Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli se joku naisihminen oikeassa jujumufujumufun videolla: penkkaaminen ei satu selkään kun vetää lämppärinostot pilatesrulla ristiselän alla.

Nyt kun oon alkanut lämmittelemään ennen kyykkyjä tekemällä jalkaprässiä, on kyykkyjen tekniikka puhdistunut huomattavasti ja tuntuu että siinä alkaa pikkuhiljaa taas uudestaan kehittyä.
Mä tein yhteen väliin ennen kyykkyä peruslämpän jälkeen 2-3 sarjaa reidenkoukistusta istuen laitteessa.
Ei ollut oma keksintö mutta jotenkin oli vaan paljon jämäkämpää kyykkäily sen jälkeen, sarjat ei toki mitään naamairvessä pudotussarjoja vaan enempikin veren pumppaamista koipiin.

Ilahduttaa kun vihdoin on päässy siihen pisteeseen lihastasapainossa, että mavea tehdessä voimat loppuu ennen kuin tekniikka hajoaa. Voi siis failureen asti vetää suhteellisen puhtaalla tekniikalla. Aiemmin joutu aina jättään sarjat ns puolitiehen tekniikan pettäessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pääsin/kehtasin mennä salille vaikka kipuja on vähän vitusti ja henkinen puolikin taas aika romuna. Kolme viikkoa meni hyvin pitkälti taas sängynpohjalla mut nyt oli mentävä ennenkun pää lahoaa kokonaan. Ja salituttukin tuli antamaan tsemppihalin. Pieni teko mut mulle se merkkas hyvinkin paljon. Piristi.

Oli tosi vetämätön olo salille mennessä ja aluksi romut tuntuivat pelottavan painavalta, mutta mitä enemmän nostin, sitä enemmän voimaa löytyi ja yllätyin positiivisesti kuinka helposti vikat sarjat tulivat.

Oli tosi vetämätön olo salille mennessä ja aluksi romut tuntuivat pelottavan painavalta, mutta mitä enemmän nostin, sitä enemmän voimaa löytyi ja yllätyin positiivisesti kuinka helposti vikat sarjat tulivat.

En tiedä miten treenaat, mutta itelle tuo oli aika perusjuttuja 3x viikossa kyykätessä raskaimmassa treenissä :) Se hyvä olo siitä jäi mieleen ja ei tainnut tulla koskaan feilattua kyykyssä vaikka joskus pelotti jo ennen treenin puoliväliä, kun oli ohjelmat tarkempia kuin toisto x sarja x failureen

Mulla on monta kertaa joko tosi iso into tarttua romuihin ja välillä sellainen olo että nostan mitä vaan saan käsiini, mutta sitten kun nappaan sen tangon niskaan ja pyristelen ekan toiston ylös niin olen että ei jumalauta, täähän painaa ihan vitusti. :D

Harvoin on onneksi nykyään vetämätön olo, koska lähes aina siitä seuraa paska treeni. Kerran niin paska, että tulin illalla vetämään uusiksi.

Energiat 0 kun dieetti päällä ja koko viikon nukkunut todella huonosti, mutta pääsin kuin pääsinkin salille asti ja sai edes siedettävän treenin vedettyä.

Ällötysliike askelkyykky tanko niskassa. Miksei kukaan kertonut mulle että se ottaa paljon paremmin pakaraan ja takareiteen kun mikään muu.
Sain hyvin hermotettua hauista ja olkapääliikkeetkin upposi hyvin.
Huomenna sitten palauttavana potkunyrkkeilyä.

Pari edellistä kertaa tehnyt jo tiukkaa mutta niinse vaan tänäänkin tuli 3x5x125kg ylös kyykyssä ja ens kerrallakin saa laittaa lisää rautaa + omapaino jatkaa laskuaan(91kg)

Suositut

Back
Ylös Bottom