Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
peklo sanoi:no nyt sain sen sitten virallistettua, eli tein sen ipf:n subjunnujen(14-18) ME:n salossa eilen, tosin tulokseksi jäi vain 220kg, mutta ennätys kumminkin=)
Treenin jälkeen vielä 200kg ja rawina, saatanan kova sälli oot ja nuorikin vielä , voin vain kuvitella mitä se raw penkki on joskus 30vuotiaana, varmaan jotain aivan käsittämätöntä :thumbs:peklo sanoi:ilman paitaa oon ottanu treenin jälkeen sen 200kilua suht tiukasti=) joo penkki on laji(twinlabille)
peklo sanoi:ilman paitaa oon ottanu treenin jälkeen sen 200kilua suht tiukasti=)
peklo sanoi:oon nostanu 240 täysin kisa sääntöjen mukaisesti ja 250 silleen kyseenalaisesti, mut ei vaan eilen menny ja ei varmasti olis tullu kilookaan enempää kun se 220, en ole koskaan onnistunut kisoissa jos on täytynyt tehdä joku ennätys=)
peklo sanoi:kiitos kiitos, toivottavasti pitkälle, lehtijuttuun ainakin kerroin tavoitteeks nostaa joskus 300 kiloo, että toivottavasti ainakin sinne asti=)