Maastaveto omasta painosta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
180kg/83x100=216
Ikää 20.

Onko edes millään hyvä tulos? Ilman vyötä nostettu ja remmejä käyttämättä tuo paino nousi.

Omapaino ~81,5kg, viime torstaina meni veto 9x120kg ja yks toisto jäi vielä varastoon. Joku laskuri antas maksimiks 160kg, mutta epäilen että ihan noin paljon ei nouse, mutta lähellähän tässä ollaan 200%:ia!

Omapaino ~81,5kg, viime torstaina meni veto 9x120kg ja yks toisto jäi vielä varastoon. Joku laskuri antas maksimiks 160kg, mutta epäilen että ihan noin paljon ei nouse, mutta lähellähän tässä ollaan 200%:ia!

Itse olen 80kg,enkä usko saavani 120:lla tuollasta sarjaa.
Maksimi kuitenkin 170kg.

Itse olen 80kg,enkä usko saavani 120:lla tuollasta sarjaa.
Maksimi kuitenkin 170kg.

Ei muuta kuin kokeilemaan. Kaikki on tietysti erillaisia, mut kyllä tuo hyvältä vaikuttaa. Vaikka itestä ainakin tuntuu että yli 4-5 toiston kovatsarjat on ainakin pitemmän päälle niin alaselkää jumittavia että harvemmin tulee tehtyä.

Ei muuta kuin kokeilemaan. Kaikki on tietysti erillaisia, mut kyllä tuo hyvältä vaikuttaa. Vaikka itestä ainakin tuntuu että yli 4-5 toiston kovatsarjat on ainakin pitemmän päälle niin alaselkää jumittavia että harvemmin tulee tehtyä.

Joo ei kyl itekään tuu tehtyä, ei meinaa tekniikka pitää lopuissa toistoissa. Toi ysin sarja oli itellekin "yllätys", kun oli tarkotus hakee 4-6 maksimi. Ekoja kertoja käytin mankkua ni yllätti kuinka paljon se aikasemmin onkin ollu kiinni siitä et ote ei meinaa pitää, nyt jäi kiinni ihan selästä.

171% omasta painosta on suurimmat vedetyt painot mulla. Sillä oon vetäny kahta toistoa. Enempää en viitti vielä laittaa tankoon vaikka nousiskin, mutta selkä ei pysy sitte enää suorassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole mavea paljoa tehnyt, mutta maksimit löytyi.

90kg ja omaa painoa about 65kg. Kasikympillä saa jo sitten useamman vedon. Tavoite on päästä kesän aikana yli 100kg.

171% omasta painosta on suurimmat vedetyt painot mulla. Sillä oon vetäny kahta toistoa. Enempää en viitti vielä laittaa tankoon vaikka nousiskin, mutta selkä ei pysy sitte enää suorassa.

Muutaman prosentin korotin tossa ehkä kuukaus sitten. 178% meni sillon. Tänään voisin kokeilla meneekö tuo enää tai meneekö 2,5kg enemmän. Eli 183%:iin koitan tänään päästä. Kuulostaa kivammalta kun puhuu noilla prosenteilla, koska luvut on sillon isompia kun todellisuudessa. ;) Omapaino tällä hetkellä noin 69,6kg (noissa aikasemmissa enkoissa aikalailla 70kg) ja 127,5kg koitan tänään nostaa, jos 125kg nousee vielä. Mave ei oo ollu ohjelmassa vielä kovinkaan montaa kuukautta, joten tulokset ei oo myöskään ihan kauheen korkeita.

190/69,7 = 273%. Aika pettymys ku ajattelin vetää melkeenpä leikitellen tuon maagisen 200kg, mutta tuliki vaa uusittua vanha ennätys kiloa kevyempänä. Onhan tässä tosin ketoosia 6 viikkoa takana, kevyt viikko jaloille ja ilman mave-piikkausta. Sarjapainojen perusteella olis pitäny olla paperia, mutta kyllä se ainaki nyt vaatii herkistelyä. No myöhemmin uudestaan.

170kg/84kg = 202% Myötäote, ilman vyötä tai kenkiä tai muita härpäkkeitä. Jos selkä ois kondiksessa niin varmaan menis enemmänkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom