maailman ennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peklo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
no nyt sain sen sitten virallistettua, eli tein sen ipf:n subjunnujen(14-18) ME:n salossa eilen, tosin tulokseksi jäi vain 220kg, mutta ennätys kumminkin=)

peklo sanoi:
no nyt sain sen sitten virallistettua, eli tein sen ipf:n subjunnujen(14-18) ME:n salossa eilen, tosin tulokseksi jäi vain 220kg, mutta ennätys kumminkin=)

Onnittelut ME:stä. Paljon muuten jäi varaa noin niin kuin karkeasti arvioiden; eikös se 250 kg:kin ole menny? Ja ihan pakko kysyä kun kiinnostaa: Paljonko nostat ilman paitaa?

onnee!! tohon ei moni pysty

Penkistäkö? Onnittelut joka tapauksessa :)

oon nostanu 240 täysin kisa sääntöjen mukaisesti ja 250 silleen kyseenalaisesti, mut ei vaan eilen menny ja ei varmasti olis tullu kilookaan enempää kun se 220, en ole koskaan onnistunut kisoissa jos on täytynyt tehdä joku ennätys=) ilman paitaa oon ottanu treenin jälkeen sen 200kilua suht tiukasti=) joo penkki on laji(twinlabille)

peklo sanoi:
ilman paitaa oon ottanu treenin jälkeen sen 200kilua suht tiukasti=) joo penkki on laji(twinlabille)
Treenin jälkeen vielä 200kg ja rawina, saatanan kova sälli oot ja nuorikin vielä , voin vain kuvitella mitä se raw penkki on joskus 30vuotiaana, varmaan jotain aivan käsittämätöntä :thumbs:

peklo sanoi:
ilman paitaa oon ottanu treenin jälkeen sen 200kilua suht tiukasti=)

On sulla kyllä ollu hirmuinen kehitys. Mihinkähän asti mahdat päästäkään... :worship:

kiitos kiitos, toivottavasti pitkälle, lehtijuttuun ainakin kerroin tavoitteeks nostaa joskus 300 kiloo, että toivottavasti ainakin sinne asti=)

Huhhuh, siinä on riski jätkä ei voi muuta sanoa. :eek:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
peklo sanoi:
oon nostanu 240 täysin kisa sääntöjen mukaisesti ja 250 silleen kyseenalaisesti, mut ei vaan eilen menny ja ei varmasti olis tullu kilookaan enempää kun se 220, en ole koskaan onnistunut kisoissa jos on täytynyt tehdä joku ennätys=)

Kyllä se pääkin pääsee mukaan nostoihin ajan myötä. Nostatko aina vähemmän kisoissa kuin salilla?
Jos näin kyseessä, niin sitten sun pitää tarkistella viimeisten viikkojen treenejä ennen kisoja, koska sitten teet jotain väärin. Varsinkin kun noin suuresta erosta kyse.

peklo sanoi:
kiitos kiitos, toivottavasti pitkälle, lehtijuttuun ainakin kerroin tavoitteeks nostaa joskus 300 kiloo, että toivottavasti ainakin sinne asti=)

Totta hitossa nostat! Kova on rauta, mutta uskotaan että mies on vielä kovempi. Onnea vielä uudesta ennätyksestä! :thumbs: :)

voi saatana... kova oot kyl nostaa ! :worship: Minkä ikäsenä muute alotit nostelun jos vähä udella kestää mut älä sit hermostu, ei viittis ottaa turpaan näi joulun alla. :kippis1:

On kyllä hurja tulos:worship:
Palstalta ei pahemmin näitä maailmanennätykseksen haltijoita taida löytyä:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom