Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Penkkaaminen sujui hyvin, oon oppinut rakastamaan tuota liikettä, ennen en niin tykännyt siitä. :D

Kebab-disco pienen paikkakunnan salilla. En oikeen tiedä, kumpaan lankaan ois pitänyt laittaa :D Joku kymmenkunta "pakolaista" salilla härväämässä. Hngh.

Hip thrust 100 kg:lla.
Mie oon yrittäny nylkyttää tuota mut missään ei tunnu. Ilman painoja kyllä saa ns aktivoituu jollain pitkillä sarjoilla mut painojen kans... mikä tässä vois olla vikana? Sorry offtopic :p

sanotaanko viel ilahduttavana saliasiana, et salitreeni yleensäkin kulkee. Motivaatio huipussaan :) kyykkykin sujuu tekniikaltaan suht ok, joten jospa siinäkin pääsis vähitellen ihmismäisiin painoihin.

Mie oon yrittäny nylkyttää tuota mut missään ei tunnu. Ilman painoja kyllä saa ns aktivoituu jollain pitkillä sarjoilla mut painojen kans... mikä tässä vois olla vikana? Sorry offtopic :p
Mä kävin joku aika sitten osteopaatti-fyssarilla ja se laittoi mut tekemään tuota liikettä, ihan lyhyellä liikeradalla ilman painoja tottakai, ja opettelemaan pakaralihaksien aktivointia alusta asti. Eli eka haetaan se jännitys, sitten nosto pakaroilla ihan vähän vaan ylöspäin, että takareidet ei tuu mukaan ja jännittäen takaisin alas. Alhaalla rentoutus ja alusta. Toimii. Tosin nyt en oo taas muistanutkaan tehdä tuota... Oli niin helppo alkuun, kun joka treenin lämmittelyssä tuli hoidettua.

Mä kävin joku aika sitten osteopaatti-fyssarilla ja se laittoi mut tekemään tuota liikettä, ihan lyhyellä liikeradalla ilman painoja tottakai, ja opettelemaan pakaralihaksien aktivointia alusta asti. Eli eka haetaan se jännitys, sitten nosto pakaroilla ihan vähän vaan ylöspäin, että takareidet ei tuu mukaan ja jännittäen takaisin alas. Alhaalla rentoutus ja alusta. Toimii. Tosin nyt en oo taas muistanutkaan tehdä tuota... Oli niin helppo alkuun, kun joka treenin lämmittelyssä tuli hoidettua.
Jooh. Kyllä mulla siis aktivoituu ilman painoja mut painojen kaa ei. Tosin oon kokeillu vast kaks kertaa, painot 40-100. Teen tota maven apuna, mut ei se ahterin muotoutuminenkaan pahaa tekis kun on nyt semmonen littana :p

Hankala liike kun koskoo lonkkaluihin. Salilla yks nainen teki pehmusteetta tota, en voi ymmärtää. Tosin ei ollu samanlainen ruikku ku minä.

sanotaanko viel ilahduttavana saliasiana, et salitreeni yleensäkin kulkee. Motivaatio huipussaan :) kyykkykin sujuu tekniikaltaan suht ok, joten jospa siinäkin pääsis vähitellen ihmismäisiin painoihin.

Pakarat kannattaa herätellä ensin liikkeillä, joissa ei käytä painoa tai käyttää kehonpainoa. Sit löytää ne pakaralihakset liikettä tehdessäänkin. :)

Pakarat kannattaa herätellä ensin liikkeillä, joissa ei käytä painoa tai käyttää kehonpainoa. Sit löytää ne pakaralihakset liikettä tehdessäänkin. :)
Joku vois käyä taputtelemassa mun pakarat hereille.

Oho, sori, tää ei ollutkaan mikään sinkkurölöketju :D

Juup, pitää jatkaa harjotuksia tossa. Ehkä kokeilen ite liikettä viel ennen painojen laittoo painottomana, jos sitä sillä. Maven teen aina ennen tota ja sen lämpäks temppukyykkyy. Ne kyl tuntuu ahteris.

Joku vois käyä taputtelemassa mun pakarat hereille.

Oho, sori, tää ei ollutkaan mikään sinkkurölöketju :D

Juup, pitää jatkaa harjotuksia tossa. Ehkä kokeilen ite liikettä viel ennen painojen laittoo painottomana, jos sitä sillä. Maven teen aina ennen tota ja sen lämpäks temppukyykkyy. Ne kyl tuntuu ahteris.
Mie voisin tulla siun salihuoltajaksi hieromaan pakarat lämpimiksi ;) Hihi! :-)

Mä saan menemään hip thrustin perseelle ihan ilman painoja, hiissailemalla. Muut yleensä ryskää hirveillä seteillä ja kattelee naureskellen kun mä huhkin ilman painoja menemään.

Mutta tänään ilahdutti pienestä orastavasta flunssan alusta huolimatta salilla se, että sain selkä/hauis-jumpan menemään ihan perkeleen hyvin perille. Ihan järjetön pumppi latseissa.
Oli muutenki hyvä mieli kun pitkä saikku loppu tänään ja pääs taas aamulla töihinkin, josta sieltäkin tuli paljon hyviä uutisia! Hyvä päivä! Kerrassaan mainio!

Mä saan menemään hip thrustin perseelle ihan ilman painoja, hiissailemalla. Muut yleensä ryskää hirveillä seteillä ja kattelee naureskellen kun mä huhkin ilman painoja menemään.

Mutta tänään ilahdutti pienestä orastavasta flunssan alusta huolimatta salilla se, että sain selkä/hauis-jumpan menemään ihan perkeleen hyvin perille. Ihan järjetön pumppi latseissa.
Oli muutenki hyvä mieli kun pitkä saikku loppu tänään ja pääs taas aamulla töihinkin, josta sieltäkin tuli paljon hyviä uutisia! Hyvä päivä! Kerrassaan mainio!
Offailen nyt tän perseeni kanssa... ei kuitenkaan liene noista tuntumahiissailuista hyötyä jos tarkoitus on maven apuliikkeenä tehä...? Mut joo jatkan harjoittelua tuntumalla ja ilman. On siitä pumppailusta ainaki se hyöty et tuo lättänä vähä pyöristyy.

Ainahan siitä hyötyä on. Ei se treeni missään vaiheessa harakoille mene. Mä en tee mitään raskaita liikkeitä perseelle (en kyykkää, en maveta) ja kyllä oma perse on ainakin pyöristynyt.

Yhden jalan "hip thrust" ilman painoja tehden on kans kiva. Toinen jalka nousee ilmaan ja toinen pysyy alhaalla maassa ja sen pakara jännittyy.

Ol hauskaa, kun oli salilla frendin kanssa hauskaa ja salilla ei ollut tungosta. Tuntuu, että nk. randomit salille loppu- ja tai alkuvuodesta tupsahtaneet tyypit ovat
laumoittain pikkuhiljaa tippuneet salilta kuin salilta pois ja vakikävijät ja jotkut uudet naamat ovat jäljellä. Niin, ja tietenkin mie vanha pieru ;)
Tännään lähinnä juoksumattoilin, kuntopyöräilin, venyttelin, kevyesti jumppasin ja olin ollakseen salilla. Niin, ja tsemppasin frendiä treeniohjelmansa toteuttamisessa.
Kivan rento salilla olo. Aika harvinaista tällainen miulla... well, nyt on kisaviikko ja ei kannata rehkiä, etenkään tällee kun on käynyt aamulla hierottavana.

Eilen ja tänään on ollut aivan ultimaattinen vitutus päällä koko ajan. Eilen yritin käydä salilla treenaamassa jalkoja, mutta kropassa oli jotain vikaa, eikä vain pystynyt kyykkäämään, joten piti jättää kesken. Sehän ei vitutusta varsinaisesti helpottanut. Tänäänkään ei huvittanut yhtään lähteä pitkän kettumaisen päivän jälkeen treenaamaan salille, mutta menin kuitenkin. Tuli sitten tehtyä niin mahtava volyymitreeni jaloille, että saa nähdä pääseekö huomenna sängystä ylös. Olo on kuin uudestisyntyneellä. Vaikka kyykkypaikalle pitikin odottaa treenin alussa melkein 45 min, ei siitäkään pystynyt ärsyyntymään kamalasti, koska paikan varasi niin ihanan komea ja treenattu mies.

Mua ilahduttaa se, että tännään ei oo pakko vaan leppuutella, vuaan salilla voipi jottain kevyttä tehdänkin... tosin ei mittään kovin ihmeellistä, kun kuitenkin kisaviikko
ja lauantaina RAWvoimanoston FPOn SM-kisat.... mutta kuitennii, se ilahduttaa että salilla voipi tehä muutakin kuin venytellä, jumpata ja tsempata muita ;-)
Sekin ilahduttaa, että näen tuaas salilla kavereita ja että miun vaatimattomassa höpsistisessä jumppa/kuntoilu/urheilublögissäni onpi käynyt yli 10 000 klikkausta
sen olemassaolon aikana, eli reilussa 6 kk:ssa. Jei! ilahduttavaa, etten nk. tyhjille seinille kirjoittele! <3 http://vitnessiivatnessiijavilosofiaa.blogspot.fi/2016/04/yli-kymmenen-tuhatta-blogikayntia-ja.html

Back
Ylös Bottom