Deleted member 122304
Toinen jalkatreeni vejetty tältä viikolta alta pois. Nyt saa lasketella loput treenit ilman pelkoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itse ole nähnyt mitään hyötyä pikkupainoilla lämmittelyistä ainakaan penkin kohdalla. Tangolla saatan yhden sarjan tehdä, mutta siitä laitan aina suoraan 60kg.Se on 60% maksimista. Ei kai 2 markan mavettajakaaan suoraan 120 kilolla aloita lämmittelyjä?
Itse näytän varmasti vielä enemmän idiootilta kuin normaalisti näissä lämmittelyjutuissa. Nyhvään penkissäkin aluksi eka pikku käsipainoilla joista todella pikkuhiljaa itsekin etenen kohti "kunnon" sarjoja. Vähänkin jos lämppävaiheessa tunnen jotain kirraamista jossain niin keskityn ongelmaan niin kauan että se poistuu tai vaihdan liikettä suosiolla.
Ja ennenkuin edes salin puolelle menen niin pompin, loikin yms teen kaiken maailman hilavitkutuksia koko kropalle. No eipähän ikinä olekkaa mitään kremppoja tullut. Oman päälajini eli pikajuoksun suhteen olin aluksi skeptinen kun ounastelin jalkojen tuhoutuvan mutta samat "idiootti" lämmittelyt toimii sielläkin. Ei mitään ihmeellisyyksiä.
Enemmän se näyttää idiootilta, kun ladataan tankoon maksimit ilman lämmittelyä ja ihmetellään miks olkapää meni.Itse näytän varmasti vielä enemmän idiootilta kuin normaalisti näissä lämmittelyjutuissa. Nyhvään penkissäkin aluksi eka pikku käsipainoilla joista todella pikkuhiljaa itsekin etenen kohti "kunnon" sarjoja. Vähänkin jos lämppävaiheessa tunnen jotain kirraamista jossain niin keskityn ongelmaan niin kauan että se poistuu tai vaihdan liikettä suosiolla.
Ja ennenkuin edes salin puolelle menen niin pompin, loikin yms teen kaiken maailman hilavitkutuksia koko kropalle. No eipähän ikinä olekkaa mitään kremppoja tullut. Oman päälajini eli pikajuoksun suhteen olin aluksi skeptinen kun ounastelin jalkojen tuhoutuvan mutta samat "idiootti" lämmittelyt toimii sielläkin. Ei mitään ihmeellisyyksiä.
"Matter how strong or weak you are, you always start with 135lbs (60kg) on deadlifts."
Velitiedejuttuja ;)
Jos prosentteina miettii, niin tangon jälkeen aloitan kyykyssä 31%:lla, penkissä 33%:lla ja vedossa 33%:lla. Miusta on mukavampi lämmitellä kevyemmillä painoilla enemmän, niin itse työsarjat kulkee paremmin. Joskus lämppäsin penkissä 15x20kg, 2x8x50kg, 5x80kg, 3x95kg --> raskain sarja ~105kg:lla painoi aivan rutosti eikä tuntunut miltään tavalla hyvältä
Nyt vasta älysin että "No" puuttuu lauseen alusta :Dd kuulostaapa tyhmältä nytTuo "velitiede" juttu toimii suht hyvin maastavetoon kylläkin aika monella :D Harmi, että sitä sovelletaan liikaa muihinkin liikkeisiin.
Mä muuten aloitan aina tangolla. Ihan kuten penkin ja kyykynkin."Matter how strong or weak you are, you always start with 135lbs (60kg) on deadlifts."
Velitiedejuttuja ;)