mustalainen ja somali saa lapsen, siitä tulee todellaki niin laiska ettei se jaksa etes varastaa! buahahhaha ;)

Ei vittu saa nauraa näitä juttuja. :D Niin moni osuu omalle kohdalle. Hauska nähdä ettei ole ainoo laiska paska.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom