Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[J];1427946 sanoi:Söörtsiä käytin mutta en löytänyt mitään. Elikkäs miten saisi lisää massaa ja maksimi voimaa lyhyillä vitosen ja kutosen sarjoilla? Apuliikkeet on kasin sarjoja. Pääpaino on kuitenkin voimanostossa. Ruokailu puoli on kunnossa kyllä. Kiitos etukäteen.
Olin hidas ihan hyvältä näyttää mutta voit huoletta pyhittää muutaman kuukauden vuodesta bodaustyyliseen treeniin koska se kuitenkin luo hyvän pohjan voimanosto treeneihin[J];1429315 sanoi:Trreni ohjelma on 5 x 5 systeemillä pääliikkeet. Sitten apuliikkeitä muutama 3 x 6-8 Olen treenannut yli 1,5v painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2.
[J];1429315 sanoi:Trreni ohjelma on 5 x 5 systeemillä pääliikkeet. Sitten apuliikkeitä muutama 3 x 6-8 Olen treenannut yli 1,5v painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2. Yli 5000 kaloria päivässä tulee napsittua.
[J];1429315 sanoi:...painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2. Yli 5000 kaloria päivässä tulee napsittua.
Elopainoa 70kg eikä syömällä 5000kcal+ nouse? Vika on päivänselvästi laskutaidossa.
5000 kaloria = 5kcal
tai sit tuossa on sotkeuduttu jouleihin jo
ainakin omasta kokemuksesta 5000kcal meinaa sitä että pitää tosissaan syödä naama irvessä vaikka koko ajan tuntuu että on täys olo