Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panssarihommat vaikuttaisivat ihan mielenkiintoisilta. Onko pakkiksella panssarimiehiä tai -jääkäreitä? Millainen niiden koulutus on? Mitä eroa on panssarijääkärikomppanialla ja panssarivaunukomppanialla()? Noista Panssariprikaatin sivujen suppeista esittelyistä kun ei tahdo saada erkkikään selvää.
Kiitoksia selvennyksestä. Nimenomaan nämä vaunuhommat kiinnostaisivat. Osaisiko joku kertoa hieman enemmän vaunumiehistön hommista. Pääseekö siellä itse vaikuttamaan, että mihin tehtäviin sijoittuu esim. vaunussa, esim kuljettajaksi tai ampujaksi?
Kolmen viikon päästä olis kutsunnat ja mulla vielä täysin auki mihin aselajiin aion hakea. Pieni paniikki alkaa iskeä. Mikään kun ei tunnu täysin omalta. Panssariprikaatiin aion kuitenkin mennä, koska asun Hämeenlinnassa.
Panssarihommat vaikuttaisivat ihan mielenkiintoisilta. Onko pakkiksella panssarimiehiä tai -jääkäreitä? Millainen niiden koulutus on? Mitä eroa on panssarijääkärikomppanialla ja panssarivaunukomppanialla()? Noista Panssariprikaatin sivujen suppeista esittelyistä kun ei tahdo saada erkkikään selvää.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku voisi vähän selventää näitä minulle.
Jep.Panssariprikaatiin II/09
Panssariprikaatiin II/09
Ne luulee tietävänsä. Loppupeleissä jengiä nakellaan siellä komppaniasta toiseen ku märkää rättiä pesuhuoneessa. Osalla tietysti käy tuuri että pääsee sinne minne haluaakin. Näin ainakin kainuunprikaatissa hommat menee enkä usko että hirveesti poikkeaa muista prikaateista.Kuinkas te tiedette tuon aselajin jo? esim panssariprikaatti jne.
Ite tiiä vaan että I/09 Kainuunprikaatti.
Ne luulee tietävänsä. Loppupeleissä jengiä nakellaan siellä komppaniasta toiseen ku märkää rättiä pesuhuoneessa. Osalla tietysti käy tuuri että pääsee sinne minne haluaakin. Näin ainakin kainuunprikaatissa hommat menee enkä usko että hirveesti poikkeaa muista prikaateista.
Ne luulee tietävänsä. Loppupeleissä jengiä nakellaan siellä komppaniasta toiseen ku märkää rättiä pesuhuoneessa. Osalla tietysti käy tuuri että pääsee sinne minne haluaakin. Näin ainakin kainuunprikaatissa hommat menee enkä usko että hirveesti poikkeaa muista prikaateista.