Tomppa85 sanoi:
Tuhoutuuko tässä kohtaamisessa jompikumpi kulttuuri? Sekoittuvatko ne suomalais-turkkilais islam-luterilais kulttuuriksi? Tuleeko meistä *herrajumala* sekarotuisia kuten niistä kissoista?
Kokeillaanpa vaikkapa matematiikkaa, katsotaan, saako se sut hoksaamaan mitään.
1) Suomeen otetaan jatkuvasti pakolaisia.
2) Suomalaiset ovat vanhentuvaa kansaa ja duunailevat keskimäärin sen 2 lasta per talous.
3) Maahanmuuttajat (Afrikan suunnalta) tuppaavat olemaan keskimäärin 7-lapsisia perheitä.
Laske yhteen 1, 2 ja 3 ja sano sitten, miltä näyttää Suomi ja suomalainen kulttuuri sadan vuoden päästä. Mä väitän, että tällä kehityksellä sitä ei ole enää jäljellä ja kansa on 90% mustaa.
Ja sikäli kun me voimme osallistua heidän ongelmiensa ratkaisuun, miksi meidän pitäisi tehdä? Opettaaksemme, että ei vastuuta tarvi ottaa koska sen kantaa eurooppalainen kulttuuri? Kerro mulle, mikä on se syy, mikä pakottaisi meidät ratkomaan kaikkien muiden ongelmat? Eikö ne ite muka osaa, kun ovat yhtä fiksuja ja samanarvoisia ja muita ja vielä edustavat rikasta kultsaakin? You totally lost me here.
Ja jos kakaroihin sekaantujille kerran tehdään jotain, miten on mahdollista, että ko. toiminta on sitten jatkuvalla syötöllä lisääntynyt?
Ja Protsku, kiitos. En mäkään itse asiassa miellä itseäni rasistiksi, vaikka vaikuttanee siltä, että sellaiseksi leimautuu halutessaan säilyttää globaalin kulttuurien diversiteetin.
AKV, sä olet uskoakseni oikeassa. Mä vaan mietin, että millaisen karhunpalveluksen se väkivalloin toisten kimpustaan pitäminen (rauhanturvaus) oikeasti tekee ja onko siitä mitään hyötyä itse konfliktien ratkaisuissa?