• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Mikä ilahdutti tänään salilla?

Liittynyt
8.1.2012
Viestejä
1 632
Vitun hyvä jalkapäivä. Polvissa täysi pyöreä nolla kipuilua parin viikon flunssa-pakkotauon ja uuden venyttely-lämmittelyohjelman jälkeen, ja voimatasot ovat pysyneet samana. Tein 531-pohjalla 100-120-140 5-5-10 ja siihen päälle BBB:nä 5x10 100 kilolla.
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 413
Hackis piti tehdä 3x10 100kg mut kaveri latoikin vikaan sarjaan 20kg extraa ja tuli sil otettua vika kymppi. Niin sitä pää pettää jalkareeneissä. Hyvä että on kaveri messis :rock: Viimeksi teki 10x 90kg ja 2x10 100kg. Ihan hyvää kehitystä toistaiseksi.
 

hoxhox

VIP
Liittynyt
13.6.2019
Viestejä
134
En salilla vielä kerennyt kokeilee kun tuli postissa vast iltapäivällä kun salilta kotiuduin. Elikkä versa gripps pro, tolkuttoman hyvä pito tuntuu olevan mitä täs kotona 15kg käsipainol kokeilin ja helppo käyttää ! Osaako joku muuten sanoa kuuluuko noihin laittaa mankkua? Vaikka paljaaltaankin hyvä pito? Pieksee vetoremmit kyllä mennen tullen. Mutta jos tästä pitää sanoa jotakin joka ilahdutti niin on kyllä vitun jees kun tietää että seuraavan kerran salilla ei vetoliikkeis tarvii rajoittaa painoa huonohkon otevoiman takia. :)
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 413
En salilla vielä kerennyt kokeilee kun tuli postissa vast iltapäivällä kun salilta kotiuduin. Elikkä versa gripps pro, tolkuttoman hyvä pito tuntuu olevan mitä täs kotona 15kg käsipainol kokeilin ja helppo käyttää ! Osaako joku muuten sanoa kuuluuko noihin laittaa mankkua? Vaikka paljaaltaankin hyvä pito? Pieksee vetoremmit kyllä mennen tullen. Mutta jos tästä pitää sanoa jotakin joka ilahdutti niin on kyllä vitun jees kun tietää että seuraavan kerran salilla ei vetoliikkeis tarvii rajoittaa painoa huonohkon otevoiman takia. :)
Ei noiden kanssa mankkuja tarvitse. Hyvin pitää ote ilmankin.
 
Liittynyt
6.7.2019
Viestejä
109
Pari kuukautta opettelussa ollut low bar - kyykky alkaa pikkuhiljaa tuntua luontevalta, ja sarjapainot nousee kovaa kyytiä. Eiköhän tässä parissa kuukaudessa päästä alle oman painon kyykkäämisen tuottamasta häpeästä. :rolleyes: Valoa siis tunnelin päässä, että nyt olisi vihdoin löytynyt kyykkytyyli, jota pystyn tekemään ja toteuttamaan pitkäjänteisesti.
 

doownek

VIP
Liittynyt
18.4.2019
Viestejä
6 777
Pari kuukautta opettelussa ollut low bar - kyykky alkaa pikkuhiljaa tuntua luontevalta, ja sarjapainot nousee kovaa kyytiä. Eiköhän tässä parissa kuukaudessa päästä alle oman painon kyykkäämisen tuottamasta häpeästä. :rolleyes: Valoa siis tunnelin päässä, että nyt olisi vihdoin löytynyt kyykkytyyli, jota pystyn tekemään ja toteuttamaan pitkäjänteisesti.
Paljon siistimpi juttu että malttaa mennä tekniikka ja kehitys edellä kuin egoilla.
Varmasti tulee pitkässä juoksussa parempi lopputulos tuolla tavalla, siksi toisekseen jokainen on aloittanut kaikki jostain (y)
 
Liittynyt
8.1.2012
Viestejä
1 632
Itse teen kaikki kyykyt aina low barilla. Aloin keulimaan kyykyillä etenkin kesällä ja väänsin väkisin isompaa painoa, ja lopputuloksena olivat polvikivut ja vajaa tekniikka ja tyssännyt kehitys. Nyt olen kokeillut mennä volyymi edellä ja teen vain yhden maksimisarjan (531-henkeen) ja siihen päälle suht. kevyillä painoilla 5x10 toistoa pumppailua. Tykkään tuosta pumppailusta itse asiassa tosi paljon, koska siinä saa eri tavalla tuntumaa ja oppii tekniikkaa ja liikeradan pystyy myös vetämään ongelmitta kokonaan.

On hyvä pitää mielessä, että lihaskasvu ei ole pienemmillä painoilla ja pidemmillä sarjoilla käytännössä yhtään huonompaa kuin isommilla painoilla, mutta voimatreenissä on isompi riski tuottaa kaikenlaisia vammoja.

Nyt on vielä se mysteeri selvittämättä, että jalat on ihan fine kyykkytreenin jälkeen mutta (oikea) kyynärvarsi hauiksen ulkosivulta on aivan helvetin liekeissä. Ilmeisesti liikerajoitus johtuen venyttelyn puutteesta. Olen yrittänyt tehdä shoulder dislocatoreita ja lowbar venytyksiä, mutta vielä en huomaa parannusta.
 
Liittynyt
29.4.2010
Viestejä
121
Nyt kun oon alkanut lämmittelemään ennen kyykkyjä tekemällä jalkaprässiä, on kyykkyjen tekniikka puhdistunut huomattavasti ja tuntuu että siinä alkaa pikkuhiljaa taas uudestaan kehittyä.
 
Liittynyt
23.12.2013
Viestejä
363
Kaupunki
Vaan sellasta kevyttä pumppia
En salilla vielä kerennyt kokeilee kun tuli postissa vast iltapäivällä kun salilta kotiuduin. Elikkä versa gripps pro, tolkuttoman hyvä pito tuntuu olevan mitä täs kotona 15kg käsipainol kokeilin ja helppo käyttää ! Osaako joku muuten sanoa kuuluuko noihin laittaa mankkua? Vaikka paljaaltaankin hyvä pito?
Vedä paljaalla vaan. Ja jos on hankala saada vetoliikkeitä tuntumaan selkälihaksissa, niin versat auttaa monesti tuntuman löytämisessä.
 
Liittynyt
6.2.2003
Viestejä
12 231
Ikä
37
Pohkeiden veivaaminen tiukat polvilämppärit jaloissa on muuten varsin nautinnollista. Joku on joskus väittänyt, että treenattavan lihaksen verenkierron rajoittaminen on hyvä erikoistekniikka lihaksen kasvatukseen. Se jää nähtäväksi...
 
Liittynyt
8.1.2012
Viestejä
1 632
Olipas kivaa mavettaa flunssatauon jälkeen. Kevyttä rautaa, 200 kiloa tuli kun tyhjää vaan 5 toistoa. Huima muutos siihen että reilu kk sitten kokeilin ykköstä 200:lla ja tuntui että peräsuoli ja kolme nikamaa lensi pihalle.
 
Liittynyt
6.11.2008
Viestejä
147
Tuli puolivahingossa aivan järkyttävä pumppi sivuolkapäihin. Aivan tuskaa teki 15minuuttia treenin jälkeen :LOL: Muuten treeni kulki vähän kehnosti, varmaan maan gravitaatio oli tänään tavallista voimakkaampaa.
 

hoxhox

VIP
Liittynyt
13.6.2019
Viestejä
134
Vedä paljaalla vaan. Ja jos on hankala saada vetoliikkeitä tuntumaan selkälihaksissa, niin versat auttaa monesti tuntuman löytämisessä.
Jep, kyllä on saatu nyt tuntumaan ja liikkeisiin kiloja lisää! Samalla pystyy keskittymään tekniikkaan paljon paremmin ku ei ote lipsu.
 
Liittynyt
9.6.2014
Viestejä
2 413
Toinen stoppipenkki treeni takana ja tuntui kyllä todella hyvältä. Liikerata selvästi vakaampi kuin normipenkissä. Tänään samat raudat kuin viimekerrallakin mutta koska oli niin kevyttä niin vikan sarjan tein 5kg isommilla mitä viimeksi ja tuntui, että meni vielä kevyemmin. Jonkun aikaa tällä systeemillä ja toivotaan, että näkyisi jonkun ajan päästä nousseina sarjapainoina normipenkissäkin.
 
Liittynyt
17.8.2006
Viestejä
4 954
Ikä
29
Oli sellasta trikoota tänää sallla että OHHOH.

Vipunnnostot sivulle ennätyspainot.
 
Liittynyt
10.8.2014
Viestejä
434
Military press. Pikku stopit pohjassa: 70kgx4. Projekti etenee kivasti.
 
Liittynyt
10.8.2015
Viestejä
10
Ikä
29
Kaupunki
Hämeenlinna
Sain kyykättyä ilman, että polvien vihlonta meinaa viedä tajun! Ehkä vielä joku päivä saa ottaa reilummin painoa niskaan.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Mikä paras ohjelma sekä massan että voiman lisäämiseen tauon jälkeen Treeni 12
Mikä on kyykyssä vikana? Treeni 44
Kohtuuttomat treenimäärät; mikä on liikaa, mikä liian vähän? Treeni 16
Mikä määrittää treenin kokonaiskuormituksen? Treeni 9
Tietääkö mikä laite toi on? Aito HIIT-laite!!! Treeni 3
Mikä on sinun 6-24kk treenisuunnitelma? Treeni 15
Mikä on kohtuullinen hinta yhdestä kuntosalikäynnistä? Treeni 36
Mikä avuksi? Treeni 13
Mikä vikana, kun treeni ei tuota tulosta? Treeni 36
mikä tässä on vikana kun en laihdu? Treeni 174
Mikä treeniojelma paras? (salipäiviä 4 viikossa) Treeni 6
mikä tän laitteen suomenkieline "kutsumanimi" on ---> Treeni 11
Mikä jako paras natu treenaajalle? 1, 2 vai 3 -jakoinen? Treeni 71
3 on 1 off - mikä treenijako? Treeni 4
mikä laite? Treeni 1
Raudat eivät kasva, mikä neuvoksi? Treeni 14
Mikä järjestys? Treeni 1
mikä vika ? Treeni 2
Mikä ilahduttaa salilla? Treeni 27
Mikä pielessä kun ylimääräiset ei lähde? Treeni 25
Kyykyn eri vaiheet? Mikä rasittuu eniten ja milloin? Treeni 15
Näppivoimat ei riitä mavessa, mikä avuksi? Treeni 58
toisomaksimit - mikä on maksimi Treeni 6
Mikä on kun penkki laskee? Treeni 2
Mikä vikana? Treeni 10
Mikä jako salille, kun 3 aerobista ryhmätuntipäivää + 3 salipäivää? Treeni 3
Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa? Treeni 114
Lihaskasvu - Mikä siellä oikeastaan kasvaa? Treeni 34
Mikä mättää Treeni 15
Mikä on paras 1-jakoinen ohjelma mielestäsi jota olet käyttänyt? Treeni 33
Mikä lie nimeltään Treeni 13
Mikä ohjelma Treeni 1
Mikä liike?? Treeni 1
Mikä mättää kun ei kulje? Treeni 13
Jalat saa paljon rasitusta, mikä treenijako? Treeni 10
Vaisut olkapäät ja ojentajat - mikä avuksi Treeni 14
Mikä ei-vatsaliike ottaa teillä eniten vatsaan Treeni 33
Viikon kireä aikataulu hidasteena. Mikä neuvoksi? Treeni 7
Mikä sai sinut aloittamaan salilla käynnin? Treeni 1
Mikä on menny vikaan? Treeni 4
Maksimikasvu pidemmillä sarjoilla(ko)? Treeni 5
kun mikään ei oikeen tunnu miltään? Treeni 20
Mikä mättää!? Miten muuttaa ohjelmaa?? Treeni 20
Mikäs liike tämä on? Treeni 12
mikä päiväkirja? Treeni 1
Mikä pielessä kun reenipainot ei nouse? Treeni 11
Treeni junnaa paikallaan, mikä avuksi Treeni 10
mikä on liikkeen virallinen nimi? Treeni 4
Mikä ärsyttää tavisten asenteissa salitreeniä kohtaan? Treeni 2
Mikä vikana treenaamisessa/kropassa? Treeni 13
Samankaltaiset keskustelut


















































Ylös