Maitorahka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tossa ostettua purkki exquisaa kun ehrmannit oli kaupasta loppu. Se oli kuitenkin aivan liian makeeta. koitinpa sitten laittaa ehrmannin sekaan sitä pari lusikallista ja hyvää tuli :) kannattaa kokeilla

Mä heitän rahkaa, hedelmiä, maitoa, proteiinia, marjoja, mehukeittoa, hilloa ja kaikki tehosekoittimeen. Et on hyvää! Iltapalana varsin mainio, ja aamupalana ja välipalana, ja palautusjuomana, jälkiruokana ja .. eli joo, mä taidan syödä sitä koko ajan! Eli mukaan kaikkea mitä vaan voisi sinne mukaan heittää niin menee hyvin alas.

Purkki ehrmannia, purkki ananasta, vadelma funlightia ja vähän vaniljan makuista prodea= aika eksoottisen (omituisen) makuinen.

Itse isken astiaan purkin rahkaa, ananasmurskaa mehuineen ja 3-4 kananmunanvalkuaista, lusikalla sekaisin ja eikun syömään. Tänään ostin vähäkalorista mehukeittoa ja kokeilen sitä vaihteluksi. Aika vähän porukka tuntuu tuota kananmunaa käyttävän.

Yksi hyvä on:
1prk maitorahkaa
0.75dl maitoa
nää sekoitetaan vaikka lusikalla kunnolla.
Sitte lisätään n.3dl mansikka/mustikka survosta ja sekotetaan, ja ávot!

wab sanoi:
jostain pakkikselta luin vastaavanlaisen sekoituksen jota on tullut tehtyä nyt omalle maulle sopiva versio:

250g maitorahka (Ehrmannia itellä)
250-300g mansikkajugurttia
iso banaani

ja nuo sekottimeen.. nams

Teit samalla meikäläisen makuun sopivan version :thumbs:

Oma sekotus.. hieman makeampaan makuun.
Litra rahkaa
Pakastettuja mustikoita
loraus kevytkermaa
muutama isolusikallinen makeutusaineitta

sitten lautaselle ja siihen lisukkeeksi banaani joughurttia.

tollases satsis toi loraus keyt kermaa ei pitäis tuntuu ja makeutus-
ainettakin vaan parilusikallista näin isos satsis tuskin haittaa.

Ainakin tälläsen alottelijan makuun sopiva versio, siitä voi sit pikku hiljaa siirtyy terveys vaihtoehtoon poistelemalla ainesosia pikku hiljaa, kunnes perus rahka menee alas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Enpä jaksellu pidemmälle selaille, niin kysytään nyt tässä topicis:

Kun dietillä tässä ollaan, niin onko ok sekoittaa maitorahkan sekaan pakastemansikoita, eikös niissä kuitenkin ole sokeriakin suhteellisen paljon?

sokerin määrä taas riippuu siitä paljonko sitä on laitettu pakastus vaiheessa...
aika huoletta voit syödä mansikoita dietillä ja eikös se ole fruktoosia suurimmaks osaks mitä mansikoissa on

raakana parasta... just täs ku olin kaverin kaa kaupalla päiväl nii ostin kaupasta pepsi max pullon,purkin maitorahkaa ja nappasin jäätelö altaasta semmose muovilusikan sieltä kaupasta ja menin kaupan pihan terassille vetää naamaa, kaveri vähä naureskeli nii ja siihe ny voi heittää mitä vaa vaikka tota pepsii ja hyvää tulee :D yleisimpii taitaa olla erilaiset mehukeitot,kiisselit,marjat,hedelmät,mehut,makeutus aineet jne. use your brain ;)

ruikkuraineri sanoi:
Ehrmannia voi syödä pelkästäänkin ilman maustamista mutta ei kyllä muita merkkejä.
Vittu tota homerahkaa syödä enää lainkaan :urjo: Mutta samaa mieltä olen asiasta, että ainoa rahka mikä uppoaa raakana..........muhun ei vaan enää ikinä uppoa Ehrmannin Ehrmannia :evil:

Saa kyllä olla tyytyväinen, että rahka (kuten melkein mikä tahansa ruoka) maistuu suussa hyvältä vaikka siltänään. Höysteiden, esim. sen Fun Lightin tai marjojen tai banaanin kanssa siitä tuleekin jo sitten herkkua. :D Ah. Namnam. Paras mehumaku tähän mennessä on ollu granaattiomena-mansikka. Vähän vaan kammoksuttaa se makeutusaineiden määrä.. Huhhuh.

Suositut

Back
Ylös Bottom