- Ikä
- 40
Ei mulla oo työtä vastaan mitään, vaan huonoa koulutusta, vaikea selittää tyhjentävästi, en vaan kauheasti jostain syystä kunnioita huonoja suorituksia kenessäkään, kaikista vähiten itsessäni, ja mun on tosi vaikea hyväksyä sitä että jotkut ei ees yritä, vaan niille kelpaa se *vain joku* työ.
En mä aatellu todellakaan tälle pohjalle jäädä, ja lähinnä jokäytännön syistä, eli mä en viittis olla ikävuosia 23-60 työtön juoppo.
Joo...
En nyt tiedä mitä vitun kuuta haet taivaalta, mutta sillä koulutuksella ei ole vittuakaan väliä jos olet muuten ihan apina joka ei osaa muuta kun juuri sen mitä siinä aapisessa lukee.
Sitä paitsi osaavalle löytyy aina hommia ja taitavat kyllä koulutetaan työpaikan puolesta. Tottakai peruskoulutus pitää olla käytynä, mutta tommonen helvetimoinen tittelin hakeminen pelkästään sen takia, että saa sen tittelin on jotain mitä en ymmärrä.
No mitäs sitten kun olet käynyt sen jeesustelukoulun ja olet niin väpelö ettet saa mistään duunia? Sit olet 26-69vuotias työtön juoppo jolla on upee titteli. Voit päteä paikallisessa kapakassa mikä olet koulutukseltasi.
Ei vittu... haluut vaan hienon koulutuksen... Sulle ei oo ees mitään väliä mitä teet työksesi sen koulun jälkeen kunhan saat sen vaan suoritettua.... Herää nyt vittu, et oo enää mikään pentu vaan 21WEE!
Vittu mun verorahoja tommosen uppotukkien koulutukseen sit käytetään