Massaa ja maksimivoimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [J]
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla kans samaa ongelmaa, painoa noin 70kg ja sekä voiman että massan kasvu pysähtynyt täysin. Tai no voima mulla onkin enemmän hakusessa, massaa saa tulla siinä sivussa, jos on tullakseen. Syön mielestäni aika paljon ja nykyään jo aika oikeinkin. Lyhyiä sarjoja teen ja aina ihan täysillä. Mutta jotenkin on vaan seinä noussut vastaan...:(

Mulla kans samaa ongelmaa, painoa noin 70kg ja sekä voiman että massan kasvu pysähtynyt täysin. Tai no voima mulla onkin enemmän hakusessa, massaa saa tulla siinä sivussa, jos on tullakseen. Syön mielestäni aika paljon ja nykyään jo aika oikeinkin. Lyhyiä sarjoja teen ja aina ihan täysillä. Mutta jotenkin on vaan seinä noussut vastaan...:(

Kyllä sitä painoa tulee ku lappaa vaa reilusti sitä pöperöä naamarii, aevan fakta...kokeile laskea kalorilaskurilla jonku päivän safkailut niin antaa paljon jo suuntaa mitä pitäis lisätä ja kuin paljon. Ja vaikka voimapuolelta jotain uutta ohjelmantynkää niin saa vähän vaihtelua jos vaikka lähtis taas kulkemaan ja varmasti lähteekin :)

Tuntuuko että ei vain etene enään progressiivisesti?
Koita tehdä jotain aivan toisin, sillä selvästi on kroppa on hyvin tasapainoisessa tilassa etkä enään pysty sitä järkyttämään normitreenillä enään.

Muutosta voit kokeilla treenipäivissä (2 -> 3) taikka toistoissa, sarjoissa, liikkeissä tai voit jopa koko ohjelman vaihtoa kokeilla.
Syömisen kautta voit koittaa horjuttaa parin viikon dieetillä, taikka bulkilla, ihan oman tavotteen mukaisesti. Järjenkäyttö on sallittua.

Kuten on sanottu, kaikki toimii, mikään ei toimi kauaa.:whip:

Liikkeitä olen vähän muutellut, esim. penkkiä koitin välillä vähentää. Mutta sit ne tulokset vasta lähteekin laskuun. Siis pyrin syömään kuitenkin niin, ettei massa tulisi läskinä. Sen kyllä osaan. Mutta syön kuitenkin paljon tän painoseks, silti välillä on pirun voimaton tunne salilla. Vielä puol vuotta sitten ei näin ollut. Tiedä sit, että kuinka paljon vaikuttaa tämä mun todella epäsäännöllinen elämänrytmi. Välillä nukun yöllä, välillä päivällä, välillä illalla....Töiden mukaan on kuitenkin elettävä. Hankaloittaa treeniä, tai ehkä enemmänkin sitä syömistä.

ei kovinkaan yllättävää.
älä tee aina täysillä. Tee tai ota valmis suunniteltu progressio, joku voimaohjelma ehkä?

"kaikki toimii,mikään ei toimi kauaa"
onko muka oikeasti näin? Vaikea uskoa, varmasti on parempia ja huonompia tapoja treenata tiettyä tavoitetta varten.
nakertajan viesti ei oikein vakuuttanut minua, vaikka varmaan jotain pitää muuttaa jos ei kehity.

tottahan toki kannattaa välillä pidentää sarjoja niin on lihaksille tilaa kasvaa.

wtf???+? :hyper:

Kaivakaa voimailupuolelta joku valmis ohjelma ja noudattakaa sitä. Massan kasvatukseen ainakin jossain määrin pätee suorat progressiot ja tappiin asti treenaaminen, mutta voimailu sitten vaatiikin jo hieman monimutkaisempaa systeemiä... (nimim. aloitteleva voimanostelija, ent. lihastenkasvattelija. Nyk. tyyli huomattavasti hankalempaa, mutta kivempää!)

haha :D lihaksille saa tilaa kasvaa sillä, että venyttelee ahkerasti. muuten ei lihaskalvoja oikein venymään taida saada... sitäpaitsi venyttely laukasee reaktion joka johtaa siihen että elimistöön erittyy HORMOONEJA

ja yks syy voimattomuudelle on liian rankka treeni. jos elimistö ei kerkeä palautua niin sit se ei kerkeä palautua.

ja sit semmonen kysymys että onko ohjelma vaihtunut ennen/jälkeen kehityksen pysähtymisen ja jos on ennen, kuinka kauan samalla ohjelmalla on menty?

ja yks syy voimattomuudelle on liian rankka treeni. jos elimistö ei kerkeä palautua niin sit se ei kerkeä palautua.
Tuskinpa ainakaan yleisin syy kehittymättömyyteen on liian rankka treeni. Kehon voi kyllä totuttaa todella suuriin treenimääriin hiljalleen.
Veikkaisin syyksi huonoa treeniohjelmaa ja liian vähäistä syömistä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom