Merkonomista talouselämän huipulle sikaria polttelemaan ja konjakkia naatiskelemaan?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
ei oo juu.

Ja monet kai menee toisella yrittämällä vasta ineen.. siksi mäkin yritän vielä ihan normaalisti.. Sitäpaitti varsinaisilla oikeilla opiskelijoilla on tiettävästi ihan jees fuksibileitä, ja mikäs sen kivempaa ku ottaa viinaa, ja jahdata tyttöjä;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen on KTM-paprut olleet jo ihan hirveästi, Ei kai ne nykyään mitään takaa. Silti, mä en itse esimerkiksi suostu ollenkaan kuolemaan, ennenkuin olen vähintään maisterinpaperit hommannut. Ei ainakaan nääs voi voittaa jossei yritä. Suosittelen samaa kaikille.

Tosin itse oon liian vanha tähän, ja mitään uratykkiä musta ei tule koskaan, eikä menestynyttä ihmistä, ellen pokaa miljonäärimuijaa. Kertakaikkisen liikaa alotusiäksi, jos ensvuonna 22v.nä pääsee kauppikseen.

Kyllä niistä maisterin papereista varmasti apua on työtä hakiessa, mutta on tuo ehkä vähän kyseisten lappujen turhaa hehkuttamista, jos ei nyt suostuta edes kuolemaan ennenkuin on paperit hommattu. 22 v ei oo liian vanha, varsinkaan jos opiskelet ahkerasti/nopeassa tahdissa ja alat luomaan sitä uraa työelämään jo opiskelujen ohessa.

Itse en opiskele kauppiksessa vaan opiskelen tradenomiksi (kolmas vuosi menossa) ja ehkä myöhemmin hommaan nämä hehkutetut maisterin paperit, mutta en näe niitä mitenkään välttämättömiksi uran luomisen tai hyväpalkkaisen duunipaikan kannalta.

Tällä palstalla ainakin tradenomin tutkintoa on raiskattu aika kovaa ja voin sanoa, että suht paska tutkintohan tuo ylipäätään on, mutta on tuo kouluttautuminen avannut ainakin itselle useita ovia työelämään. Opiskelen rahoitusta ja kansantaloustiedettä, joten perus markkinointi-tradenomia kaupan kassalle musta ei tule. Olen aika vaivatta päässyt työskentelemään mm. pankeissa ja juuri aloitin uuden työn erään pankin marketsissa/arvopaperivälityksessä, joten kyllä amk tutkinnollakin voi helposti edetä. Pitää vaan luottaa itseensä ja tehdä ahkerasti töitä.
 
Back
Ylös Bottom