Massaa ja maksimivoimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [J]
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

[J]

Söörtsiä käytin mutta en löytänyt mitään. Elikkäs miten saisi lisää massaa ja maksimi voimaa lyhyillä vitosen ja kutosen sarjoilla? Apuliikkeet on kasin sarjoja. Pääpaino on kuitenkin voimanostossa. Ruokailu puoli on kunnossa kyllä. Kiitos etukäteen.

jos voiman nostoa kerta harrastaa niin mitä massalla tekee? Pitää olla painoosa nähe vaan vitust voimaa!

[J];1427946 sanoi:
Söörtsiä käytin mutta en löytänyt mitään. Elikkäs miten saisi lisää massaa ja maksimi voimaa lyhyillä vitosen ja kutosen sarjoilla? Apuliikkeet on kasin sarjoja. Pääpaino on kuitenkin voimanostossa. Ruokailu puoli on kunnossa kyllä. Kiitos etukäteen.

Eikö sinun kannattais käydä kattoo tota voimailupuolta tuolta eri palstalta. Sieltä löytyy varmasti paljon vinkkii tuohon hommaan.

Kyllä oli hienosti esitetty kysymys...

Tee paljon sarjoja, periaatteessa se on sitte enempi bodailua kun voimailua. Mutta ihan sama se kuitenkin, voimailu tuottaa lihasta, bodailu tuottaa voimaa. Kunhan vääntelet :)

Joo joo. Osaan lukea palstaa. Ei löytynt. Ja kun en halua jäädä näin pieneks ja ohjelma on sellanen että sillä ei tuu massaa. Tää on justiin tätä pakkislaisten paskaa...

No siis, lyhyillä sarjoilla tulee pääasiallisesti voimaa ja massaa siinä ohella. Hiukan pitemmillä sarjoilla tulee pääasiallisesti massaa ja voimaa siinä ohella. Tällätavalla lyhyesti sanottuna. Sanoisin että jos tekee vitosia niin niillä tulee kyllä hyvin massaakin.

En minä oo vitosilla massaa saanu. Ehkä se on siinä että body tyyylissä tehään hitaasti ja mää teen räjähtävästi

Kertoisitko vähä itestäs.. Oletko kauan treenannut? Paljonko paino nyt ja paljonko sillon kun aloitit?

ja tuosta sun hyvästä ruokapuolesta jos voisit laittaa vähän infoa tohon niin immeiset vois sitte vähä arvioida tota sun hommaa ennen kuin alat haukkumaan pakkislaisia.

Treeniohjelmaki ois mukava nähä?

Yksi tapa voisi olla se että tekisit Voimanosto liikkeissä lyhyitä 3-5:n toiston sarjoja maksimivoiman kasvattamiseksi ja apuliikkeissä pikkaisen pidempiä tyyliin 6-8:n toistoa.

Treenit kannattaa jokatapauksessa jakaa erilaisiin kausiin esimerkiksi kilpailuun tähtäävä 12 viikon ohjelmassa vko 1-4 toistot 6-8,vko 5-8 toistot 4-6 ja viikot 9-12 toistot 2-4.

Itse olen noudattanut tätä systeemiä jo vuosia ja tulokset voita käydä tsekkaamassa tuolta kuvat osiosta kunhan ensin hommaat V.I.P:n.

Voimanosto on lajina sellainen että jos yrität viikosta ja kuukaudesta toiseen parantaa tuloksiasi niin poltat vain itsesi loppuun ja vaikka kuinka tuntuu että lihakset ovat palautuneet ja valmiina vastaanottamaan taas kovaa treeniä niin hermosto ei sitä välttämättä ole.

Trreni ohjelma on 5 x 5 systeemillä pääliikkeet. Sitten apuliikkeitä muutama 3 x 6-8 Olen treenannut yli 1,5v painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2. Yli 5000 kaloria päivässä tulee napsittua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
[J];1429315 sanoi:
Trreni ohjelma on 5 x 5 systeemillä pääliikkeet. Sitten apuliikkeitä muutama 3 x 6-8 Olen treenannut yli 1,5v painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2.
Olin hidas:) ihan hyvältä näyttää mutta voit huoletta pyhittää muutaman kuukauden vuodesta bodaustyyliseen treeniin koska se kuitenkin luo hyvän pohjan voimanosto treeneihin

mitäs valitat? 1,5v ja 10kg lisää painoa. tolla menolla painat 15 vuoden treenien jälkeen 170kg :)

vaihtele ihmeessä sitä treeniä. rytmitä selkeesti erilaisiin kausiin. ellei vitosilla tule massa, mitä iniset, vaihda systeemiä. ellei pää mee betonista läpi, vaihda graniittiin jne.

Joo, nyt selkis miksi ei massa kasva:

5 kilokaloria päivässä kun ei paljon kokoa kasvata..

Jos ei puntarin viisari heilahda viikottain suurempiin lukemiin, niin et vaan syö tarpeeksi. Piste.

[J];1429315 sanoi:
Trreni ohjelma on 5 x 5 systeemillä pääliikkeet. Sitten apuliikkeitä muutama 3 x 6-8 Olen treenannut yli 1,5v painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2. Yli 5000 kaloria päivässä tulee napsittua.

Jos tuolla ohjelmalla ja kalorimäärällä ei kasva, niin ota apuliikkeet vaikka 3x10-15. Kun alkuperäinen kysymys oli "kuinka saada lisää massaa ja voimaa 5-6 toiston sarjoilla", ei ole ihan helppo antaa toimivaa ohjelmaa

[J];1429315 sanoi:
...painoa on vähän yli 70 kiloa. Aloittaessa jotain 60. Ruokapuolella on proteinit suhteessa hiilihydraatteihin 1:2. Yli 5000 kaloria päivässä tulee napsittua.

Elopainoa 70kg eikä syömällä 5000kcal+ nouse? Vika on päivänselvästi laskutaidossa.

5000 kaloria = 5kcal
tai sit tuossa on sotkeuduttu jouleihin jo

ainakin omasta kokemuksesta 5000kcal meinaa sitä että pitää tosissaan syödä naama irvessä vaikka koko ajan tuntuu että on täys olo

Elopainoa 70kg eikä syömällä 5000kcal+ nouse? Vika on päivänselvästi laskutaidossa.

Tätä veikkaan minäkin, tai sitten rypsäriä menee jerrykannusta. Kokeilepa [J] muutama päivänä laskea todella tarkkaan ne syömisesi, elektronivaa'alla tai sitten desimittaa käyttäen. Tilavuus/paino suhde löytyy usein pakkauksen kyljestä.

Muutenkin kannattaa vähän nähdä vaivaa kysymystä esittäessään ja kertoa kaikki oleellinen, sen sijaan että odottaisi vastaajilta jotain ihme kaavaa xyz jolla kaikki onnistuu. Jos kysyjä vaikuttaa lähinnä ylimieliseltä niin minua ei huvita aikaani tuhlata vastailuun.

5000 kaloria = 5kcal
tai sit tuossa on sotkeuduttu jouleihin jo

ainakin omasta kokemuksesta 5000kcal meinaa sitä että pitää tosissaan syödä naama irvessä vaikka koko ajan tuntuu että on täys olo

NO, voihan sitä vedellä murotaikinaa :-) Proteiinit jää tosin silloin melko vähälle.

Jumaliste, jos vedät 5000 kcal päivässä ni sun paino on saletisti 300kg muutaman vuoden päästä. Sä saat ainakin 2000 kcal ylimäärästä päivässä, joten läskiä kertyis semmoset 2kg viikossa :D Kuten tossa aikasemmin kehotettiin, ni laske tarkasti mitä syöt, toi ei vaan voi pitää paikkaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom