Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuljetusalalle, C tai E-luokan autoa ajaan. Toimistotyöhön sitä plussaa varmasti saaRiippuu minne hakee töihin...
Nyt on vain hämärää, missä laivaston hommissa tullaan olemaan 12kk sekä että kannattaako rannikkojääkäriksi ja sitä kautta AUK-> RUK sissinä
Käsittääkseni rannikkojääkärit käyvät Haminassa mosuripuolen RUKin. Ainakin näin oli kun itse olin Haminassa.
Käsittääkseni rannikkojääkärit käyvät Haminassa mosuripuolen RUKin. Ainakin näin oli kun itse olin Haminassa.
Kyllä tuolla PsvK:ssa on myös muutama kuljettaja, jotka alun perinkin sieltä. Kävivät kuitenkin kurssinsa AutoK:ssa. En sitten tiiä minkä kortin tuolta saavat mutta zilpalla ajelevat.
Immolas on aika kovat.mikä ois nykyään joku sellanen komppania, joku erikoisjoukko tms. johon on aika kovat kuntovaatimukset(ei ljk)
kuulin joistain valmiusjoukoista vaimikäköhänseoli
Mitäs kaikkia mahdollisia hommia olis laivastossa tarjolla, kun haluaisin vuoden armeijassa viettää? Upinniemeen siis pääsin, kuten halusinkin. Mieli tekisi laivalle päästä ja jos rahkeet riittää niin AUK -> RUK.
Uimataito on aika heikko, mutta ei kuitenkaan täysin nolla, joten rannikkojääkäriksi ja sitä kautta tiedustelu-AUKiin vois olla hankalaa mennä?
Millainen tuo meritiedustelu mahtaa olla? Sieltäkin pääsee AUKiin?
Olis hienoa jos enemmän tietävät vois kertoa kokemuksiaan ja ehdottaa jotain tällaselle jampalle. Lyhyesti, laivastoon -> AUK -> RUK, mutta mikä linja?