Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
85kgx1 ja 87.5kgx1 penkistä, molemmat omia PR:iä. Aika lapsellisia tuloksia vielä, mutta pikkuhiljaa taas edistystä. 82.5kg tuli nostettua joskus 6-7 vuotta sitten ekan kerran, välivuosia ja parin kuukauden pikkupätkiä salia välissä...
Mä tein yhteen väliin ennen kyykkyä peruslämpän jälkeen 2-3 sarjaa reidenkoukistusta istuen laitteessa.Nyt kun oon alkanut lämmittelemään ennen kyykkyjä tekemällä jalkaprässiä, on kyykkyjen tekniikka puhdistunut huomattavasti ja tuntuu että siinä alkaa pikkuhiljaa taas uudestaan kehittyä.
Mun mielestä tuo on oikea asenne, ei tuijoteta kuinka paljon sejase on nostanut vaan iloitaan kun toinen on saanut edistystäTuloksista ja kilomääristä viis. PR on silti PR eikä muuksi muutu. Hienoa!
Vedä paljaalla vaan. Ja jos on hankala saada vetoliikkeitä tuntumaan
Oli tosi vetämätön olo salille mennessä ja aluksi romut tuntuivat pelottavan painavalta, mutta mitä enemmän nostin, sitä enemmän voimaa löytyi ja yllätyin positiivisesti kuinka helposti vikat sarjat tulivat.
Vahva muija se Bernadette.Meiden salil on ruvennu käymää Rillit huurussa sarjan Bernadetten kaksoisolento ja 6x130kg penkist