Maitorahka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kannattaa ettiä threadi minkä minä oon tehny. Kysyin just samaa. Se kyl pitäs helposti löytyä söörtsillä. Siellä on paljon hyviä vinkkejä. Ite otan 250g rahkaa (valion) sitten pilkon yhen banaanin siihen pieniks paloiks ja pistän ruokalusikallisen mansikkahilloo. Hyvää on. Ei oo hapanta vaan mukavan makeeta. :thumbs:

Laita mehukeittoa, saa paljon parempaa ja terveellisempää kuin fun lightilla. Tämä oli sitten minun mielipide. Maitoa jonkun verran ja sitten mehukeitto.

Mulla kuten muillakin Ehrmanni menee hyvin raakanakin alas, sitte noi pirkka ym rahkat tarvii jo anasta tai vastaavaa mukaan kun ovat jonkin verran kiinteämpää tavaraa

Timba79 sanoi:
Funlight tiivistettä sekaan ihan sellaisenaan, eli "raakana". Ja sitten kannattaa testailla eri merkit, varsinkin Lidlin Milbona on miedomman makuista, eli minun makuuni paljon enemmän mitä muut vaihtoehdot.

Tuo Funlingt kikka on ihan pomminvarma keino dieetille, ei tule kaloreita muusta kun rahkasta itsestään. Muulloin kippaan aina 2,5 dl rasvatonta jogurttia sekaan. On namia.

Mun mielestä toi funlight (mansikan makuinen ainaskin) saa ton muuten niin miehekkään karvaanmakuisen rahkan maistumaan oksettavan imelältä. Suosittelen valion vähäkalorista mansikkakeittoa. Mut tää o tällane asia että toine tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.

Ananas on ehkä kuitenkin edelleen se paras höyste rahkalle.

Sit tällanen boudarin mysli: purkki ehrmania, huitasu jugurttia, huitasu mansikkakeittoa, huitasu maitoa, pari desiä kaurahiutaleita, yks banaani, pieni rasia rusinoita... ae ae ku o hyvvee

Kyllä rahka on :5:
Vielä vuosi sitten kun maistoin rahkaa,niin se oli :urjo: ja olin :david:

Mutta nyt pari viikkoa sitten päätin kokeilla uudestaan, ja ai että on hyvää vadelmamehukeiton tai jukun kanssa.
Lidlin Milbona rulez :rock:
On jotenkin miedomman makuista kuin muut,mutta on aitoo tavaraa :D

Ei muuta kun purkki auki ja lusikalla suuta päin. Ei siihen mun mielest tarttee mitään lisukkeita.

Mut niinku todettu, toinen tykkää naapurista toinen naapurin koirasta.

Ihmetyttää kyllä, miten jotkut voivat rahkaa syödä paljaaltaan. Ihan hirveätä tököttiä niin maultaan kuin koostumukseltaankin. Koitin mansikoiden kanssa syödä, mutta ei meinannu mennä alas siltikään. Pitäis varmaan vielä jotain tuollasta mehukeittoa testata ja sitten tehosekottimella tasaseks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihmettelen samaa kun Sam Earch. No mutta jospa nuo ei oo vielä parempaa saanu niin paljaaltaan nykivät sitä naamaan? On se vaan kyllä ihan hirveen makusta paljaaltaan, mutta se on makuasia sano kärpänen kun p*skaa söi.

Mä sekotan mansikka evolution whey ykköstä sekaan ja maku muuttuu aika neutraaliksi ainakin mun mielestä. Saa samalla pikkasen enemmän protskua esim. lisään siten, että pitoisuus nousee joku 10-15 grammaa.

Sam Earch sanoi:
Ihmetyttää kyllä, miten jotkut voivat rahkaa syödä paljaaltaan. Ihan hirveätä tököttiä niin maultaan kuin koostumukseltaankin. Koitin mansikoiden kanssa syödä, mutta ei meinannu mennä alas siltikään. Pitäis varmaan vielä jotain tuollasta mehukeittoa testata ja sitten tehosekottimella tasaseks.

Höpö höpö.
Rahka on hyvää suoraan purkista nautittuna. :D
Aluksi sotkin sinne sekaan kaiken maailman funlightejä kun ei mennyt muuten alas mutta hermo siinä vain meni pidemmän päälle.
Nyt menee 4 purkkia päivässä ja syötävän hyväähän se on raakanakin.
Valion rahka on liian jäykkää mulle suoraan syötävksi, mutta Ehrmann on kuin viiliä tms. söisi.

Muutenkin väsyin läträämään kaikenmaailman lisäproteiinien kanssa joten rahkasta saa helposti 100 g proteiinia päivässä lisää.
Helppo ottaa duuniin mukaan ja syödä suoraan purkista.

Jep, purkista suoraan ja hyvvee on!

Joskus kun oikein haluttaa herkutella niin nakkaan sekaan vähän ananasta, banaania ja kourallisen maapähkinöitä. Vie kielen mennessään... :kuola:

screwdriver sanoi:
Höpö höpö.
Rahka on hyvää suoraan purkista nautittuna. :D
Aluksi sotkin sinne sekaan kaiken maailman funlightejä kun ei mennyt muuten alas mutta hermo siinä vain meni pidemmän päälle.
Nyt menee 4 purkkia päivässä ja syötävän hyväähän se on raakanakin.
Valion rahka on liian jäykkää mulle suoraan syötävksi, mutta Ehrmann on kuin viiliä tms. söisi.

Muutenkin väsyin läträämään kaikenmaailman lisäproteiinien kanssa joten rahkasta saa helposti 100 g proteiinia päivässä lisää.
Helppo ottaa duuniin mukaan ja syödä suoraan purkista.

Se on tosiaan "helppoa" roteiinia ja munkin mielestä hyvää paljaaltaan. Mä en tajuu miks jengi sit vetää sitä jos ne ei siitä tykkää. Kyllä ne roteiinit saa muualtakin. Mut nää on näitä makuasioita.

Ekaa kertaa kun söin rahkaa, nii söin sen ananaksen kanssa, mut sit otin sen ilman ananasta ja totesin että sehän on kuin jumalten nektariinia.

Ei mullekaan Valion maitorahka uppoa sellaisenaan. Yleensä sekoitan sen purkilliseen jogurttia. Kannattaa tosiaan ostaa sitä Ehrmannia. Se on helpommin nieltävää, vaikkei sekään sellaisenaan mitään herkkua ole

Erkki-setä sanoi:
Kiisselistä tulee paljon turhia kaloreita, paljonko laitatte sitä tiivistemehua?
Ei sitä tarvii kun kusenluikaus joukkoon, maista ja testaa. Funlaikti on sen verran ärtsyä tavaraa :kippis1:

Ite laitan puolen kilon rahakatönikköön marjoja, mustikoita ja puolukoita ~ 250g, tilkka maitoa ja jugurttia. :kuola:

Sillon harvon kun tulee rahkaa syötyä niin teen yleensä tälläisäisen sekoituksen:

- Purkki rahkaa
- mehukeittoa
- kaurahiutaleita
- rusinoita

kaikki sekasin lautasella ja ei muuta ku syömään :thumbs:

-- Wikke

Suositut

Back
Ylös Bottom