Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos sinusta ei ole miestä vastaamaan tähän voin virallisesti todeta sun juttujen arvon olevan 0 ja todistaa haluttomuutesi minkään sortin debaattiin.

Mä vastaan kelle vastaan. yhden miehen vastausmahdollisuudet on rajalöliset, en koe että sulle on rakentavaa tai viisasta vastata mitään. Juttele vaan kaltaistesi neropattien kanssa, me kansanmiehet jutellaan keskenään niinku ihminen ihmiselle. Sä puhut eri kieltä kato, ei olla samalla taajuudella ni siks tää jää nyt ekaks ja vikaks vastaukseks sulle. Keskusteluun tarvitaan aina kaks osapuolta. Aihe on tärkeä ja siksi vastaan niille kelle koen viisaaksi vastata.

Jos sinulla ei ole miestä tavata mua henkilökohtaisesti niin älä viitti täällä viisastella ja miehistellä mulle enempää. Voidaan tavata kahdestaan kahvikupin ääressä ja jutella näistä uskontoaiheista jos olet siihen valmis. Ehkä siinä muodostuisi rakentavampaa keskustelua elämästä meidän välille kuin täällä.

hehee..:) Lukekaapa Renon ja Japin ja DYates nimimerkkien kommentit muutamilta viime sivuilta. Varsinaista sisällöntuotantoa ja keskustelua :)

Mulla on paha tapa vastata perseilyyn perseilyllä.

Uskovaisten löpinöihin ei vaan voi vastata mitään älykästä vaan sitä alentuu samalla tasolle. Harmittaahan se.

Mulla on paha tapa vastata perseilyyn perseilyllä.

Uskovaisten löpinöihin ei vaan voi vastata mitään älykästä vaan sitä alentuu samalla tasolle. Harmittaahan se.

Keskustelussa on mielenkiinoista miten agressiivista ja loukkaavaa on argumentointi ihmisten uskomuksia vastaan. Minä olen henkilökohtaisesti käynyt tyhjyydessä ja tämän kokemuksen jälkeen haluan luoda merkityksiä elämääni. Pyrin vaalimaan kaikkea, minkä koen tekevän minulle hyvää ja usko on yksi kiva juttu mun elämässä. En ymmärrä miksi on tarpeen teilata muiden arvot, vaikka itse uskoo toisin tai on uskomatta? Minusta kristinuskon kauneimpia ideoita on, että Jumalan edessä jokainen on tasa-arvoinen. Kukaan ei ole parempi tai huonompi. Minä en koe Kaljun julistusta manifestina omasta paremmuudesta muihin verrattuna vaan asiastaan innostuneen miehen paatoksena. Vähän rasittavaahan se tuppaa olemaan, mutta olen iloinen, että Kalju on löytänyt tiensä. Miksi on tarpeen ampua se alas? Joulupukkia ei ole olemassa, mutta lapsille koitetaan syöttää tätä tarinaa mahdollisimman pitkään, koska joulun taika on iloinen asia. Eikö ole iloinen ajatus, että joku onnistuisi säilyttämään uskonsa vielä vanhoille päivilleen? Olisi kiva kuulla puheenvuoroja siitä, mikä saa sinut tikittämään? Mikä on sinun elämäsi tarkoitus?

Lähinnä ihmiset alkaa siinä vaiheessa käyttäytymään jyrkästi kun joku ryhmä yrittää sanoa miten heidän pitäisi elää. Sehän vika uskonnossakin on. Kovasti ollaan valmiita tuomitsemaan muiden tavan elää vaikka omastakaan oikeammuudesta ei ole mitään takeita.

Vähän sama kuin vihreät. Itse olen perusluonteeltani erittäin luonnon läheinen ja pohjimmalta ajatukseltani ekologinen, siinä vaiheessa kun kehäkolmosen sisäpuolella asuvat ekohipit alkaa sanelemaan miten täällä maalla pitäisi asua nousee heti karvat pystyyn.

Mä vastaan kelle vastaan. yhden miehen vastausmahdollisuudet on rajalöliset, en koe että sulle on rakentavaa tai viisasta vastata mitään. Juttele vaan kaltaistesi neropattien kanssa, me kansanmiehet jutellaan keskenään niinku ihminen ihmiselle. Sä puhut eri kieltä kato, ei olla samalla taajuudella ni siks tää jää nyt ekaks ja vikaks vastaukseks sulle. Keskusteluun tarvitaan aina kaks osapuolta. Aihe on tärkeä ja siksi vastaan niille kelle koen viisaaksi vastata.

Jos sinulla ei ole miestä tavata mua henkilökohtaisesti niin älä viitti täällä viisastella ja miehistellä mulle enempää. Voidaan tavata kahdestaan kahvikupin ääressä ja jutella näistä uskontoaiheista jos olet siihen valmis. Ehkä siinä muodostuisi rakentavampaa keskustelua elämästä meidän välille kuin täällä.

Eli teit niinkuin Antsukka sanoi, sun juttujen arvo on 0 ja todistit haluttomuutesi minkää sortin debattiin, jotain kahvikutsuja vaan jakelet, et pysty täällä keskustelemaan niinkuin miehet niin miten sitten siellä kahvilla, kiertelisit samalla tavalla totuutta ja saarnaisit.

Eli teit niinkuin Antsukka sanoi, sun juttujen arvo on 0 ja todistit haluttomuutesi minkää sortin debattiin, jotain kahvikutsuja vaan jakelet, et pysty täällä keskustelemaan niinkuin miehet niin miten sitten siellä kahvilla, kiertelisit samalla tavalla totuutta ja saarnaisit.

Äläs nyt, selaile vähä threadia, mä olen sulle esim vastaillut hyvinkin seikkaperäisesti ja perustellut kantani. Jos nyt en jokaiseen "raamattu on pedariopas" ym viesteihis ole jaksanu ja keksiny mitään kommentoida niin et sä kyl paitsiossa ole ollut. Jatkossa vaan vaikea vastata, koska mun uskoni perustuu raamattuun ja vaikka se teidän ateistien mielestä on satukirja. Ja kyllä sullekkin on kahvittelukutsu voimassa, mukava olis treffata.

Mä en ole Japi kierrelly millään lailla totuutta. Jos pystyisit itsekkin kirjoitella tähän silleen miten ihan oikeesti sydämessäs mietit ni saatais paljon rakentavampaa keskustelua aikaan. Mä olen sulle ja monelle muulle vastaillu hyvinki seikkaperäisesti, mutta ei teille ole kaikille kelvannut vastausten sisältö. Tajuatko että ne on mun vastauksia, en mä ala sulle vastailla silleen kuin sä odotat..sä odotat että sun kanssa erimieltä olevat alkais vastata sulle sun mielipiteillä, muuttais itsensä sinuksi. EI mulle ole ongelmaa siinä että aniharva on löytänyt tai edes halunnut löytää uskon sydämeensä. Sulle ja tovereille on iso murhe siitä että mä olen ihan tosissani tän uskoni kanssa. Ihme epeleitä olette..:) Teidän kaikkien käytös ja se ettei tänne saa raamattua enää lainata osoittaa vaan sen että olen oikealla tiellä :) Ja en oo Japi unohtanu sua ja yritän muistaa jatkossakin

No avaappa ketju missä pohditaan tuota induktiolieden taajuuden haitallisuutta sikiölle, linkitä se tutkimus mistä puhuit.

Mul on kans yks tutkimus mikä osoittaa että kirkot ja uskonnot ovat haitallisia ihmisen älyn säilymiselle, lisäksi se osoittaa etteivät nämä osaa lapsia kasvattaa eivätkä edes rautaa nostella. En nyt jaksa linkittää.

Äläs nyt, selaile vähä threadia, mä olen sulle esim vastaillut hyvinkin seikkaperäisesti ja perustellut kantani. Jos nyt en jokaiseen "raamattu on pedariopas" ym viesteihis ole jaksanu ja keksiny mitään kommentoida niin et sä kyl paitsiossa ole ollut. Jatkossa vaan vaikea vastata, koska mun uskoni perustuu raamattuun ja vaikka se teidän ateistien mielestä on satukirja. Ja kyllä sullekkin on kahvittelukutsu voimassa, mukava olis treffata.

Mä en ole Japi kierrelly millään lailla totuutta. Jos pystyisit itsekkin kirjoitella tähän silleen miten ihan oikeesti sydämessäs mietit ni saatais paljon rakentavampaa keskustelua aikaan. Mä olen sulle ja monelle muulle vastaillu hyvinki seikkaperäisesti, mutta ei teille ole kaikille kelvannut vastausten sisältö. Tajuatko että ne on mun vastauksia, en mä ala sulle vastailla silleen kuin sä odotat..sä odotat että sun kanssa erimieltä olevat alkais vastata sulle sun mielipiteillä, muuttais itsensä sinuksi. EI mulle ole ongelmaa siinä että aniharva on löytänyt tai edes halunnut löytää uskon sydämeensä. Sulle ja tovereille on iso murhe siitä että mä olen ihan tosissani tän uskoni kanssa. Ihme epeleitä olette..:) Teidän kaikkien käytös ja se ettei tänne saa raamattua enää lainata osoittaa vaan sen että olen oikealla tiellä :) Ja en oo Japi unohtanu sua ja yritän muistaa jatkossakin

Tossa yks mihin et vastannu, etkä tarvitse raamattua siihen, anna palaa.

Tossa yks mihin et vastannu, etkä tarvitse raamattua siihen, anna palaa.

oot kyllä sekasin, etsi itse jos niin paljon kiinnostaa. Tutkimuksesta oli maininta ollu ihan lähipäivinä ihan jossain ylen tms uutisis ja sen takia heitin ton. Ja toi on pelkkää oftopiccii, ja mä olen sulle vastannu todella moneen aiheeseen ja niihin mihin en ole niin niihin en vastaa vaikka sää niitä miten kaivelisit. Meillä on muuten kaasuliesi, ei säteilysyistä vaan tyylin ja kulinarismin vuoksi. Tulee kuule hyviä pihvejä :)Relaa ny vähä ettei mun tartte huolestuu susta

Kaljun ainoa argumentti on että "jos sä oikein sydämessäs mietit ja antaudut jeesukselle niin näissä mun jutuissa on järkeä". Sitten jos tätä lähtökohtaa ei suostu hyväksymään niin alkaa aivan älytön lööperi. Viettelevällä retoriikalla koetetaan saada ihmisiä jotenkin mukaan omaan fiilikseen mutta se ei vaan toimi täällä samalla tavalla kuin jossain hurmoskokouksessa. Täällä kaivataan vähän perusteluja ja kestävää argumentaatiota keskustelun lähtökohtana. Ei voi vaan jatkuvasti jatkaa samaa sössötystä siitä miten raamattu onkin ihan erilainen kunhan vaan ensin pyhää henkeä vähän puhaltais sielun pohjalle. Se teksti ei muutu yhtään paremmaksi vaikka miten usein sitä samaa tänne copypasteaa ja loistavaa että modet on hereillä sen suhteen koska eihän noita kukaan enää jaksa edes lukea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaljun ainoa argumentti on että "jos sä oikein sydämessäs mietit ja antaudut jeesukselle niin näissä mun jutuissa on järkeä". Sitten jos tätä lähtökohtaa ei suostu hyväksymään niin alkaa aivan älytön lööperi. Viettelevällä retoriikalla koetetaan saada ihmisiä jotenkin mukaan omaan fiilikseen mutta se ei vaan toimi täällä samalla tavalla kuin jossain hurmoskokouksessa. Täällä kaivataan vähän perusteluja ja kestävää argumentaatiota keskustelun lähtökohtana. Ei voi vaan jatkuvasti jatkaa samaa sössötystä siitä miten raamattu onkin ihan erilainen kunhan vaan ensin pyhää henkeä vähän puhaltais sielun pohjalle. Se teksti ei muutu yhtään paremmaksi vaikka miten usein sitä samaa tänne copypasteaa ja loistavaa että modet on hereillä sen suhteen koska eihän noita kukaan enää jaksa edes lukea.

höpöhöpö..tiedän että tätä threadia lukee tod moni sellainenkin joka ei tänne kirjoita ja montaa ihmistä kiinnostaa raamattu eli kiva olis jos sitä sais lainata edelleen. Ja kyllä täs threadis on tosi moni puolustanut mun kirjoituksia ja mua persoonana, ei kaikki ole tollasia katkeria kaunasia ateisteja kuin esim sä, joiden vihan kohteeks joutuu ihan lähtökohtaisesti sen vuoksi että uskoo Jeesukseen. Ja tää on maailmankatsomus ja uskontothread, ei tiede thread. Herää todellisuuteen ja avaa tiedekeskusteluille oma lanka ja pysy pois täältä jos uskonnot ahdistaa. EI kai uskon asioita tarvi alkaa todistella tieteellisesti??? Mietis ny vähä..usko ja materia on vastakohtia. Uskoon liittyy juurikin se asia että kyse on hengellisestä, näkymättömästä asiasta.

En muuta sano kuin että jäätävää tuo Kaljun rauhallisuus. Haistatetaan vitut ja provosoidaan, haukutaan, välillä puhutaan toki asiaakin ja kaikkea mutta mies ei hermostu.

Moni muslimi olisi jo jäljittänyt vastaavanlaiset Allahin pilkkaajat ja tuonut pommit pirttien lattioille.

Jamie Coots, well-known Middlesboro preacher, dies from snakebite

tVSDQ.AuSt.79.jpg

A ball of snakes was held during a 1995 worship service in Jolo, W.Va. Among the worshipers was Jamie Coots, a Middlesboro pastor who was charged in Tennessee in January with illegally transporting snakes. Three rattlesnakes and two copperheads that were confiscated were given to a zoo.
CHARLES BERTRAM | STAFF — Lexington Herald-Leader file photo

A well-known snake-handling preacher from Middlesboro died after being bitten during a church service Saturday evening, according to police.

Jamie Coots was bitten on his right hand by a snake, according to a news release. An ambulance crew and firefighters tried to talk Coots into going to the hospital, but he refused treatment, police said. That is common among members of snake-handling churches, who believe in faith healing.

Coots, a third-generation snake handler, pastored a small church in Middlesboro. He had been prominent among the small, close-knit circle of snake-handling churches in Eastern Kentucky, West Virginia, East Tennessee and Alabama for years, but he gained wider notice last year though a television program called “Snake Salvation” on the National Geographic Channel, which profiled Coots and his beliefs.

Paramedics were called to Coots’ church about 8:30 p.m. Saturday to check on a report someone had been bitten by a snake. By the time they arrived, Coots had gone to his home nearby. The ambulance crew and firefighters went to his home, according to a news release from Middlesboro police. The emergency responders told Coots about the danger of not going to the hospital, but he refused to go, police said. The emergency crews left the house at 9:10 p.m. Authorities received a call less than an hour later indicating Coots had died, according to police. Coots was pronounced dead at his home.

Coots had suffered serious bites before. He told the Herald-Leader that he nearly died in the early 1990s when a large rattlesnake bit him on the left arm, and in 1998, a rattlesnake he was handling suddenly struck the middle finger of his right hand. Coots refused treatment for the excruciating bites in both cases. "It's a victory to God's people that the Lord seen fit to bring me through it,” he said the day after the bite in 1998.

His right arm swelled to the shoulder, turned purple-red and was puckered with blisters. The end of his middle finger eventually died and fell off.
Coots’ church was the site of a previous fatal snake bite in August 1995. Melinda Brown, 28, of Parrotsville, Tenn., died after she was bitten on the arm by a large rattlesnake.

After her death, police considered charging Coots with violating Kentucky's law against handling snakes in church, but a judge said Coots should not be prosecuted for practicing his faith. Brown's husband, John Wayne "Punkin" Brown, 34, later died after being bitten by a rattlesnake in church in Alabama.

Kentucky outlawed handing poisonous snakes in religious services in 1940, but serious attempts to enforce the law ended decades ago because of reluctance by authorities to prosecute people for their religious beliefs. Snake handlers, who follow a literal interpretation of the King James Bible, base their belief on Mark 16: 17-18, which reads: "And these signs shall follow them that believe; In my name shall they cast out devils; they shall speak with new tongues; they shall take up serpents; and if they drink any deadly thing, it shall not hurt them; they shall lay hands on the sick, and they shall recover.” Snake handlers believe they are following a Biblical command in picking up snakes.

Most mainstream Protestant churches take a different view. Snake-handling churches are in a tiny minority. Many members of snake-handling churches do not handle the snakes, and the ritual does not occur at every service. Church members say outsiders place too much emphasis on snake handling, pointing out that the other signs mentioned in the Bible, such as laying hands on the sick, are just as important. ''We're just normal people living day to day like everybody else, most of us living hand to mouth, but what we believe, we believe, and we practice it,’ Coots said in 1998.

Jamie Coots, well-known Middlesboro preacher, dies from snakebite | State | Kentucky.com

oot kyllä sekasin, etsi itse jos niin paljon kiinnostaa. Tutkimuksesta oli maininta ollu ihan lähipäivinä ihan jossain ylen tms uutisis ja sen takia heitin ton. Ja toi on pelkkää oftopiccii, ja mä olen sulle vastannu todella moneen aiheeseen ja niihin mihin en ole niin niihin en vastaa vaikka sää niitä miten kaivelisit. Meillä on muuten kaasuliesi, ei säteilysyistä vaan tyylin ja kulinarismin vuoksi. Tulee kuule hyviä pihvejä :)Relaa ny vähä ettei mun tartte huolestuu susta

Sinähän se sekaisin olet, väität että vastaat kaikkeen, ja ettet saa käyttää raamattua, osoitan mihin et ole vastannut ja mihin et tarvitse raamattua-- > et vastaa. Ja sit ihmettelet miks jengi vittuilee sulle, vähän sama ku Tukiainen ihmettelee ku jengi nauraa sille. Sekin on muuten harras uskovainen.

Kuten aikaisemmin sanoin, et sä ole täällä vastailemassa vaan saarnaamassa, unohat ton raamattuhommankin taas kun keksit hyvän paikan pasteta raamatuntekstejä.

Olen täysin "rela" ilmeisesti sinä et kun oot huolissasi siellä. Huomaatko muuten kuinka hyvin sun kuukauden rukoilut on vaikuttaneet? Olen lähes muuttunut niiden vuoksi. ;)

Ok lupaan vastedes pysyä poissa jos ei ole kehittävää sanottavaa. Tuskin tulee semmoista :)

Oli tossa hiljattain yhden sukulaiskersan ristiäiset, tuttu pappi paikalla joka muisti mut vaikka ollaan nähty about 20 vuotta sitten viimeksi! Puhui oikein kivasti, jesseä ei taidettu mainita paitsi pakollisissa kuvioissa. Tollanen tapauskovainen perinne on ihan jees. Vähän keinotekoista olis noihin siirtymäriitteihin keksiä jotain omaa ohjelmaa. Veisasin jopa virsiä :)

Mitenkäs yleensä tällasten pakanoiden hautajaiset hoidetaan?

höpöhöpö..tiedän että tätä threadia lukee tod moni sellainenkin joka ei tänne kirjoita ja montaa ihmistä kiinnostaa raamattu eli kiva olis jos sitä sais lainata edelleen. Ja kyllä täs threadis on tosi moni puolustanut mun kirjoituksia ja mua persoonana, ei kaikki ole tollasia katkeria kaunasia ateisteja kuin esim sä, joiden vihan kohteeks joutuu ihan lähtökohtaisesti sen vuoksi että uskoo Jeesukseen. Ja tää on maailmankatsomus ja uskontothread, ei tiede thread. Herää todellisuuteen ja avaa tiedekeskusteluille oma lanka ja pysy pois täältä jos uskonnot ahdistaa. EI kai uskon asioita tarvi alkaa todistella tieteellisesti??? Mietis ny vähä..usko ja materia on vastakohtia. Uskoon liittyy juurikin se asia että kyse on hengellisestä, näkymättömästä asiasta.

Hienosti kyllä alleviivaat kaiken mitä susta sanon. Kritiikkiä kun antaa niin höpöhöpö ja kaunaa ja vihaa. Tulee mieleen joku Cheek joka alkaa vaan mongertaa jotain moskaa vihapuheesta kun joku sanoo että tämä sun juttuhan on ihan täynnä tyhjää. Ja kyllä huomaa ettei argumentit enää riitä mihinkään kun aletaan vikisemään että "ei tartte mitään todistaa kun ei oo mikään tiedeketju". :D Sori, ei vaan mee läpi.

Mukavaa kinastelua täällä.

Tuossa lauantaina mun ovikelloa soitettiin ja oven takanahan oli kolme kappaletta jehovantodistajia ja heistä kaksi oli aikuista ja mukanaan yksi noin 10 vuotias poika. En kerennyt tällä kertaa vaihtaa montaa sanaa. Hetken päästä ulos lähtiessäni jehovat astuivat samaan aikaan rapun ovesta ulos ja tuo poika kirmasi innoissaan pihalla oleviin keinuihin, mutta toinen aikuisista komensi pojan jatkamaan matkaa seuraavalle rapulle. Tuli siinä mietittyä, että ei ole välttämättä tuolla pojalla mukava lapsuus, jos lauantaiaamuna joutuu levittämään jumalan sanaa, kun samalla muut ikätoverit leikkivät kavereidensa kanssa leikkejään, kävi sääliksi. Tarviiko oikeasti tuon ikäiselle pojalla puhua asioista, joista se tuskin tajuaa vielä tuon taivaallista vai onko nuorena vitsa väännettävä? Oli mun mielestä ihan saakelin kuvottavaa touhua!

Tuli vastaan artikkeli The relationship between schizophrenia and religion and its implications for care , joka sisältää paljon mielenkiintoisia pointteja uskonnosta (religion) ja hengellisyydestä (spirituality) psykiatrian näkökulmasta. Tässä tiivistetty yhteenveto:

"This exploration of the relationships between religion and schizophrenia leads us from pathology and coping with illness to the necessity of taking into account spirituality when caring for people suffering from schizophrenia."

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Artikkelin innoittamana tutustuin vähän enemmän näkemyksiin hengellisyyden yhteydestä mielenterveyskysymyksiin.

Kari Kuula kirjoittaa hyvää juttua asiasta suomeksi
Uskonto ja mielenterveys | Kari Kuula

Täällä on muutaman kerran puhuttu onko hurahtaneesta ihmisestä tullut pöpi. Lainaus Kuulan tekstistä:
Mutta myös päinvastainen on mahdollista. Uskonto saattaa vahvistaa ja tukea mielenterveyden ongelmista kärsivää ihmistä.

Mielenterveyden järkkyessä moni hakee turvaa uskonnosta. Suomen oloissa apua etsitään lähinnä kristinuskosta, kun muissa kulttuureissa elämän eheyttä haetaan oman kulttuurin uskonnollisista traditioista. Kun uskontoon turvautuneen ihmisen mielen tasapaino järkkyy lopullisesti, voidaan luulla, että uskonto on sairastuttanut ihmisen.

Uskonto itsessään ei kuitenkaan sairastuta. Uskonto voi jopa eheyttää ja tukea haurasta mieltä. Mutta se voi myös järkyttää jo horjuvaa mielen tasapainoa. Uskonto on vain niin tervettä kuin sitä harjoittavat ihmisetkin ovat. Tämä merkitsee sitä, että uskonnon varsinainen tehtävä ei ole mielenterveyden edistäminen vaan sen syvin olemus on jossakin muualla.

Hänellä on muutenkin tosi hyviä ja pohdiskeleviakin juttuja.

Mukavaa kinastelua täällä.

Tuossa lauantaina mun ovikelloa soitettiin ja oven takanahan oli kolme kappaletta jehovantodistajia ja heistä kaksi oli aikuista ja mukanaan yksi noin 10 vuotias poika. En kerennyt tällä kertaa vaihtaa montaa sanaa. Hetken päästä ulos lähtiessäni jehovat astuivat samaan aikaan rapun ovesta ulos ja tuo poika kirmasi innoissaan pihalla oleviin keinuihin, mutta toinen aikuisista komensi pojan jatkamaan matkaa seuraavalle rapulle. Tuli siinä mietittyä, että ei ole välttämättä tuolla pojalla mukava lapsuus, jos lauantaiaamuna joutuu levittämään jumalan sanaa, kun samalla muut ikätoverit leikkivät kavereidensa kanssa leikkejään, kävi sääliksi. Tarviiko oikeasti tuon ikäiselle pojalla puhua asioista, joista se tuskin tajuaa vielä tuon taivaallista vai onko nuorena vitsa väännettävä? Oli mun mielestä ihan saakelin kuvottavaa touhua!

Kaveri jutteli tehneensä seuraavasti : ))

Kaks jehovaa oven takana, toinen kysyi: "Saammeko tulla sisälle keskustelemaan uskonasioista?" "Tottakai" sanoi kaveri, avasi oven, kehoitti heitä istumaan sohvalle ja kun näin olivat tehneet, kaveri veti takin niskaan ja jatkoi "keskustelkaa kaikessa rauhassa, mä menen sillä aikaa ärrälle jättämään loton" Ja meni ja jätti jahvelit sohvalle äimistelemään:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom