maailman ennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peklo
  • Aloitettu Aloitettu
Onnittelut! Ja tsemppiä tuleviin nostoihin. Lisää vaan kisoja niin eiköhän pikkuhiljaa ala kisanostot päästä lähemmäs salinostoja. Ja raw tuloskin ON kyllä kovaa luokkaa!

:thumbs: kyllähän sitä ME:n virallistamista jo vuosi odoteltukkin :D
Niin jossain threadissa aikaisemmin kysyitkin kuka olen, eikä sulla ole ilmotettu mailia eikä privaviestiä voi pistää, niin se yks mustafledane sälli sieltä kisabussin takapenkiltä, et voi erehtyä :D

Onneksi olkoon! ME on aina kova juttu ja raudat ovat hurjat tuon ikäiselle.

Kyllä se pääkin pääsee mukaan nostoihin ajan myötä. Nostatko aina vähemmän kisoissa kuin salilla?
Jos näin kyseessä, niin sitten sun pitää tarkistella viimeisten viikkojen treenejä ennen kisoja, koska sitten teet jotain väärin. Varsinkin kun noin suuresta erosta kyse.

Olen samaa mieltä Ravenin kanssa. Kannattaa ehkä säätää ohjelmaa "taloudellisemmaksi". Helpoimmat lisäkilot tulokseen sulle olisivat ne, jotka olet jo nostanut.

Nostatko salienkat ennen kisaa vai kisojen jälkeen? Jos nostat parhaimmin aina tiettynä ajankohtana ennen tai jälkeen kisaa, niin kyse on vain kunnon ajoituksesta ja se pitäisi pystyä säätämään kohdalleen treenipäiväkirjasta katsomalla ja ohjelmaa kisoihin nähden joko aikaistamalla tai myöhäisemmäksi siirtämällä. Tsemppiä :thumbs:

peklo sanoi:
ME:n salossa eilen
Viittitkö mainita että missähän tuo tapahtui? Mä kun asun salossa eikä mulla ollu mitään hajuakaan mihin tollasia ois voinut tulla kattomaan? Ois vaan tiennyt ni oisin varmana tullut.

Ja onnea pirusti :kippis1:

Viimeksi muokattu:
Janne sanoi:
Viittitkö mainita että missähän tuo tapahtui? Mä kun asun salossa eikä mulla ollu mitään hajuakaan mihin tollasia ois voinut tulla kattomaan? Ois vaan tiennyt ni oisin varmana tullut.

Ja onnea pirusti :kippis1:

Ollikkalan koululla ne lähes aina järjestetään. Viime kuun lopullakin oli perinteiset Manun penkkarit siellä.

Raven sanoi:
Ollikkalan koululla ne lähes aina järjestetään. Viime kuun lopullakin oli perinteiset Manun penkkarit siellä.
No perkele. Empä tiennyt. Jos siellä joku ilmoitus oli niin jäi huomaamatta kun perjantaina tulin kuuden aikoihin just sinne ollikkalan salille ja huomasin sen lapun ovessa että sali suljetaan 18.00 :jahas:

Onneks olkoon, mahtava suoritus! Ilmeisesti jopa savon sanomiin olivat hyvin pienen maininnan tuosta sinun tuloksestasi saaneet mahtumaan. On se perseestä kun tommosia ei mediassa huomioida juuri mitenkään, jotkut kopukkakisat kyllä vie sivutolkulla tilaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
:)
lisää romua tankoon vaan.

jos noin suuret erot on kisanostoilla ja enkoilla, siinä vois olla hieman säätämisen paikka.

Nostan kuvitteellista hattuani ME:n johdosta!

kiitos kaikille onnitteluista. joku kysyi että kuinka pitkään oon nostanu niin vajaa 3 vuotta olen nyt salilla käynyt. ja olen aina nostanut ennätykset n. 3 viikkoa ennen kisoja ja sit kisoissa homma kusee=) mut kai sitä vielä kerkeää nääkin oppimaan(toivottavasti) paino tais olla 122,4 kiloa. mainittakoon että painoin silloin kun nostin 20v SE(230kg) jonkun verran vähemmän enkä ees valmistautunut kisoihin sen ihmeemmin, joten ne kisat meni aika putkeen, tosin sillon en tiennyt että voi tehdä ennätystä=) kiitos vielä kerran onnitteluista ja noita kisoihin valmistautumis vinkkejä otetaan kyllä ilomielin vastaan=)

Onnittelut - !

peklo sanoi:
no nyt sain sen sitten virallistettua, eli tein sen ipf:n subjunnujen(14-18) ME:n salossa eilen, tosin tulokseksi jäi vain 220kg, mutta ennätys kumminkin=)

Onnittelut, on varmaan äijä-olo ( vaikka oletkin vielä subjunjori )
Ja matka mattinykäseksi on siis alkanut ihan hyvin kun olet
jo maailmanmestarikin :-)

Ei, pysy vaan kaidalla tiellä ja jatka nostelua ja tee ennätyksiä jatkossakin, ja tietty raw+natuna, eikös niin.

peklo sanoi:
kiitos kaikille onnitteluista. joku kysyi että kuinka pitkään oon nostanu niin vajaa 3 vuotta olen nyt salilla käynyt. ja olen aina nostanut ennätykset n. 3 viikkoa ennen kisoja ja sit kisoissa homma kusee=) mut kai sitä vielä kerkeää nääkin oppimaan(toivottavasti) paino tais olla 122,4 kiloa. mainittakoon että painoin silloin kun nostin 20v SE(230kg) jonkun verran vähemmän enkä ees valmistautunut kisoihin sen ihmeemmin, joten ne kisat meni aika putkeen, tosin sillon en tiennyt että voi tehdä ennätystä=) kiitos vielä kerran onnitteluista ja noita kisoihin valmistautumis vinkkejä otetaan kyllä ilomielin vastaan=)
3 vuotta vasta salilla käynyt? Paljonko nousi alkuaikoina penkistä salilla?

peklo sanoi:
ja olen aina nostanut ennätykset n. 3 viikkoa ennen kisoja ja sit kisoissa homma kusee=)

Ei homma kuse pahasti. Tähän löytyy yksinkertainen neuvo. Otat 3 viikkoa valmistautumisesta pois ja otat kisassa sen enkan. Ilmeisesti vedät itsesi vähän ylikuntoon/jumiin tuon viimeisen 3 viikon aikana ja kunto hieman lopahtaa.
Jos haluat, niin laitapas esille sun kisavalmistautuminen, niin tarkastellaan sitä hieman.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom