hah, mieluummin mä asun provinssissa ku pääkaupungissa;) en kyl oo asunu koskaa stadissa, mutta ei se Lappeenranta nyt NIIN paha paikka oo, Joensuuhu jos joutus ni sit saattais mennä kyl seuraavaan kesään hakuun..Vaik onhan siel sentää the yöthread-shiba;)
Toivottavasti Lappeenrantaan, ja sitte sen jälkeen saattaa tulla Turkuu hakeminen eteen, jos nyt nyppii asua Lappeenrannassa, veikkaan että ei, hieno paikka, ja ihanat naiset, jotka puhuu ihan syötävän kaunista murretta, ja on hyvii kokemuksii eteläkarjalalaisista tytyistä entuudestaa;) Helsinki sitte taas kyl toisaalta on ehdottomasti maineikkain, ja sitäkautta paras valinta, mutta haen sinne aikasintaa 09
Toiseksi, mä kyllä piän Lappeenrantaan pääsyäkin sitte sellasena suoranaisena urotekona ja onnenpotkuna, että lupaan nyt jo juoda viikon putkeen viinaa ihan juhlistaakseni moista saavutusta! Popcornia kans sitte ja karkkia;)
Toivottavasti 600 tuntia lukemista, valmennuskurssi ja kova asenne+ M:n paperit riittäisi ensi kesänä, sen varaan lasketaan että kyllä, toivon että riittää, Ja tiiän että tää vaatii asennetta, asennetta ja asennetta, ja varmaan kuluu jokunen purkki nuuskaa, helvetisti kärsivällisyyttä ja mielettömästi vapaa-aikaa. sit juhlitaa jos pääsen..;) huomenna kirjakauppaan kattelemaan, josko oisi tullu sinne ne uudet opukset, joista tulee mulle läheisiä:haart:.
Onneks noita kirjoja ei oo mikään ikävä siis lukea, päinvastoin, vaan mua kiinnostaa.