Maastaveto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja May
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
peteke10 sanoi:
Se miksi tuo MAVE ja SJMAVE ovat peräkkäin johtuu laiskuudesta eli siitä kun olen jo valmiiksi MAVE paikalla ja painot on tangossa niin samalla tekee tuon SJMAVEnkin eikä sitten taasen tarvitse uudelleen jonottaa sinne ja asetella painoja paikoilleen..:)

Suoraan wsb-ohjelmasta:
veto korokkeelta: maksimi (bodarille sjmv ja sarjaa)
veto telineestä: 3-5x3-5
Eiköhän noilla saa bodarinkin kasvamaan. Ja kukaan ei sitten ruikuta lantion ja keskikropan paksuuntumisesta.

Kuinkas tuo Ronnie Colemanin maastavetotekniikka? Ainakin tuolla videollaan näyttää tekevän jotain suorin jaloin vedon ja maastavedon väliltä. Hirveillä painoilla kuitenkin. Kehuu selkätreeninä tekevänsä.

peteke10 sanoi:
Kyykkyäkin tulisi tehdä mutta olen ehkä turhan varovainen tuon pitkän selkäni kanssa kun olen sen kerran kyykyssä hajottanut (oma pituuteni 196 cm). Tuo MAVE tuntuu turvallisemmalta ratkaisulta. Jos ei painot pysy mukana sen kun löysää otteen mutta yritäppäs samaa kyykyssä...:).

Itsellä on kyykyssä power-rack aivan ehdoton. Sen kanssa on turvallista.

Power-rack on varmaan hyvä ratkaisu turvallisuuden kannalta. Meidän salilta vain sellaista ei ikävä kyllä löydy.

Mutta ei kai tuokaan se oikea syy ole siihen, että en tee kyykkyä eiköhän se ole kuitenkin se, että kun en ole tehnyt niin en jaksa sitä tehdä ollenkaan. Ja kun MAVEa on tehnyt ja tykästynyt siihen, niin sitä tulee sitten tehtyä myös. Ja kun tuo MAVE toimii..

Suositut

Back
Ylös Bottom