Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se pääkin pääsee mukaan nostoihin ajan myötä. Nostatko aina vähemmän kisoissa kuin salilla?
Jos näin kyseessä, niin sitten sun pitää tarkistella viimeisten viikkojen treenejä ennen kisoja, koska sitten teet jotain väärin. Varsinkin kun noin suuresta erosta kyse.
Viittitkö mainita että missähän tuo tapahtui? Mä kun asun salossa eikä mulla ollu mitään hajuakaan mihin tollasia ois voinut tulla kattomaan? Ois vaan tiennyt ni oisin varmana tullut.peklo sanoi:ME:n salossa eilen
Janne sanoi:Viittitkö mainita että missähän tuo tapahtui? Mä kun asun salossa eikä mulla ollu mitään hajuakaan mihin tollasia ois voinut tulla kattomaan? Ois vaan tiennyt ni oisin varmana tullut.
Ja onnea pirusti :kippis1:
No perkele. Empä tiennyt. Jos siellä joku ilmoitus oli niin jäi huomaamatta kun perjantaina tulin kuuden aikoihin just sinne ollikkalan salille ja huomasin sen lapun ovessa että sali suljetaan 18.00 :jahas:Raven sanoi:Ollikkalan koululla ne lähes aina järjestetään. Viime kuun lopullakin oli perinteiset Manun penkkarit siellä.
peklo sanoi:no nyt sain sen sitten virallistettua, eli tein sen ipf:n subjunnujen(14-18) ME:n salossa eilen, tosin tulokseksi jäi vain 220kg, mutta ennätys kumminkin=)
3 vuotta vasta salilla käynyt? Paljonko nousi alkuaikoina penkistä salilla?peklo sanoi:kiitos kaikille onnitteluista. joku kysyi että kuinka pitkään oon nostanu niin vajaa 3 vuotta olen nyt salilla käynyt. ja olen aina nostanut ennätykset n. 3 viikkoa ennen kisoja ja sit kisoissa homma kusee=) mut kai sitä vielä kerkeää nääkin oppimaan(toivottavasti) paino tais olla 122,4 kiloa. mainittakoon että painoin silloin kun nostin 20v SE(230kg) jonkun verran vähemmän enkä ees valmistautunut kisoihin sen ihmeemmin, joten ne kisat meni aika putkeen, tosin sillon en tiennyt että voi tehdä ennätystä=) kiitos vielä kerran onnitteluista ja noita kisoihin valmistautumis vinkkejä otetaan kyllä ilomielin vastaan=)
Avilla sanoi:ihan hyvin kun olet
jo maailmanmestarikin :-)
peklo sanoi:ja olen aina nostanut ennätykset n. 3 viikkoa ennen kisoja ja sit kisoissa homma kusee=)