Mihin armeijaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu
Nää kyllä riippuu niin palveluspaikasta, tähtien ja planeettojen asennosta ja ties mistä muusta että paha mennä yleistämään. Mä olin ihan jääkäri, ja apuluksen listaamien aseiden lisäksi tuli kokeiltua vielä mm. Dragunov, Clock17, MP5 ja 2-flasbang. Myös kova 25m tnt putkiraivain päästiin rukissa losauttamaan.

Kaartissa ei ainakaan edes saanut itse vaikuttaa, mihin komppaniaan p-kaudella työnnettiin. Eli ihan randomilla heitettiin spolleksi, jääkäriksi tai tukeviin osiin ja siinä oli loppupalveluksen ajaksi suunta valmiina. Muista varuskunnista en osaa sanoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä kokemukset rajoittuu tosin jo viime vuosituhannen puolelle, mutta jos on väkisin hinku RUK:iin, niin tulenjohdosta otetaan suhteessa eniten jengiä sinne. Ryhmä koostuu (tai ainakin koostui) kolmesta jantterista, yksi tykäri, AU ja upseeri.

Itse olin viestitykäri, eli kelaperse.

Minulla on lokakuussa kutsunnat. En tiedä yhtään näistä että mihin voisin toivoa, ja olenkin miettinyt että mitä sielä sitten sanoisi. Pohjanmaalla asustan eikä Kajaaniin huvittaisi lähteä... Omaan sähköalan koulutuksen ja mieluisaa voisi olla joku lentokoneiden rukkaus tai muu semmoinen, en kuitenkaan ihan mihinkään paskahommiin haluaisi. Vuotta en todellakaan aio siellä mädäntyä niin mitkä olisi semmoisia paikkoja jossa selviäisi puolessa vuodessa eikä tarvisi mettässä ränkiä?

Minulla on lokakuussa kutsunnat. En tiedä yhtään näistä että mihin voisin toivoa, ja olenkin miettinyt että mitä sielä sitten sanoisi. Pohjanmaalla asustan eikä Kajaaniin huvittaisi lähteä... Omaan sähköalan koulutuksen ja mieluisaa voisi olla joku lentokoneiden rukkaus tai muu semmoinen, en kuitenkaan ihan mihinkään paskahommiin haluaisi. Vuotta en todellakaan aio siellä mädäntyä niin mitkä olisi semmoisia paikkoja jossa selviäisi puolessa vuodessa eikä tarvisi mettässä ränkiä?
Kovat on pojalla vaatimukset intin suhteen. Mahdollisesti myös vielä sellaseen tupaan että saa nukkua parisängys ja aamupala tarjoillaan sänkyyn?

Kovat on pojalla vaatimukset intin suhteen. Mahdollisesti myös vielä sellaseen tupaan että saa nukkua parisängys ja aamupala tarjoillaan sänkyyn?

:jahas: No en nyt aivan tuota tarkoittanut. Mutta siis joku tällainen ala josta voisi olla hyötyäkin joskus elämässä kun ei kiinnosta hirveästi tuo turhanpäiväinen AUK koulu jossa opitaan huutamaan toisille ilman oikeaa syytä =D

Pioneeri kävisi kyllä kans mutta joku huolto tms? Onko ihan nörttien paikka?

Käytännössä kaikki mielekkäämmät hommat (esim. lentäminen, apumekaanikko, laivastopalvelus, jne...) taitaa olla automaattisesti vähintään 9 kk nakkeja ja suureksi osaksi vuoden. Eli jos jotain teknistä hommaa hamuat, ni voipi samointein unohtaa sen puolen vuoden vaatimuksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom