Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie oon yrittäny nylkyttää tuota mut missään ei tunnu. Ilman painoja kyllä saa ns aktivoituu jollain pitkillä sarjoilla mut painojen kans... mikä tässä vois olla vikana? Sorry offtopic :pHip thrust 100 kg:lla.
kyykkykin sujuu tekniikaltaan suht ok, joten jospa siinäkin pääsis vähitellen ihmismäisiin painoihin.Mä kävin joku aika sitten osteopaatti-fyssarilla ja se laittoi mut tekemään tuota liikettä, ihan lyhyellä liikeradalla ilman painoja tottakai, ja opettelemaan pakaralihaksien aktivointia alusta asti. Eli eka haetaan se jännitys, sitten nosto pakaroilla ihan vähän vaan ylöspäin, että takareidet ei tuu mukaan ja jännittäen takaisin alas. Alhaalla rentoutus ja alusta. Toimii. Tosin nyt en oo taas muistanutkaan tehdä tuota... Oli niin helppo alkuun, kun joka treenin lämmittelyssä tuli hoidettua.Mie oon yrittäny nylkyttää tuota mut missään ei tunnu. Ilman painoja kyllä saa ns aktivoituu jollain pitkillä sarjoilla mut painojen kans... mikä tässä vois olla vikana? Sorry offtopic :p
Jooh. Kyllä mulla siis aktivoituu ilman painoja mut painojen kaa ei. Tosin oon kokeillu vast kaks kertaa, painot 40-100. Teen tota maven apuna, mut ei se ahterin muotoutuminenkaan pahaa tekis kun on nyt semmonen littana :pMä kävin joku aika sitten osteopaatti-fyssarilla ja se laittoi mut tekemään tuota liikettä, ihan lyhyellä liikeradalla ilman painoja tottakai, ja opettelemaan pakaralihaksien aktivointia alusta asti. Eli eka haetaan se jännitys, sitten nosto pakaroilla ihan vähän vaan ylöspäin, että takareidet ei tuu mukaan ja jännittäen takaisin alas. Alhaalla rentoutus ja alusta. Toimii. Tosin nyt en oo taas muistanutkaan tehdä tuota... Oli niin helppo alkuun, kun joka treenin lämmittelyssä tuli hoidettua.
Mie oon yrittäny nylkyttää tuota mut missään ei tunnu. Ilman painoja kyllä saa ns aktivoituu jollain pitkillä sarjoilla mut painojen kans... mikä tässä vois olla vikana? Sorry offtopic :p
sanotaanko viel ilahduttavana saliasiana, et salitreeni yleensäkin kulkee. Motivaatio huipussaankyykkykin sujuu tekniikaltaan suht ok, joten jospa siinäkin pääsis vähitellen ihmismäisiin painoihin.

Joku vois käyä taputtelemassa mun pakarat hereille.Pakarat kannattaa herätellä ensin liikkeillä, joissa ei käytä painoa tai käyttää kehonpainoa. Sit löytää ne pakaralihakset liikettä tehdessäänkin.![]()
Mie voisin tulla siun salihuoltajaksi hieromaan pakarat lämpimiksi ;) Hihi! :-)Joku vois käyä taputtelemassa mun pakarat hereille.
Oho, sori, tää ei ollutkaan mikään sinkkurölöketju :D
Juup, pitää jatkaa harjotuksia tossa. Ehkä kokeilen ite liikettä viel ennen painojen laittoo painottomana, jos sitä sillä. Maven teen aina ennen tota ja sen lämpäks temppukyykkyy. Ne kyl tuntuu ahteris.
Offailen nyt tän perseeni kanssa... ei kuitenkaan liene noista tuntumahiissailuista hyötyä jos tarkoitus on maven apuliikkeenä tehä...? Mut joo jatkan harjoittelua tuntumalla ja ilman. On siitä pumppailusta ainaki se hyöty et tuo lättänä vähä pyöristyy.Mä saan menemään hip thrustin perseelle ihan ilman painoja, hiissailemalla. Muut yleensä ryskää hirveillä seteillä ja kattelee naureskellen kun mä huhkin ilman painoja menemään.
Mutta tänään ilahdutti pienestä orastavasta flunssan alusta huolimatta salilla se, että sain selkä/hauis-jumpan menemään ihan perkeleen hyvin perille. Ihan järjetön pumppi latseissa.
Oli muutenki hyvä mieli kun pitkä saikku loppu tänään ja pääs taas aamulla töihinkin, josta sieltäkin tuli paljon hyviä uutisia! Hyvä päivä! Kerrassaan mainio!
jos kulkee samalla mallilla kuin aiemmin, nää alkaa nyt kehittymään nopeella vauhdilla. Aiemminkin oli nihkeetä saada tähän tasoon mut sit alko kiitää!Yhden jalan "hip thrust" ilman painoja tehden on kans kiva. Toinen jalka nousee ilmaan ja toinen pysyy alhaalla maassa ja sen pakara jännittyy.