Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Eikös teillä siellä Helsingissä ole Mogadishu Ave. -niminen paikkakin?
Meinaan vaan, että silloin asiat on jo huonosti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mr Afroman sanoi:
No en itse henkilökohtaisesti pidä siitä että tappouhkauksilla sitä tehdään, ja ne ei ole oikeutettuja ne murhat mitä hollanissa tapahtui, mutta! tiedätkö tämä mitä sen jälkeen tapahtui pari kouluu poltettiin ja islamilaisia vainottiin vaikka kuinka kauan. niin mitä parempia ne on eli kristitty uskonto ? tiedätkö olisi voinut olla lapsia niissä koulussa AKV
Niitä kirkkoja ei varmaan poltettu kristinuskon nimessä vaan suutuspäissään siitä murhasta. Järjetön teko sekin mutta ei uskonnollinen.

Ajatellaanpa toisinpäin: esim. Lähi-idässä olisi kristinuskoinen eurooppalainen vähemmistö joka ei oikein integroidu valtaväestöön. Joku muslimi päättää tehdä dokumentin kritisoiden eurooppalaisten kristinuskoa. Tulisikohan kristityillä mieleen ottaa tämä henkilö kiinni, ampua luoteja täyteen ja viiltää kurkku auki hallelujaa hoilaten samalla kun uhri anelee armoa?

Aika helvetin absurdi ajatus!

Epäilisikö joku hetkeäkään etteikö muslimit kostaisi tätä verisesti kristitylle vähemmistölle? Polttamalla enemmänkin kuin pari koulua?

Tomppa85 sanoi:
BLAAA BLLA BLAAAA

Surkein äidinkeilen essee ikinä. Kysyt kysymyksiä, kerrot mielipiteesi kyseenalaistavasti, etkä perustele miksi olet mitäkin mieltä. Ja todella vähän asiaa (mielipiteitä, perustelemattomia).

Koko tässä kulttuurijupakassa on kyse fyysisen kuvan säilyttämisestä, valkoinen valkoiselle, musta mustalle.

Pinnallista? On, mutta joillekin se yksigeenisyys ja sen säilyttäminen on tärkeämpää kuin rasismin lopettaminen muuttamalla kaikki ihmiset ruskeiksi ja mustiksi.

Sinä puolestaan kiellät valkoisten syntymäoikeuden olla sitä mitä ovat, mikä tekee tekstistäsi pakottavaista, ja sellainen ei saa ääniä.

Ja Afroman, olet yksi monista, ketkä pistää minut vihaamaan. Yrität penkoa olemattomia syitä oikeuttaa tummaihoisen ihmisen ihmisrikkomukset... siis ei mitään häpeää.

XXL sanoi:
Ajatellaanpa toisinpäin: esim. Lähi-idässä olisi kristinuskoinen eurooppalainen vähemmistö joka ei oikein integroidu valtaväestöön. Joku muslimi päättää tehdä dokumentin kritisoiden eurooppalaisten kristinuskoa. Tulisikohan kristityillä mieleen ottaa tämä henkilö kiinni, ampua luoteja täyteen ja viiltää kurkku auki hallelujaa hoilaten samalla kun uhri anelee armoa?

Esim. Indonesiassa ovat kristityt ja muslimit puuhastelleet puolin ja toisin juuri tuollaista. Samoin Intiassa hindut ja muslimit. Ex-Jugoslaviassa katoliset kroaatit, ortodoksi-serbit ja muslimi-bosniaakit. Israelissa myös äärijuutalaiset ovat tehneet pommi-iskuja ja muuta vastaavaa.

Ei siis ole uskonnosta kiinni. Yleisempää toki tuo nimenomaan islamin nimissä tehty touhu näyttäisi olevan kuin vaikkapa juutalaisuuden nimissä tehty touhu. Tosin aina voi miettiä, että kuinka paljon esim. Hamasilla ja Al-Qaidalla on tekemistä uskonnon kanssa, verrattuna taloudellis-poliittisiin motiiveihin. Eivät televisiosaarnaajat ole ainoita tekopyhiä mulkkuja, jotka leikkivät tosiuskovaisia saadakseen mainetta, rahaa ja pimpsaa.

Toivottavasti nämä kätinät joita mm. sopulit tänne nyt järjestelevät ovat pelkkiä poikkeuksia. Koska muuten saattaa olla että vähemmistöjen olo muuttuu entistäkin tukalammaksi. Suomalaiset ovat tunnetusti pitkäpinnaista porukkaa mutta "pohjahan se on miunnii säkissäin" sanoi muuan soturi aikoinaan. Ei, en todellakaan ole perustamassa naapuripartioita jotka etsivät timoja ja ripustavat lähimpään lamppupylvääseen vaan olen huolissani tämän rettelöitsijäjengin ulkopuolisesta vähemmistönosasta. Hekin nimittäin saavat loppupeleissä kärsiä tämän pienen osan tekosista.
Haagan puukotus, keskustan ryöstöt ja itiksen tapahtumat, ei kovin hyvältä kuullosta. Mutta ei myöskään kuullosta siltä että kaikki ulkomaalaiset olisivat mukana ko. touhussa. Miksi siis vähemmistön enemmistö ei herää ja laita näitä persepäitä kuriin?
Tässä keskustelussa on ollut muutama hyvä pointti joista nyt ainakin tulee mieleen tämä ero Suomen ja muun maailman välillä. Jos esim 20 suomalaista lähtisi Mogadishuun ja pistäisi pystyyn rikosaallon jossa potkittaisi muutamaa huntumimmiä kaaliin, puukotettaisi muutama perheenisä, ryöstettäisi muutama kymmenen teini-ikäistä ja muutenkin oltaisi niinkuin maailmanloppu olisi huomenissa, kuinak kävisi? Somalipoliisit hissuttelisivat asian maton alle etteivät leimaiutuisi rasisteiksi vai raivostunut väkijoukko tappaisi suomalaisjoukon ja raahaisi näitä autojensa perässä ja lopulta hilaisi poltetut ruumiit johonkin siltapylvääseen mahdollisimman korkealle jotta kaikki näkisivät ettei täällä meillä tämmöinen peli vetele?
Äiti aikoinaan opetti ettei ketään saa vihata ilman syytä ja ihonväri ei riitä syyksi. Teot kyllä sitäkin paremmin. Summasummarum tuli minkä tahansa värinen/maalainen joukkio puukottamaan, potkimaan yms. kiusaamaan se ottanee päästä yhtä paljon. Vai onko joku eri mieltä? Onko eri asia joutua suomalaisen, somalialaisen, norjalaisen vai grönlantilaisen uhriksi? Mielestäni ei.

no onhan se nyt perkele jos ei omassa kotimaassa saa sanoa niin ku haluaa.. mä olen aina sanonu naapuri ja tulen aina sanomaan naapuri!
enkä itseasiassa pidä itseäni etes rasistina.. jos ulkomaalainen ihminen tulee tänne töihin..niin se on todellakin ok! mut jos se tulee tänne elämään meidän verorahoilla ja ei opettele elämään maassa maan tavalla ja sit pitää jotain perinteitä vielä muuttaa (suvivirsi koulusta pois muistaakseni..?) ni sit pistää vihaks.. sellaset apinat pitää pakata laatikkoon ja lähettää takas omaan maahan..
ja kaikenhan kruunaa se että ulkomaalaiset tekee suhteessa enemmän rikoksia suomessa kuin suomalaiset.. kyllä se on niin perkeles että suomessa saa ryöstää vaan suomalaiset!! :lol2: no ei kait.. ryöstäjät, raiskaajat jne pitempiä tuomioita ja helvettiin tuolta kaduilta pilaamasta ihmisten elämiä..
ugh! olen puhunut.. :whip:

Afroman ja muut, sanotaan nyt vaikka puolustelijat, vastatkaapa tähän älkääkä jauhako pelkkää sekavaa paskaa:

Mistä alla olevat asiat johtuu ja mikä olisi teidän ehdotus asian korjaamiseksi?

Lainaus Cthulhun kommentista: Asiasta viidenteen, uutisten mukaan somalit ovat tehneet melkein neljänneksen Stadin pahoinpitelyistä.

Tilastot, jotka kertovat maahanmuutajien ja pakolaisten tekemistä rikoksista suhteessa alkuperältään Suomalaisiin henkilöihin. (huomatkaa huimat erot)

Mistä tämä johtuu? Johtuuko se mielestänne siitä, miten heitä on Suomessa kohdeltu? Vai mitä pitäisi tehdä?

Antakaa selkeitä vastauksia eikä mitään tuhannen sanan paskanjauhantoja vastakysymyksineen. Vastatkaa ensin noihin edellä mainittuhin mieltäni askarruttaviin asioihin. Ehkä saataisiin vähän selvyyttä teidän ajatuksistanne.

ribu sanoi:

Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, mutta melkein satavarmasti jokaikinen ei-eurooppalaisen tekemä ihmisrikos on aina tapahtunut rodullisista syistä. Kyse on vain sen oikean kohteen valinnasta. Kohde, joka näyttää siltä, että se ei pysty kovin paljoa hyökkäykselle reagoida.

Kuten olen sanonut, nämä ei-eurooppalaiset eivät osaa sopeutua meidän yhteiskuntaan, ja suurin ja älykkäin asia mihin he pystyvät jotenkin ottaa osaa, huom, omin neuvoin, on rasismi.

Siis, jopa myyrmäen räjähdyksen syyksi eräs arabilaiselta vaikuttava mies kommentoi haastattelijalle, että räjäytyksen syy oli rasistinen, koska moni tummaihoinen loukkaantui räjähdyksessä.

En itsekään pidä vihantunteesta, mutta minun ei tarvitse hampaat irvessä niellä paskaa, antakaa minulle suloinen syy olla vihaamatta, antakaa minulle "AHAA" elämys.

Fridrik sanoi:
Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, mutta melkein satavarmasti jokaikinen ei-eurooppalaisen tekemä ihmisrikos on aina tapahtunut rodullisista syistä.
Erästä kaveria leivottiin Vuosaaressa pari vuotta sitten turpaan ja pyydettiin sitten anteeksi kun heppu kiroili venäjäksi ottaessaan osumaa. Nämä tummahipiäiset henkilöt sanoivat luulleensa suomalaiseksi.

Sen suhteen mä kyllä veikkaan rodullisen syyn olevan tossa noiden väkivallan taustalla, että tosiaan ei tule monta tapausta mieleen, jossa maahanmuuttajataustaiset olisivat ryöstäneet / raiskanneet toisia maahanmuuttajataustaisia. Pistää vähä miettimään. Mutta aika vähä.

XXL sanoi:
Niitä kirkkoja ei varmaan poltettu kristinuskon nimessä vaan suutuspäissään siitä murhasta. Järjetön teko sekin mutta ei uskonnollinen.

Epäilisikö joku hetkeäkään etteikö muslimit kostaisi tätä verisesti kristitylle vähemmistölle? Polttamalla enemmänkin kuin pari koulua?

Ei helvetti, kerro että oot laittanut ikäs väärin tonne tietoihin. Jos 30 vuotias voi olla noin naivi ja ajattelematon niin ei sitä paljon tarvii ihmetellä mistä kaikki rasistiset ja idioottimaiset ajatukset kumpuaa. Jos historiiaa tarkastellaan niin taitaapa kristinuskon nimessä olla tehty eniten sitä paskaa maailmassa.

Joo joku random sekopää muslimi murhaa jonkun islamia arvostelleen tyypin = uskonnollinen murha, kuvastaa islamin uskoa ja muslimien ajattelutapaa kokonaisuudessaan.

Usean sekopää kristityn joukko polttaa tekoihin täysin liittymättömien ihmisten käyttämiä/operoimia kouluja ja moskeijoita ja pieksee vielä pari vastaan tulevaa hunnutettua naista = Ihan oikeutettu suuttuminen lempipoliitikkonsa murhasta, ei mitään tekemistä uskonnon tai minkään kanssa.

Hienoa päättelytyötä aikuiselta ihmiselt. :thumbs:
10X :david:

Hesarissa kun oli taannoin niistä katuryöstöistä vangituista juttua niin yksi vangittu oli 40-vuotias. Aika vanhoja nämä hairahtuneet somalinuorisorikolliset, taustalla kaikilla tekijöillä vielä pitkä omaisuusrikos- ja väkivaltahistoria. Ehkä se vankila tällä kertaa tekee miehistä lainkuuliaisia, kuten Nykäsestä....eikun...

Tässä linkki ja huomaa linkin nimi koko pituudessaan :rolleyes:

http://www.helsinginsanomat.fi/uuti...utta+tuhat+on+edelleen+vapaana/1101981092742/

Mä en aina tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun ajattelee kumpaakin puolta meneillääm olevassa keskustelussa. Itku tulee lähinnä puolustelijoiden kohdalla ja nauru vastaavasti vastapuolen kanssa.
Fridrik, olen täysin eri mieltä kanssasi mitä tulee rotunäkemyksiisi,mielestäni kaikki naiset ovat kauniita väristä riippumatta ja ystäväni voi olla minkävärinen ja näköinen tahansa. Mutta koska vihaan sortoa sen kaikessa muodossaan ei tulisi mieleenkään paheksua sinua ajatuksistasi ja tavastasi elää omaa elämääsi. Vasta sitten jos mielipide-ero johtaa fyysiseen konfliktiin on aika paheksua ja vastata tuleen tulella.
Nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä vaan joukosta riehuvia kusipäitä jotka voivat ensi vuonna olla vietnamilaisia, virolaisia tai vaikka (varjelkoon) suomalaisia. Näihin kaikkiin joukkoihin pitää kuitenkin suhtautua samalla ankaruudella. Jos rikollinen pääsee vähemmällä jonkin ulkoisen seikan (historia, ihonväri, kotimaa) on rankaisevassa elimessä (törkeän kuuloinen sanayhdistelmä muuten) jotain TODELLA pahasti pielessä. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka antaa. Jos rikollisia hyysätään liikaa se ei ole rikollisten vika vaan valtion. Itse olen välttynyt yhteenotoilta kaikenväristen kaduntallaajien kanssa toistaiseksi mutta jos se päivä joskus koittaa että minut mukiloidaan metroasemalla en ala vihata tekijöiden kansaa vaan tekijöitä.

edit. sori typoista mutta yritän tehdä vähän töitä samalla

jurpo sanoi:
Ei helvetti, kerro että oot laittanut ikäs väärin tonne tietoihin. Jos 30 vuotias voi olla noin naivi ja ajattelematon niin ei sitä paljon tarvii ihmetellä mistä kaikki rasistiset ja idioottimaiset ajatukset kumpuaa.

ja mua vituttaa tollaset sinisilmäset ihmiset jotka jumaloi noita apinoita ja luulee et ne tulee tänne töitä tekemään.. ne käyttää suomea ja suomalaisia hyväkseen.. suomi elättää..helppoa rahaa.. hengailla kaupungil ja rahaa tulee sossust.. välil hakkaa jonku mummon tai pikkutytön ja vie rahat ja kännyt.. lisätuloa.. :whip:
ja mikä eniten vituttaa niin ne apinat aina suurella joukolla yksin liikkuvan ihmisen päälle.. ja yleensä humalaisen,pikkulapsen tai vastustuskyvyttömän vanhuksen :curs: perkele et pistää vihaks..

ja turha jeesustella et on suomessaki rikollisia perkele mitä sitten.. moniko niistä on menny jonnekki vitun somaliaan rötöstelemään.. häh?? saatana..

jos edellinen oli 10x :david: sä olet ziljoona x :arvi:

ps. ja edelleen ei koske niitä työtätekeviä ulkomailta tulleita!

Okei okei peace out en jaksa kinastella teidän kanssa, koska ootte perimiltään rasisteja eikä sitä näköjään voi muuttaa joten hyvää päivänjatkoa teille.

Pelles sanoi:
ja mua vituttaa tollaset sinisilmäset ihmiset jotka jumaloi noita apinoita....
ja turha jeesustella et on suomessaki rikollisia perkele mitä sitten.. moniko niistä on menny jonnekki vitun somaliaan rötöstelemään.. häh?? saatana..

jos edellinen oli 10x :david: sä olet ziljoona x :arvi:

ps. ja edelleen ei koske niitä työtätekeviä ulkomailta tulleita!

Pakko myöntää että olen täysin samaa mieltä. Enkä oikein ymmärrä juuri niitä jeesustelijoita jotka puolustelee noita tyyppejä. Eihän siinä mitään jos maahanmuuttajia tulee ja eläävät ihmisiks täällä kun kerta ovat toiseen maahan tulleet. Kuitenkin sossun varoilla elävät ja rötöstelevät sais karkottaa suomesta mun mielestäni. Tuskin sitä mikään maa tykkää jos ulkomaalta tulee porukka tekemään rötöksiä? :rolleyes:

afro.. jos meidän pitäisi suvaita ja hyväksyä vieraat ihmiset maassamme.. muuttaa lakupekan ja neekerisuukon (jotka lapsuudesta muistaa) nimet ettei niitä etes enää haluta syödä.. niin eikö vieraiden ihmisten pitäisi suvaita rasistit..???
ettekö ole ahdasmielisiä jos ette suvaitse muutamaa rasistia..?
jos neekereistä vaan pikkiriikkinen poruukka rötöstelee niin eikös suomessakin ole vain pikkiriikkinen porukka rasisteja..
mietimpä vaan...

jurpo sanoi:
Ei helvetti, kerro että oot laittanut ikäs väärin tonne tietoihin. Jos 30 vuotias voi olla noin naivi ja ajattelematon niin ei sitä paljon tarvii ihmetellä mistä kaikki rasistiset ja idioottimaiset ajatukset kumpuaa. Jos historiiaa tarkastellaan niin taitaapa kristinuskon nimessä olla tehty eniten sitä paskaa maailmassa.

Joo joku random sekopää muslimi murhaa jonkun islamia arvostelleen tyypin = uskonnollinen murha, kuvastaa islamin uskoa ja muslimien ajattelutapaa kokonaisuudessaan.

Usean sekopää kristityn joukko polttaa tekoihin täysin liittymättömien ihmisten käyttämiä/operoimia kouluja ja moskeijoita ja pieksee vielä pari vastaan tulevaa hunnutettua naista = Ihan oikeutettu suuttuminen lempipoliitikkonsa murhasta, ei mitään tekemistä uskonnon tai minkään kanssa.

Hienoa päättelytyötä aikuiselta ihmiselt. :thumbs:
10X :david:
Missä sinun ikäsi on? Aika teinitekstiä sanon minä; vaahtoat kun mielipide ei mahdu sinun ideologiaan.

Kiesus, ymmärrän ja tuen nyt täysin kaikkia aseman lasten hyväksikäyttäjiä kun eurooppalaiset 700 vuotta sitten kävivät ristiretkellä!! Eihän siitä voi yhteiskunta kehittyä. Otetaan vielä valkoisten natsien pahuudet puheeksi niin ei tarvitse keskustella mitään maahanmuuttajista. Hollantilaisia tämä ei vain paljoa lämmitä.

Koulunpolttajilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa vaan se oli puhdasta rasistinen rikos. En puolustele sitä pätkääkään.

Islami on osiensa summa. Oot vitun naivi jos luulet että jokapuolella tapahtuvat muslimien itsemurhapommitukset ja kurkunkatkomiset eivät olisi juuri islamin ongelma.

Lisäänpä muuten tuohon omaan viestiin senverran noista rikoksentekijöistä kun joku kuitenkin urputtaa. Minun mielestäni sais suomalaisetkin rikolliset yhtälailla karkottaa täältä kuten nuo maahanmuuttajarikollisetkin. Se vaan on aika mahdotonta joten mun mielestä vankiloiden oloja pitäisi huonontaa todella huomattavasti sekä tuomioita pitäisi pidentää. Kaiken lisäksi räkeimmissä tapauksissa tulisi käyttää kuolemantuomiota. Mikähän järki vankiloita on pitää niin hyvässä kunnossa kun ne nykyään ovat? Monet pulsuthan tekee tahallaan kaikkia pieniä rettelöitä että pääseevät ilmasille syömisille ja asumisille vankilaan. Pitäs olla samanlainen kun venäjällä että on vaan betonista oleva huone jossa on kova punkka yhellä seinustalla ja lattiassa reikä mihin voi ulostaa. Varmaankin porukka ois mielellään tekemättä rikoksia etteivät tonne joutuis.

kuikelo sanoi:
Jepjep. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, kunhan he aktiivisesti opettelevat elämään vakiintuneen suomalaisen tavan ja kulttuurin mukaan ja unohtavat ne osat omasta kulttuuristaan, jotka eivät tänne sovi. Aktiivinen opettelu tässä tarkoittaa kielen opiskelemista, työn tekemistä ja itsensä ja perheensä elättämistä jne.

Näin sen pitää olla. Simppeli homma jonka luulis kaikkien, jopa vähän tyhmempienkin ymmärtävän.

Jos olisin tilanteessa että saisin turvapaikan jostain ja mut elätettäs siellä niin en tiedä kuin vitun pöllyssä pitäs olla ettei tajuis sitä, että ei voi elää kun viimistä päivää välittämättä maan laista. Ja vielä odottaa että mua ei karkotettais sieltä kun töpeksin pahemman kerran ja toistuvasti. :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom