Mikä on laiskuuden huippu?

Partakoneeni voisi käytön jälkeen puhdistaa ihan viidessä sekunnissa joka käytön jälkeen huljauttamalla teräosaa kraanan alla, mutta eihän sitä koskaan jaksa tehdä. Tyttöystävä sitten avaa partakoneen suojaverkon ja irroittaa "teräosan" ja puhdistaa sen asiaankuuluvalla harjalla.

Nykyinen partakone hankittiin kun ensimmäisestä partakoneestani loppui akku eikä johtoa löytynyt. Myöhemmin johto löytyi ihan loogisesta paikasta, joten ehkä ei vain jaksanut etsiä. No toisaalta nykyinen on parempi ja vanha on vielä varalla, joten koko tapahtuma oli win-win minun osalta.

(Koulun tai työnteon kannalta olen kyllä hyvin aktiivinen, mutta ei nyt kotonaan kukaan jaksa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Surffailen välillä sohvalta netissä, langaton hiiri sohvalla vieressä, mutta näppis pöydällä kädenmitan päässä. Kun pitäs kirjottaa jotain, esim. googlettaa, en jaksa kurottaa näppistä puolen metrin päästä, vaan etin avoimena olevalta sivulta kirjaimet ja kopioin ne hiirellä selaimeen.

Yöllä ei jaksa mennä oikein kuselle, jos on nukkumassa. Sen takia oon laittanu ämpärin sängyn viereen ja jos kusettaa, niin ei muuta kuin kyljeltään maaten vaan ruikkii sinne ämpäriin ja jatkaa sitten unia.

Surffailen välillä sohvalta netissä, langaton hiiri sohvalla vieressä, mutta näppis pöydällä kädenmitan päässä. Kun pitäs kirjottaa jotain, esim. googlettaa, en jaksa kurottaa näppistä puolen metrin päästä, vaan etin avoimena olevalta sivulta kirjaimet ja kopioin ne hiirellä selaimeen.

Protip: Käy helpommin ku menet googleen. Googlen hakukentän vieressä o virtuaalinäppis, jolla voit kirjoittaa hakukenttään ja tarpeen vaatiessa cp sen sitten.

Yöllä ei jaksa mennä oikein kuselle, jos on nukkumassa. Sen takia oon laittanu ämpärin sängyn viereen ja jos kusettaa, niin ei muuta kuin kyljeltään maaten vaan ruikkii sinne ämpäriin ja jatkaa sitten unia.

GODMODE: Leikit että oot tekassa ja kuset kenttäpulloon. Ei tarvi ees paljoa nousta.

Liian pieni pullo. Joutuis tyhjentää aina välillä. Varsinkin kreatiinikuurilla kun kusettaa ihan vitusti ja kun juo tosi paljon, niin aamulla mainitsemani ämpäri on varmaan puoliks täynnä.

Menen parvekkeelle ja laitan kaljat kylmälaukkuun. Jääkaapille n.4 metriä.

Uusi työntekijä kysyi multa apua enkä jaksanut nousta tästä koneelta neuvomaan tuohon parin metrin päähän. Sanoin, että voin hoitaa asian omalta koneelta hänen puolestaan, jos tämä hakee mulle rahkan jääkaapista (about 30m kävelyä jääkaapille). Suostui.

Protip: Käy helpommin ku menet googleen. Googlen hakukentän vieressä o virtuaalinäppis, jolla voit kirjoittaa hakukenttään ja tarpeen vaatiessa cp sen sitten.

En oo tajunnukkaa tota:D En mee ite sivulle koskaan, vaan käytän tota minigooglea selaimen yläkulmassa.

Kämpässäni on 30 lämmintä, mutta en millään jaksa laittaa lakanaa sohvalle (joka on aukinaisen ikkunan lähellä & kattotuuletin pitää sen muutenkin siedettävän "viileänä"), jotenka nukun sängyssä tunnin pätkissä, pää hiessä ja tyynyt umpi märkinä. Sexy. And Smart!

Viimeksi muokattu:
Oltii luokan kanssa yhellä työmaalla. Meiän luokalla on ehkä maailman laiskin jätkä, ei jaksa koskaan herätä kouluun, 24/7 koneella, äiti tekee kaiken ja hoitaa sen asiat yms. Nimi ei ole turhaan "löysä-leksa". Siinä se työmaalla nojaili hankoon ja räpläs puhelinta, sitten joku heitti sille "tee nyt saatana töitä, tai saat lapion perseesees". Siinä sit jotain jauhettiin paskaa ku pidettiin taukoa ja tuli puheeks yks jätkä joka lopetti koulun ku oli kuulemma liian raskasta yms. Siihen tää kaveri vaan tokas, "jos on laiskempi ku minä, nii pitäis tappaa" :D

Joskus laiskottaa jo aamusta pahasti. Kännykän herätyskello kun soi siinä pään vieressä 40 sentin päässä pöydällä vittumaista ääntä päästäen, niin usein sitä vain kuuntelee sen minuutin mitä se soi ja jatkaa unia.

HAHA mulla on ollut kans suunnilleen Tammikuusta asti apukuskin puoleinen valo pimeänä -> hokasin että kun laittaa tos meidän A4:ses etusumarit päälle niin se rikkinäinen palaa kohtuu kirkkaasti joten tod näk. vaihdan sitten ennen katsastusta (Elokuussa) :D

Jes tää topicci on vielä elos joten heitetään vähän updatea :D Valo on edelleen korjaamatta, mutta se viimenen katsastus mahdollisuus oliki vasta Syyskuun puoles välis eli aikaa on :D

Sukulais/kaverisuhteiden hoito on raskasta ja aikaa vievää puuhaa -> Yleensä emäntä hoitaa nämä asiat...ainakin sukulaisten osalta...kirjoittaa maileilla kuulumiset jne.

Hmm täs oon jopa petrannut vähäsen kun oon kirjoittanut pari mailia siskoille!

Tenavat on ihan huippuja näinkin laiskalle ihmiselle (just tupsahti 4 lapsi maailmaan :D)...Varsinkin jos sattuu olemaan tätä ikäluokkaa kuin meidän juniori eli noin 2,5-3v. Hän on oiva personal palvelija kun tällä hetkellä on menossa "MINÄ MINÄ MINÄ" vaihe...esim. jos joku pimpottaa ovikelloa, tv:n kake on liian kaukana, on jano (tämä varauksella nimittäin käytän yleensä pitemmän aikaa samaa tuoppia juomiseen ja se on niin iso että hän ei meinaa sitä oikein jaksaa kantaa) tai muuten vain tarttee hakea jotain pientä niin juniori hoitaa homman! Tosin haittapuoliakin löytyy esim. just tavaroiden epävakaa käsittely ja jotain juttua voi joutua selittään minuutti tolkulla jne. :D

Ovikello juttu toimii, mutta nyt pitää olla äärimmäisen tarkkana kun on tullut armoton uhma päälle juniorille ja vanhemmat tenavat haluais jo palkkaa tehdyistä jutuista :D

Keittiön kaapeista puuttuu monesta ripa kun on mennyt rikki -> taloyhtiön huoltomiehet on tuoneet uudet rivat ja ruuvit...mutta kun akkuporakonees ei ollu virtaa ja ei jaksanu ladata, niin homma on vähä jäänyt (vasta 8kk).

Edelleen puuttuu...MUTTA olemme onneksi muuttamassa tästä nyt pois joten seuraava asukki/taloyhtiö saa sitten vaihtaa :D

Tietokoneelta olis pitänyt valokuvista ottaa varmuuskopiot/polttaa ne levyille jo aika päiviä sitten mutta ei oo sitäkään vielä tullut tehtyä...KOSKAAN! Nyt niitä kuvia on jo ristus about 35-40gb ja ei paljo enää hotsita kun siinähän menis jo vaikka kuinka kauan aikaa!

Syntax error! Eli homma on pahasti kesken (lue: ei aloitettu) ja kuvia vaan tulee lisää...

Niin ja "uus" juttu minkä unohdin mainita jo aiemmin...meillä on ollut toinen kirjahylly tuola pojan huonees paloina...se olis pitänyt kuulemma koota & kuvata että voidaan myydä se...tästä on nyt vasta n.1v. Tosin nyt aattelin että kait se on pakko koota ja pistää pilkkahinnalla myyntiin että joku tulis hakemaan sen pois...muutenhan mä joutuisin kantamaan senki sinne uuteen kämppään!

Ei hitto muuten nyt vasta tajusin sen muuton! Jumalauta sehän ei ookkaan kevyttä&hauskaa puuhaa sitten ollenkaan! Pitäiskö sitä vetää joku force majour salilla ja vedota sitten siihen niin vois sluipata sen tavaroiden raijaamisen...ainakin isompien kamojen :D

Kerran soitin taksin viemään meikän kauppaan ostamaan hammasharjaa..kauppa on ulkoovesta noin 15m, senku kävelee kadun yli :D Laitoin vielä taksin odottamaan että käyn sisällä ja sit se pyöräytti vaan u-käännöksen ja olin takas himassa. Harja tuli maksamaa 15-20€ ku en tarkkaan muista. Tietty ois pitäny viel saada joku käymää siel kaupas mut aattelin et käyn ite ku ei ollu kun lähi siwa kysees.

Pätee suht moneen ihmiseen (varsinkin jos on hieno auto): Päivittäistavarakauppaan mentäessä metsästetään sitä ei-olemassaolevaa vapaata ruutua ihan kaupan oven edestä. Aina kun kauppaan menen niin tuota asiaa mietin. Ensin ajetaan autolla väistellen, odotelleen muiden lähtöä yms. sinne eturiviin, jotta ei olisi matkaa sinne ovelle. Sitten haahuillaan megatavaratalossa tunnin ajan ja kaloreita kuluu jo siinä varmaan 700kcal.

P.S olen ihan varma, että jos ihmiset suosiolla vetäisi autonsa sinne missä on tilaa, niin parkkipaikkojen peltikolarit romahtaisi.

Pätee suht moneen ihmiseen (varsinkin jos on hieno auto): Päivittäistavarakauppaan mentäessä metsästetään sitä ei-olemassaolevaa vapaata ruutua ihan kaupan oven edestä. Aina kun kauppaan menen niin tuota asiaa mietin. Ensin ajetaan autolla väistellen, odotelleen muiden lähtöä yms. sinne eturiviin, jotta ei olisi matkaa sinne ovelle. Sitten haahuillaan megatavaratalossa tunnin ajan ja kaloreita kuluu jo siinä varmaan 700kcal.

P.S olen ihan varma, että jos ihmiset suosiolla vetäisi autonsa sinne missä on tilaa, niin parkkipaikkojen peltikolarit romahtaisi.

Mä oon kyllä tollanen eturivin tavoittelija :D Joskus pyörinyt tovinkin tos Cittarin pihas etsien "hyvää" paikkaa :D Mutta tietenkin tähän on syynsä (niinkuin aina :D). Nimittäin kun meitä yleensä lähtee koko "komppania" eli perhe mukaan kauppaan niin se ostosten määrä on aikamoinen mitä sieltä kaupasta tulee + vielä kun on noita kersoja siinä pyörimässä/vahdittavana niin ei hirveesti haluta palloilla parkkialueella pitkiä aikoja. Iso plussa muuten meidän Cittarin parkkiruuduille jotka on tarkoitettu perheellisille (ovat leveämpiä ja invapaikkojen vieressä eli lähellä ovia) :)

Kerran soitin taksin viemään meikän kauppaan ostamaan hammasharjaa..kauppa on ulkoovesta noin 15m, senku kävelee kadun yli :D Laitoin vielä taksin odottamaan että käyn sisällä ja sit se pyöräytti vaan u-käännöksen ja olin takas himassa. Harja tuli maksamaa 15-20€ ku en tarkkaan muista. Tietty ois pitäny viel saada joku käymää siel kaupas mut aattelin et käyn ite ku ei ollu kun lähi siwa kysees.
hmmm...? Tää rupeaa jo kuulostamaan vähän uskomattomalta.. No jos on turhaa rahaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom