Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en oikee tiiä mitä mun kyykylle on tapahtunu mut, liikekontrolli on parantunu pirusti viimesen 1kk aikana ja pystyn tekemään enempi lihaksella(subjektiivinen tuntemus) sekä isommilla painoilla paremmalla tekniikalla.

Ilman kipuja.

Ilahdutti kun ei tullut 💩 housuun syväkyykyssä :ROFLMAO: .

Just tuli päiviteltyä kavereille, miten Penkki takkuilee. Mutta olen kyllä tyytyväinen silti. Kuukausi sitten otin stopilla 80 kilolla 2 x 2. No eilen piti tehdä kevyesti penkkiä, mutta tuntui niin kevyeltä että annoin mennä ja sain samalla painolla 4 x 5! Kyllä ainakin itsellä tuo pieni stoppi on auttanut huimasti penkissä.

Kuukauden verran polvi kiukutellut lumpion päältä kyykyissä sekä nivunen ollut hellänä joten täytynyt varoa ettei satu enempää. Pari kertaa hieronnassa käynyt tiheään tahtiin ja nyt toinen jalkatreeni kun tuntuu mukavalta taas mennä kyykkyyn. Ei kiristä mistään ja tuntuu, että voimatkin ovat hieman palaamassa. 2 tunnin jalkahieronnat selvästi auttaneet. Etureidet ja adductorit vieläkin kireällä etenkin vasemmalta puolelta, mutta paljon parempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sali meni kiinni mutta se ei estä treenejä. Vuokranantaja viritti mulle leuanvetotangon pihalle. Tänään tein eka treenin lumisateessa toppavaatteissa. Olen tottunut treenaamaan kylmässä, joten samat setit tuli kuin sisällä vetäessä. Päälle punnerruksia, ja etupitoa tuolilla sisällä. Vielä ei uskalla ostaa korttia yksityiselle salille kun iso riski että pistävät ovet kiinni. Katsellaan tämä viikko tilannetta ja vedellään leukoja kotona.

Slingshotpenkissä kotona PR nosto: 260kg. Seuraaavaks sitten raw-enkka uusiin. Ranteet ja kyynärpäät alkanu olemaan ehtoopuolella niin ei ihan yksinkertasta ole isommilla romuilla treenailu. Harvoin kestää paikat riittävän kivuttomasti nostaa. Dieettiä ja bodailujaksoa kohta niin jos ne kivut vähän helpottas. Nyt kyllä koronan takia olis syytä jättää nuo enkkayritykset tekemättä/ ylikovat treenit, mutta katotaan josko yhen semmosen vielä kehtais ottaa.

meni eilen +50 (tasan 51 :D) punnerrusta, joka ollut pidempi aikanen tavoite jo pidemmän aikaa. reenaamiset jääny tauolle aina enne, tai sitten vaan tulos alkanut junnaamaan liian pahasti, tällasinä aikoina kun kotona reenaillut. seuraavaksi tavote +60, ja +70 olis ultimaallinen tavote - se olis omalla mittarilla jo todella kova suoritus. tosin +50:kin imo itselle ainankin jo aika kova, ja yleisestikin ihan jeees.

^ punnerruksiin liittyen, itselläni kokeneet totaalisen luhistumisen nyt taas pitkästä aikaa kovemman reenaamisen myötä. Vuosi takaperin tuo 50 oli kun paperia, nyt hädintuskin menee 20 vaikka olkapää ja rinta reenit tuottaa kokoajan tulosta. Voiko tuo hyvin yksinkertainen liike olla niin paljon kiinni siitä reenaako juuri kyseistä liiketta?

^ punnerruksiin liittyen, itselläni kokeneet totaalisen luhistumisen nyt taas pitkästä aikaa kovemman reenaamisen myötä. Vuosi takaperin tuo 50 oli kun paperia, nyt hädintuskin menee 20 vaikka olkapää ja rinta reenit tuottaa kokoajan tulosta. Voiko tuo hyvin yksinkertainen liike olla niin paljon kiinni siitä reenaako juuri kyseistä liiketta?

No ei pitäs kyllä vaikuttaa noin päin jollei nyt massaa ole älyttömiin tullut samalla. En ole vuosiin tehnyt yhtään normipunnerrusta. Aikaisemman kokemuksen perusteella kun voimatasot oli penkissä huipussaan, niin samoin oli punnerrustulokset ja pystyi kylmiltään tekemään 50-70 toiston väliin niitä.

Ennen muinoin n.100kilosena sain vedettyä 65punnerrusta, kun penkki oli 150kg.. Nykyään menee n.45-50, painoa on 86-88 ja penkkiä en ole harrastanut pariin vuoteen juuri ollenkaan, mutta menee siinäkin vielä tarvittaessa 130kg.. Kyllä mä näkisin, että kova penkin tykittäminen nostaa myös niitä punnerrustuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom