Ohan se ihan vitun vaikeeta, tai sitten netissä kaikki on lapinlisä einsteineja. Ja toisekseen tosiaan vääristä menee miinuksia, luin maaliskuulta kokeeseen saakka ehkä 15 minuuttia päivässä, ja kerta viikkoon noin tunnin, olisin päässyt uutena ylioppilaana niillä lisäpisteillä tosin ineen.
Miks edes kukaan menee nimetpapruihin ja ineen tradenomikouluihin jos kauppakorkeaan oisi helppo millään tasolla päästä.
lukio ka 8.6, yokirjotuksista M:n paperit, 3 ainetta lähti aikanaan laudaturina tosin tippu lautakunnassa, enkä piä itteäni millään tasolla idarina, mutta pidän sitä hyvin epätodennäkösenä että koskaan pääsisin edes tradepellekoulua parempaan kouluun. Kauppakorkeaan haen vaikka tiiän sen olevan utopistinen toive, ja tiedän etten Helsinkiin ole pääsemässä koskaan, eli en vaivaudu ees yrittää sinne. Joensuuhu ja ykkösenä Lappeenrantaan tosiaan oon hakees. Ja todellaki meen valmennuskursseille, ja tiedän etukäteen että se on lottovoittoon rinnastettava onnenpotku jos pääsen. Erittäin erittäin vaikeaa sinne kuten muihinkin yliopistoihin on päästä.
Tosi vaikeeta kaikenkaikkiaan ja arvostan suuresti yliopistolla olevia: varsinkin oikeustieteilijöitä, kauppatieteilijöitä ja dippainssejä. Ei ikipäivänä riittäisi ainakaan oikikseen mun äly. ei koskaan.
Epäilen suuresti ettei mun järki riittäisi mihkään yliopistoon, sinne on niin paljon erittäin viisaita hakijoita, joilla on e:n paperit, ja loistava ulkomuisti. Kesällä sen tosin näkee, ja jos en suomessa yliopistoon pääse,niin ruotsiin ja hollantiin ajattelin hakea myös.
Todellaki kauppakorkeaan on imo erittäin vaikea päästä ja kaikki sisäänpäässeet ovat erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita, suuri enemmistö ei ikinä pääsisi vaikka kuinka paljon haluaa. en tosin oo hakenu ku vasta viime keväänä kauppiksee