Maastaveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samuk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näkeehän sen kuvia katsomalla, Coleman on mun mielestä tökkinyt syntholia jo jostain vuodesta -98. Tosin en nyt kyllä kovin monta synthol-vapaata pro-bodaria tähän hätään keksi, eli se sanottakoon myös Ronnien puolustukseksi.

Mulla vaan meni itsellä maku pro-bodauksen seuraamiseen, kun synthol astui kehiin. Koko touhu lähti ihan käsistä 90-luvun puolivälissä, silloin Yatesin aikakauden lopuilla. Katopa niitä ukkoja siellä lavalla, kaverit on kireessä kunnossa mutta monella on nesteiset ja pyöreän paakkuiset lihakset. Mitäköhän sinne on lyöty...?

Originally posted by Hulkki
Kehotreenaajan näkökulmasta on ihan yksi ja sama mikä liikkeen nimi on, kunhan se kasvattaa pihviä. Tavallinen maahan toistojen välissä laskettava maastaveto pistää mulla aina ristiluut paskaksi eikä tule selkään mitään tuntumaa.

Kun taas pidän tangon koko setin ajan ilmassa ei luut enää valita ja selkälihat menee aivan paskaksi eli treeni menee perille. Olkoon tuon liikkeen nimi sitten vaikka "pierussa kuksaisu" kun se ei kerran "maastanosto" ole - ei jaksa liikkeiden nimien määritelmät kiinnostaa.

:kippis1:

Originally posted by edelbrock
Näkeehän sen kuvia katsomalla, Coleman on mun mielestä tökkinyt syntholia jo jostain vuodesta -98. Tosin en nyt kyllä kovin monta synthol-vapaata pro-bodaria tähän hätään keksi, eli se sanottakoon myös Ronnien puolustukseksi.

Mulla vaan meni itsellä maku pro-bodauksen seuraamiseen, kun synthol astui kehiin. Koko touhu lähti ihan käsistä 90-luvun puolivälissä, silloin Yatesin aikakauden lopuilla. Katopa niitä ukkoja siellä lavalla, kaverit on kireessä kunnossa mutta monella on nesteiset ja pyöreän paakkuiset lihakset. Mitäköhän sinne on lyöty...?

Taylorin ojentajat ja reidet,Sarcevin kädet ja Pautistan olkapäät ovat kyllä tuttuja,mutta ei minun silmiini ole osunut,että Colemanilla olisi joku paikka näyttänyt "öljyiseltä". Enkä ole kyllä mistään tuollaista lukenutkaan...

heheh mikä tää topic olikaan maastaveto vai Coleman ja synthol?

Nykyään ei täällä enää mikään pysy topikissaan...:curs:

Originally posted by sekosammy
heheh mikä tää topic olikaan maastaveto vai Coleman ja synthol?

Nykyään ei täällä enää mikään pysy topikissaan...:curs:

No kun toi aloitti...:david:

Originally posted by Kalju
Olisin vähän toista mieltä tuosta, mulla on ollut kakarasta asti vasen epäkäs vähän isompi. Ero on huomattavissa vieläkin jos osaa katsoa, ei enää onneksi merkittävästi. Ja olen puhtaasti oikea kätinen. Se on vähän sellainen geneettinen juttu, ei ole kasvojenkaan vasen ja oikea puoli identtiset. Jos tekee otetta jokatoiseen sarjaan vaihtaen niin kehitys ei voi mennä toispuoleiseksi.

Kertokaas mulle miten se vaikuttaa epäkkääseen kun kämmenet on eteen tai taaksepäin. Olen jo pitkään tehnyt joka setin mavessa oikea käsi vastaotteella ja vasen myötä, ja musta se tuntuu ihan tasapainoiselta vaikkei sitä otetta vaihdakkaan joka sarjaan.

Sitä paitsi, treenataanhan selkää ja epäkkäitä (yleensä) paljon muillakin liikkeillä maven ohessa, joten eiköhän tämäkin jo ehäise aika hyvin epäkkäiden eripariutta!

Nykyään vedän joka toiston niinkuin ykkösen, eli tanko pysähtyy maahan. Tuntuu, että siitä on enemmän hyötyä ykkösiin..

Viimeinen sarja on sitten pumppaamista, n. 20 toistoa ja tanko ei käy välttämättä lähelläkään lattiaa.

Ihan amatöörin perstuntumalta sanoisin, että pysäytykset sopii paremmin voimatreeniin ja massaa tulee paremmin, kun pitää jännityksen kokoajan ja pumppailee..

Originally posted by Jonksu
Kertokaas mulle miten se vaikuttaa epäkkääseen kun kämmenet on eteen tai taaksepäin. Olen jo pitkään tehnyt joka setin mavessa oikea käsi vastaotteella ja vasen myötä, ja musta se tuntuu ihan tasapainoiselta vaikkei sitä otetta vaihdakkaan joka sarjaan.

Sitä paitsi, treenataanhan selkää ja epäkkäitä (yleensä) paljon muillakin liikkeillä maven ohessa, joten eiköhän tämäkin jo ehäise aika hyvin epäkkäiden eripariutta!

Ei se uskoakseni vaikutakkaan epäkkäisiin miten päin ne kourat on. Siksi juuri otinkin asian esille. Jos jostain syystä on toisella puolella joku lihas suurempi niin kyllä se ero sieltä yleisen kehityksen myötä tasaantuu. Jos haluaa mielenrauhan niin vaihtaa sitä "ristiotetta" joka sarjaan.

Olen kaljun kanssa samaa mieltä.
Voihan sitä otetta vaihtaa joka sarjaan jos vältämättä haluaa, mutta ei se tarpeellista ole...
Itellä ainakin tuntuu luonnolliselta tolla samalla tyllillä, millä Jonksu vetää ja toisinpäin veto tuntuu aika oudolta

Originally posted by demoni
Nykyään vedän joka toiston niinkuin ykkösen, eli tanko pysähtyy maahan. Tuntuu, että siitä on enemmän hyötyä ykkösiin..

Viimeinen sarja on sitten pumppaamista, n. 20 toistoa ja tanko ei käy välttämättä lähelläkään lattiaa.

Ihan amatöörin perstuntumalta sanoisin, että pysäytykset sopii paremmin voimatreeniin ja massaa tulee paremmin, kun pitää jännityksen kokoajan ja pumppailee..

Niin toikin on vähän ,että miten tykkää Malinenhan ei pysäytä painoja reenissä ja on vetänyt kisassa sarjaan 82,5kg 342,5kg ja salilla 350kg. On muuten meikäläisen mielestä suomen parhaimman näköset vedot jos tekniikkaa katotaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MAastanosto

Vai että Ronnie Coleman syntholia, no senhän pitäs sitte luovuttaa ilmeisesti virkamerkkinsa valtiolle takas. Jenkeissä käsittääkseni ei doping-aineet ole laillisia.

Että semmosta :david: :kippis1:

Re: MAastanosto

Originally posted by Olakinte
Vai että Ronnie Coleman syntholia, no senhän pitäs sitte luovuttaa ilmeisesti virkamerkkinsa valtiolle takas. Jenkeissä käsittääkseni ei doping-aineet ole laillisia.

Että semmosta :david: :kippis1:

Oliko tämä nyt trolli vai eikö kätilö saanut kiinni ensimmäisestä pompusta?

Siis toi oli varmasti trolli... Tai onhan Ronnie ilman muuta natu, kun se kerran itse niin sanoo :david: :kippis1:

Originally posted by Kalju
Ei se uskoakseni vaikutakkaan epäkkäisiin miten päin ne kourat on. Siksi juuri otinkin asian esille. Jos jostain syystä on toisella puolella joku lihas suurempi niin kyllä se ero sieltä yleisen kehityksen myötä tasaantuu. Jos haluaa mielenrauhan niin vaihtaa sitä "ristiotetta" joka sarjaan.

niin tai vetää myötäotteella?

Originally posted by hiliviuskas
niin tai vetää myötäotteella?

Siitä vaan jos pysyy romut käsissä myötäotteella. Mulla ei pysy. Remmien kanssa taas jää grippivoimat saamatta. Siispä ristiote ja joka sarjan jälkeen kätisyyden vaihto seuraavaan. Jos on tottunut aina vetämään toisen kämmen edellä niin toinen puoli tuntuu aluksi heikommalta mutta ero tasoittuu nopeasti.

Originally posted by oppilas
toisinpäin veto tuntuu aika oudolta

Eikös tämä kerro joko lihaksiston tai ainakin hermoston imbalanssista? :confused:

Eikös sekin sitten kerro hermoston imbalanssista jos ei osaa pelata jääkiekkoa kuin toiselta puolelta, tai löydä pesistä vain toiselta puolelta, heittää palloa vain toisella kädellä.. Mutta niilläpä ei ole mitään väliä. Pesiksessä lyön vasen kylki kentälle päin ja maasta vedän aina vastaavalla otteella, eli oikea käsi vastaotteella. Toisinpäin tuntuu ihan perseeltä.

Mäkin vaihtelen otetta (siis ristiotetta) joka sarjan jälkeen, nyt alkaa toi alkuperäinen ristiote tuntua oudolta;)

Perustelut:

-mäkin "luulisin" et otevoima kehittyy tasasemmin;)
-omat sormet vissiin liian lyhyet jotta ote pitäis(aina ollu vaikeuksia)

Nyt salinvaihdon jälkeen ei meinaa edes 150kg pysyä ristiotteella,
törkeän paksut levytangot!!!! ??????(ihme tangot:curs: ) ennen ei ongelmia edes 180kg ristiotteella.

plussaa ainaskin et joutuu tosissaan puristamaan tankoa
:D :D :D

Maastanosto

Originally posted by Antza
Siis toi oli varmasti trolli... Tai onhan Ronnie ilman muuta natu, kun se kerran itse niin sanoo :david: :kippis1:

Ilmoitan näin ollen teille että Ronnie on siviilissä poliisi ja jos se jostain ostelee napanderia nii rikkoo kaveri lakia...en ole mieltä enkä mitää siitä kuka ottaa ja mitä ottaa, mutta heitin vaan että jos mies on poliisi ja rikkoo lakia....miettikääpä sitä sepit...

:david:

Re: Maastanosto

Originally posted by Olakinte
Ilmoitan näin ollen teille että Ronnie on siviilissä poliisi ja jos se jostain ostelee napanderia nii rikkoo kaveri lakia...en ole mieltä enkä mitää siitä kuka ottaa ja mitä ottaa, mutta heitin vaan että jos mies on poliisi ja rikkoo lakia....miettikääpä sitä sepit...

:david:

Ronnie ei käsittääkseni enää ole poliisi

Suositut

Back
Ylös Bottom