Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Kiehuttaa. Maassa maan tavalla, jos tämä tuntuu mahdottomalta kyseisille ihmisryhmille niin lento kotiin. Samalla periaatteella, jos joku suomalainen riehuu ulkomailla niin takaisin tänne vaan. Mikä tässä on joillekkin niin vaikeata ymmärtää?
Jokainen maa saisi hoitaa omat kusipäänsä itse!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Sitäpaitsi pakolainen ei ole implisiittisesti yhtään parempi ihminen kuin kotimaassaan heitä vainoava taho. Jossain esim. voidaan mainiosti vainota porukkaa, jotka ovat kyykyttäneet ko. maan suurta kansanosaa vuosikymmeniä. Heti kun tilanne alkaa näyttää heille paskalta, he päättävät lähteä pakoon. Sitten kun tilanne vaikkapa kääntyy takaisin vainolaisten vainoamiseen, tulevat nämä entiset vainoajat nyt tänne pakolaisiksi. Itse ongelma ei katoa mihinkään, vaan leviää tänne. Mä en pidä sitä positiivisena asiana.

Pirun hyvin sanottu. Aivan kuin omia ajatuksiani tästä asiasta. Ja en ole rasisti. Olen mm. ollut parissa työpaikassa missä oli paljon ulkolaisia. Alright, hyvin koulutettuja ja hyvin toimeentulevia ihmisiä. Mutta tämä on joka tapauksessa juuri se oikea tapa miten sopeudutaan uuden maan kulttuuriin. He ovat tulleet tänne tekemään työtä. He ovat nimen omaan hakeneet työpaikkaa täältä Suomesta koska he haluavat tehdä työtä täällä Suomessa.

Pakolaisen statuksen antaminen joukkomurhiin osallistuneille lapsisotilaille on mm. sellainen asia missä mennään metsään niin että hongat kolisee. :david:

Tupla-J sanoi:
Mä taas olen sitä mieltä, että jos pakolaisuutta ei tarjottaisi vaihtoehdoksi, olisi itse ongelmalle tehtävä paikan päällä jotain. Tässä mielessä karkoituskin olis omansalainen ratkaisu.

Ilman mahdollisuutta pakolaisuuteen ratkaisuksi taitaisi tulla joko Ruandan tyylinen joukkoteurastus tai sitten vuosikymmenien elämä pakolaisleirillä naapurimaassa. Ensimmäinen vaihtoehto vain pahentaisi tilannetta entisestään ajamalla vihan kierrettä eteenpäin ja samoin tekisi tuo toinenkin vaihtoehto. Pakolaisten auttaminen omassa maassa/naapurimaassa olisi kyllä hyvä idea, mutta sen toteuttaminen ei onnistu nykyään miltään taholta. Ei varsinkaan YKlta (vrt. sen munaton toiminta MISSÄ TAHANSA konfliktissa).

Tomppa85 sanoi:
Tätä toitotetaan nyt koko ajan. Voisitko valaista minuakin, minkä perusteella kuvittelet maahanmuuttajien pääsevän "pälkähästä"? Poliisisetä taputtaa raiskaaja-somppua selkään ja sanoo "noh noh, pojat on poikia. hehheh."? Eikös Suomen laki ole sama kaikille?

:offtopic:
Tuli tästä mieleen muutaman vuoden takainen Karpolla on asiaa ohjelma, jossa oli jotain pimeä taksi juttua. Pariskunta otti "taksin", jossa oli musta miehiä. Matkalla paineltiin mannerheimin tiellä 80-90 km/h, poliisi huomas tämän ja pysäytti auton. Kuljettajan paljastuessa etnisen ryhmän edustajaksi poliisille tuli kiire poistua paikalta ja jättää asia siihen. :lol2:
Yli nopeus sakot saaneena en usko, että valkoinen kuljettaja olis päässyt jatkaan ilman sakkoja.

Tomppa85 sanoi:
Tuhoutuuko tässä kohtaamisessa jompikumpi kulttuuri? Sekoittuvatko ne suomalais-turkkilais islam-luterilais kulttuuriksi? Tuleeko meistä *herrajumala* sekarotuisia kuten niistä kissoista?
Kokeillaanpa vaikkapa matematiikkaa, katsotaan, saako se sut hoksaamaan mitään.

1) Suomeen otetaan jatkuvasti pakolaisia.
2) Suomalaiset ovat vanhentuvaa kansaa ja duunailevat keskimäärin sen 2 lasta per talous.
3) Maahanmuuttajat (Afrikan suunnalta) tuppaavat olemaan keskimäärin 7-lapsisia perheitä.
Laske yhteen 1, 2 ja 3 ja sano sitten, miltä näyttää Suomi ja suomalainen kulttuuri sadan vuoden päästä. Mä väitän, että tällä kehityksellä sitä ei ole enää jäljellä ja kansa on 90% mustaa.

Ja sikäli kun me voimme osallistua heidän ongelmiensa ratkaisuun, miksi meidän pitäisi tehdä? Opettaaksemme, että ei vastuuta tarvi ottaa koska sen kantaa eurooppalainen kulttuuri? Kerro mulle, mikä on se syy, mikä pakottaisi meidät ratkomaan kaikkien muiden ongelmat? Eikö ne ite muka osaa, kun ovat yhtä fiksuja ja samanarvoisia ja muita ja vielä edustavat rikasta kultsaakin? You totally lost me here.

Ja jos kakaroihin sekaantujille kerran tehdään jotain, miten on mahdollista, että ko. toiminta on sitten jatkuvalla syötöllä lisääntynyt?

Ja Protsku, kiitos. En mäkään itse asiassa miellä itseäni rasistiksi, vaikka vaikuttanee siltä, että sellaiseksi leimautuu halutessaan säilyttää globaalin kulttuurien diversiteetin.

AKV, sä olet uskoakseni oikeassa. Mä vaan mietin, että millaisen karhunpalveluksen se väkivalloin toisten kimpustaan pitäminen (rauhanturvaus) oikeasti tekee ja onko siitä mitään hyötyä itse konfliktien ratkaisuissa?

Tomppa85 sanoi:
Tätä toitotetaan nyt koko ajan. Voisitko valaista minuakin, minkä perusteella kuvittelet maahanmuuttajien pääsevän "pälkähästä"? Poliisisetä taputtaa raiskaaja-somppua selkään ja sanoo "noh noh, pojat on poikia. hehheh."? Eikös Suomen laki ole sama kaikille? Onko sinulla jotain todisteita siitä, että viranomaiset järjestelmällisesti ja tarkoituksenmukaisesti katsovat maahanmuuttajan tekemää rikosta läpi sormien?
Laki sanoo että mikäli rikos on rasistinen, koventaa se tuomiota. Tämä tarkoittaa että kun valkoiset pieksee mustan "muuten vaan", tuomitaan helposti rasistiseksi. Jos mustat pieksee valkoisen "muuten vaan", ei oikeudessa koskaan todeta rikosta rasistiseksi, vaikka se hyvinkin voi sitä olla. Milloin on kuultu että esim. somaliporukka pieksi somalin? Ei, rikokset keskittyy suomalaisiin.

Toinen asia mitä Suomen rappioitunut oikeuslaitos usein käyttää lieventävänä asianhaarana on sosiaalinen asema; oli syytetty sitten töissä tai työnpuutteessa, varakas tai syrjäytynyt, ovat ne aina lieventäviä asianhaaroja. Täten esim. köyhä, syrjäytynyt, "ulkopuolinen" somali saa oikeudessa säälipisteitä kun taas valkoinen duunari saa täyden tuomion koska tuomion lievennykseen ei ole sosiaalista syytä.

Täten voi sanoa että Suomessa laki järjestelmällisesti ei ole tasapuolinen.

Kuulin tuossa eräältä tutulta, että jossain alueuutisissa oli ollut juttu miksi nuo yön timojen rikollisjengit tuolla pyörivät ja tekevät kepposia.
Nuoret kuulemma pätevät kaupungilla, syystä, että eivät saa mennä töihin. Jos menisi töihin pettäisi muun suvun. Olisikohan tälläinen oikeasti totta??

Jos on niin voi pistää mulla ainakin vähän vihaksi.
Voiko todellakin olla niin, että tänne tulevat maahanmuuttajat ei missään tapauksessa edes halua/voi mennä töihin jonkun fakin uskonto/höpöhöpö jutun takia... :jahas:

Edit: Ja sitten oma mielipide...miten ihmeessä yön timot voivat pärjätä täällä kun kerran ovat hoitaneet kotimaassaankin asiat niin helvetin hienosti. Mun mielestä se ei vaan onnistu. Kyllä pitäisi hoitaa oman maan asiat ensin kuntoon, ennekuin aletaan tunkemaan muiden maiden riesaksi.
Pitäisi olla kova peli... jos "pakolainen" tekee rikoksen----->potku hanuriin ja kotiin.
Sellaiset, jotka tulevat tänne ja perustavat esimerkiksi jonkinmoisen firman/ravitsemusliikkeen--->tervetuloa, kaikille kannattavaa.

Tupla-J sanoi:
Kokeillaanpa vaikkapa matematiikkaa, katsotaan, saako se sut hoksaamaan mitään.

1) Suomeen otetaan jatkuvasti pakolaisia.
2) Suomalaiset ovat vanhentuvaa kansaa ja duunailevat keskimäärin sen 2 lasta per talous.
3) Maahanmuuttajat (Afrikan suunnalta) tuppaavat olemaan keskimäärin 7-lapsisia perheitä.
Laske yhteen 1, 2 ja 3 ja sano sitten, miltä näyttää Suomi ja suomalainen kulttuuri sadan vuoden päästä. Mä väitän, että tällä kehityksellä sitä ei ole enää jäljellä ja kansa on 90% mustaa.

No mitä väliä tällä nyt sitten on vaikka 99% olis mustaa?

Dobermann sanoi:

Siksi kun me ollaan suomalaisia, meillä on oma kulttuuri/historia ja ollaan valkoisia. Riittääkö syyksi?

Dobermann sanoi:
Tyypillistä suomalaista (skandinaavista) asennetta jossa omalla kulttuurilla ja identiteetillä ei ole mitään arvoa ja ollaan valmiita alistutamaan kaikkiin muihin kulttuureihin ettei leimaannuta suvaitsemattomaksi.

Dobermann sanoi:

Mitä väliä jos Suomi olisi 99% valkoista?

Joillekin, kuten itselleni fyysinen kuva on tärkeämpää kuin olemus. Onko liikaa pyydetty, että valkoiset voisivat olla yksi ihmisrotu niin kauan kuin maapallo on pystyssä?

En halua sekoittua, haluan erottua joukosta.

Tupla-J sanoi:
AKV, sä olet uskoakseni oikeassa. Mä vaan mietin, että millaisen karhunpalveluksen se väkivalloin toisten kimpustaan pitäminen (rauhanturvaus) oikeasti tekee ja onko siitä mitään hyötyä itse konfliktien ratkaisuissa?

Siis mietit että onko siinä mitään ideaa että pyritään sovittelemaan sotimisen sijasta ja että pyritään minimoimaan siviiliväestöön kohdistuvat julmuudet?

Et kai ole tosissasi? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?

AKV sanoi:
Siis mietit että onko siinä mitään ideaa että pyritään sovittelemaan sotimisen sijasta ja että pyritään minimoimaan siviiliväestöön kohdistuvat julmuudet?

Et kai ole tosissasi? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?
No se sovittelu ei tunnu pelaavan. Esim. entisen Jugoslavian alueella on toistakymmenettä vuotta rauhanturvaajia vaan seisoskelemassa ja pitämässä täysillä toisiaan vihaavia kansoja väkivalloin erossa toisistaan. Väkivalta jatkuu heti, kun -turvaajat vedetään alueelta. Mä kutsun tällaista toimintaa turhaksi. Pitäis järkkää jollain konstilla porukka puhumaan hommat selviksi niin, ettei sitä väkivaltaa tarttis, mutta aika harvalla näkyy olevan valtaa ja halua siihen. On aika paska tilanne, kun viereisessä kylässä asuu verivihollisia.

Menipä muuten sikana offtopicin puolelle.

Tiedz sanoi:
Siksi kun me ollaan suomalaisia, meillä on oma kulttuuri/historia ja ollaan valkoisia. Riittääkö syyksi?

hahah no ei se varmaan sun tai mun suomalaisuutta, historiaa tai ihonväriä mihinkään muuta vaikka kaikki ympärillä olis sinisiä! :david:

Miten voi olla noin itsetunnotonta ja pelokasta jengiä mitä toi Tupla-J:n "matematiikka" kuvastaa. Suomessa on helvetin tiukka ulkomaalaispolitiikka kun vertaa melkein mihin tahansa muuhun länsimaahan. Turvapaikanhakijoita tänne otetaan vuodessa niin vähän että oikeesti hävettää. Joten naurettavinta mitä voi tehdä on heittää tollasia kommentteja et "joo tätä menoa valkoinen rotu on kuollut ja Suomen tilalla on Somalia byyhyy :itku:"

Ja Fridrikillä taas todella hyvä kommentti! :jahas: Luuletteko että teitä ollaan nyt naittamassa jollekkin somalialaiselle tms. vai miks kuvittelette et teidän tarvii jotenkin "sekoittua"? Ihan käsittämätön ajattelutapa. Ja sillonhan sä paremmin erotut joukosta jos koko muu maailma on mustaa :wall:

jep Eli väitätte näin te ette halua ulkomaalaisia tänne ja kaikki somalit kun ne tekee yksi rikos niin pitäisi karkottaa, niin te ette ole rasisteja vai? hmmm... mua naurattaa aika paljon tää teijän touhua ja te käytätte sana naapuri ihan, kuin se olis normaali sana

Niin olisihan se tarkemmin ajateltuna vähän tylsää, jos kaikki olis täysin mustia, mutta jotain hybridejä mustan ja valkosen sekotuksesta tulee. En ymmärrä mikä tässä kuviossa pelottaa niin hirveästi.

Mua itteeni häiritsee vaan nää rikolliset ja sun muut lorvijat niin mustat ku valkosetkin. Maahanmuuttajat pitäis kyllä heittää ulos, jos tekee rikoksen.

Fridrik sanoi:
Mitä väliä jos Suomi olisi 99% valkoista?

Joillekin, kuten itselleni fyysinen kuva on tärkeämpää kuin olemus. Onko liikaa pyydetty, että valkoiset voisivat olla yksi ihmisrotu niin kauan kuin maapallo on pystyssä?

En halua sekoittua, haluan erottua joukosta.

No tuskin kukaan sua enää muuttaa?

Nicho sanoi:
Kiehuttaa. Maassa maan tavalla, jos tämä tuntuu mahdottomalta kyseisille ihmisryhmille niin lento kotiin. Samalla periaatteella, jos joku suomalainen riehuu ulkomailla niin takaisin tänne vaan. Mikä tässä on joillekkin niin vaikeata ymmärtää?
Jokainen maa saisi hoitaa omat kusipäänsä itse!

Voi kumpa se olisikin noin yksinkertaista, maailma olisi varmaan paljon parempi paikka elää. Vituttaa kun tuollaisia tyyppejä otetaan tänne terrorisoimaan maatamme. Ovat ikuinen riesa eikä niistä eroon enää päästä.
Nyt ne yrittää kusta jo poliisienkin jaloille, tämä kertoo jotain siitä kunnioittavatko he suomessa mitään tai ketään.

Kohdistan tässä suuttumukseni nyt tähän "pieneen" osaan somaleja, jotka ovat näitä rikoksia viime päivinä stadissa tehneet. Varmasti suurin osa somaleista on ihan asiallista porukkaa ja he saavat puolestani täällä elää niinkuin tähänkin asti. Olisimmehan me suomalaiset kuitenkin vieläkin sulkeutuneimpia ulkomaalaisia kohtaan mikäli meillä ei olisi täällä pakolaisia lainkaan.
Mutta nämä rikolliset paskiaiset sais lähettää seuraavalla rahtikoneella takaisin savanneille :curs: .

Huh-huh, tulipahan avauduttua, kylläpä helpotti :D

mr Afroman sanoi:
jep Eli väitätte näin te ette halua ulkomaalaisia tänne ja kaikki somalit kun ne tekee yksi rikos niin pitäisi karkottaa, niin te ette ole rasisteja vai? hmmm... mua naurattaa aika paljon tää teijän touhua ja te käytätte sana naapuri ihan, kuin se olis normaali sana

Totta kai toi rikoksen laatu vaikuttaa myös, jos tekee jonkun pienemmän rikoksen niin ei siitä käsittääkseni saakkaan karkoitusta. En muista tarkasti, mutta oliko se niin, että, jos tuomio on vuosi pari ehdotonta niin sillon joutuu poistumaan maasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom