Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

jurpo sanoi:
Miten voi olla noin itsetunnotonta ja pelokasta jengiä mitä toi Tupla-J:n "matematiikka" kuvastaa.
Siis sä et näe minkäänlaisena ongelmana sitä, että sikäli kun nykyinen kehitys jatkuu (ja mä en ATM näe mitään estettä sille), on vuosisadassa tai parissa tämä suvaitsevaisuuteen taipuvainen kulttuuri historiaa? Näetkö sä mahdollisesti sen sijaan jonkin syyn sille, miksi länsimaalainen kulttuuri säilyisi? Lukase vaikka Ayaan Hirsi Alin kirja Neitsythäkki ja sano sitten, että länsimaalainen kulttuuri ansaitsee jäädä toisen jalkoihin. Kelaappa huvikses vaikka sitä, että se on kirja Euroopassa vuonna 2005, jonka suomentajan nimeä ei turvallisuussyistä ilmoiteta. Kertooko se sun mielestä kehityksestä, jota kohti on suotavaa pyrkiä?

Mä en halua, että mun lapsenlapset jossakin polvessa joutuu elämään maailmassa, jossa naiset ei enää saa äänestää ja joutuvat sietämään ties mitä pakotteita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Mä en halua, että mun lapsenlapset jossakin polvessa joutuu elämään maailmassa, jossa naiset ei enää saa äänestää ja joutuvat sietämään ties mitä pakotteita.

Tarkotatko naisten ympärileikkauksia?

Tomppa85 sanoi:
...
Mielestäni kun ympäristöömme muuttaa muukalaisia, on paitsi heidän, myös meidän sopeuduttava tilanteeseen. Ei heistä tule simsalabim valkoihoisia luterilaisia suomalaisia millään. He tulevat aina olemaan erilaisia. Mitäs sitten? ...
.

Vittu mikä jätkä! Et voi olla tosissasi?

Kyllähän se nyt tasan on niin, että kun kikkarapää tähän maahan muuttaa niin alkuperäisväestö ei ala sopeutumaan pätkän vertaa. Ainut sopeutuja on maahan vieraaksi tullut.

Ja sitäs sitten, että vaikkei muuttajan väri ja uskonto muutu niin hänen itsensä toiminta ja käytöstavat muuttuvat sen mukaisiksi, että hän pystyy elämään meidän normiemme mukaan. Suomeksi; jos töröhuulen maassa on tapana silpoa tyttölapsien klitta niin täällä sitä ei tehdä, piste. Johan näitä silpojia on ollut ja "rasisti"-huudoin ovat perustelleet tekojaan omalla kulttuurillaan.

Menepäs, Tomppa85, Somaliaan ja kun sua kielletään tekemästä jotain, joka ei paikallisiin tapoihin istu niin sano vaan, että se kuuluu sun kulttuuriin ja somppujen täytyy vaan sopeutua. Tai mene ihan mihin tahansa muuhun maahan ja tee ihan mitä vaan mikä on paikallisten tapojen tai normien mukaan kiellettyä ja vouhota tuota samaa paskaa sopeutumisesta, hyväksymisestä ja siitä ettet sinä ole ongelma vaan HE. Voi olla, että saat turpaasi niin, että tukka lähtee. Mutta ei sen väliä, sinähän voit aina nimitellä sinua ojentaneita rasistiksi, suvaitsemattomaksi jne.

Sanokaa minun sanoneen; ei mene enää kauan kun valtaväestö saa tarpeekseen maahanmuuttajien sossukuppaamisesta ja rikollisuudesta ja ottaa oikeuden omiin käsiinsä.

Tupla j haluatko tietää yhden jutun toi Ayan hirsi alei se on niin tyhmä, että ei oo mitään rajaa se arvostelee islamin uskoa, että ei ole mitään rajaa. jos oot sellanen ihminen et kuuntelisit sen mielipidetta niin. se vaan haluaa tienata rahaa sanomalla jotakin islamin uskosen vastaista, vaikka siinä ei olis mitään järkeää niin se vaan sanoo, niin sen takia se joutuu olla aina kolme bodyguardin saatamana. ehkä sen takia suomentajan nimeä ei sanota

Tupla-J sanoi:
No se sovittelu ei tunnu pelaavan. Esim. entisen Jugoslavian alueella on toistakymmenettä vuotta rauhanturvaajia vaan seisoskelemassa ja pitämässä täysillä toisiaan vihaavia kansoja väkivalloin erossa toisistaan. Väkivalta jatkuu heti, kun -turvaajat vedetään alueelta. Mä kutsun tällaista toimintaa turhaksi. Pitäis järkkää jollain konstilla porukka puhumaan hommat selviksi niin, ettei sitä väkivaltaa tarttis, mutta aika harvalla näkyy olevan valtaa ja halua siihen. On aika paska tilanne, kun viereisessä kylässä asuu verivihollisia.

Menipä muuten sikana offtopicin puolelle.

Niin, sovitteluissa on eroja kuten viineissä. YKn toiminta ei olekaan järin hyvä esimerkki neuvotteluista ja/tai rauhanturvaamisista. Ex-Jugoslavian touhuun liittyy niin paljon kaikenlaista sekasortoa ja länsimaiden ryssimistä ettei ihmekään ettei esim. Kosovossa olla vielä päästy rauhan alkuun.

Ja parempi vaihtoehto se sovittelu kuitenkin on kuin ne muut.

mr Afroman sanoi:
Tupla j haluatko tietää yhden jutun toi Ayan hirsi alei se on niin tyhmä, että ei oo mitään rajaa se arvostelee islamin uskoa, että ei ole mitään rajaa.
Rahaa haluu moni muukin, mutta harva tekee itsestään henkipaton ja hankkii ehdoin tahdoin itselleen tappomääräyksen kokonaisen uskontokunnan taholta niin kevein perustein. Mä olen sitä mieltä, että jos Islam on hyvä uskonto niin sen on syytä kestää kritiikki. Ei nimittäin ole eka eikä vika joka sitä tulee esittämään.

edit: AKV, totta. Eipä lisättävää tohon.

mr Afroman sanoi:
Tupla j haluatko tietää yhden jutun toi Ayan hirsi alei se on niin tyhmä, että ei oo mitään rajaa se arvostelee islamin uskoa, että ei ole mitään rajaa. jos oot sellanen ihminen et kuuntelisit sen mielipidetta niin. se vaan haluaa tienata rahaa sanomalla jotakin islamin uskosen vastaista, vaikka siinä ei olis mitään järkeää niin se vaan sanoo, niin sen takia se joutuu olla aina kolme bodyguardin saatamana. ehkä sen takia suomentajan nimeä ei sanota

Haluatko sinä puolestasi tietää yhden jutun? Ehkä sillä ei ole väliä arvosteleeko hän islamia tyhmyyttään tai rahan vuoksi. Katsos sellainen asia kuin SANANVAPAUS tarkoittaa sitä, että hänellä on siihen arvosteluun oikeus. Eikä kellään ole oikeutta häntä sen takia vainota.

Kaikki fundamentalistikusipäät eivät vain tätä tajua.

joo, mutta se kuuluu tohon harvaan ja tässä hetkessä maailmassa sä tiedät missä tilanteessa islamin usko on? ensinäkin amerikka painostaa irakia ja irania ja juutalaiset painostaa palestiinaa noh se on kyll aina ollut, mutta sen takia ne ei kestä tota kritiikkiä sit kun tomonen Ayan harsi ali alkaa vielä vääntää tollasta kirjaa tai jotakin tollasta niin.... tunteet vähän kiehuu.

AKV sanoi:
Haluatko sinä puolestasi tietää yhden jutun? Ehkä sillä ei ole väliä arvosteleeko hän islamia tyhmyyttään tai rahan vuoksi. Katsos sellainen asia kuin SANANVAPAUS tarkoittaa sitä, että hänellä on siihen arvosteluun oikeus. Eikä kellään ole oikeutta häntä sen takia vainota.

Kaikki fundamentalistikusipäät eivät vain tätä tajua.

ootpa oikeassa, mutta joss hän arvosteleekin sitten hänen rahan tai tyhmyttään niin pitäisikö kukaan kuunella sen mielipiteitä tai mitään?

mr Afroman sanoi:
jep Eli väitätte näin te ette halua ulkomaalaisia tänne ja kaikki somalit kun ne tekee yksi rikos niin pitäisi karkottaa, niin te ette ole rasisteja vai? hmmm... mua naurattaa aika paljon tää teijän touhua ja te käytätte sana naapuri ihan, kuin se olis normaali sana

Jepjep. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, kunhan he aktiivisesti opettelevat elämään vakiintuneen suomalaisen tavan ja kulttuurin mukaan ja unohtavat ne osat omasta kulttuuristaan, jotka eivät tänne sovi. Aktiivinen opettelu tässä tarkoittaa kielen opiskelemista, työn tekemistä ja itsensä ja perheensä elättämistä jne.

Ja mitäs jos minä tule kylään teille ja varasta sinun vaimo korun. Annatko minun jäädä vielä vieraaksi vai heitätkö minut poisi? Jos poisi heität niin sinä olla rasisti!

Ja muuten, naapuri on ihan normaali sana. On tarkoittanut aivan samaa kuin maailmalla "negro". Onkin sitten aivan eri asia käyttää sanaa nekru, joka rinnastetaankin jo maailmalla halveeravana käytettyyn sanaan "nigger".

mr Afroman sanoi:
tunteet vähän kiehuu.

Ja meillä Suomalaisilla alkaa kiehumaan tunteet kun me huomattiin että moni tänne otettu yön timo on enemmän kiinnostunut rötöstelystä kuin työn teosta.

kuikelo sanoi:
Jepjep. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan, kunhan he aktiivisesti opettelevat elämään vakiintuneen suomalaisen tavan ja kulttuurin mukaan ja unohtavat ne osat omasta kulttuuristaan, jotka eivät tänne sovi. Aktiivinen opettelu tässä tarkoittaa kielen opiskelemista, työn tekemistä ja itsensä ja perheensä elättämistä jne.

Ja mitäs jos minä tule kylään teille ja varasta sinun vaimo korun. Annatko minun jäädä vielä vieraaksi vai heitätkö minut poisi? Jos poisi heität niin sinä olla rasisti!

Ja muuten, naapuri on ihan normaali sana. On tarkoittanut aivan samaa kuin maailmalla "negro". Onkin sitten aivan eri asia käyttää sanaa nekru, joka rinnastetaankin jo maailmalla halveeravana käytettyyn sanaan "nigger".

ei kukaan somalialainen ole tullut sinun pihalesi ja varastanut sun vaimosi korun! älä vertaile. ja toiseksi naapuri on sama asia kuin nekru tai nigger tai negro ne on mulla ihan sama kaikki on rasisti sanoja mitä vaikeata on sanoa tumma ihonen mies tai musta ihonen mies??! onko pakko aina sanoa naapuri??.

Tupla-J ja muut: Tumma iho ei ole = muslimi, Afrikkalainen ei ole = muslimi, ulkomaalainen ei ole = muslimi. Yhtä vähän kun mäkään olen kristitty vaikka ihan valkoinen suomalainen olenkin.

Enkä sanonut että länsimainen kulttuuri ansaitsisi jäädä muiden jalkoihin. Se on ihan käsittämätön pelko ja huono peruste millekkään toiminnalle, että pari hassua ulkomaalaista mitä Suomessa asuu tai ketkä tänne ylipäätään haluu tulla muuttaisi Suomen täysin erilaiseksi uskonnoltaan, kulttuuriltaan tai tavoiltaan parin sukupolven aikana. Tottakai maailman kulttuurit sekottuu jonkun verran aikanaan ja sehän on hyvä asia. Ei se että joku kulkee hunnutettuna vastaan eikä suostu syömään sikaa estä teitä vetämästä niitä kolmiraitaverkkareita jalkaan saunan jälkeen ja lähtemästä ostamaan alkosta kossua. Vai onko se niin että aina pitää olla joku jota voi pitää alempana että tuntisi oman olonsa turvatuksi? Ei ne pakolaiset todellakaan mitään luksuselämää täällä vietä jos niin kuvittelitte.

Älkääkä repikö tähän nyt mitään "mutku mutku ne varastaa ja raiskaa" kommentteja. Rikollinen on rikollinen eikä liity mitenkään maahanmuuttoon tai ihonväriin. Suurin osa maahanmuuttajista EI ole rikollisia, ja se on fakta eikä muutu vaik repisitte tähän mitä linkkejä hh-88.net sivuilla julkaistuihin "tutkittuihin tilastoihin".

jurpo sanoi:
Ei ne pakolaiset todellakaan mitään luksuselämää täällä vietä jos niin kuvittelitte.

Verrattuna siihen mistä ne tuli niin eiköhän tuo aika luksusta ole.

mr Afroman sanoi:
ootpa oikeassa, mutta joss hän arvosteleekin sitten hänen rahan tai tyhmyttään niin pitäisikö kukaan kuunella sen mielipiteitä tai mitään?

Itse en ole tämän henkilön kirjoituksiin tutustunut joten en osaa kommentoida niitä sen tarkemmin. Mutta jos ne mielipiteet ovat jonkun mielestä silkkaa kuraa, niin niihin voi reagoida. Sana on vapaa. Eikä niitä ole pakko kuunnella jos ei halua.

Mutta hänellä on edelleenkin oikeus sanoa ne. Jos jonkun tunteet siitä kiehahtavat, niin kiehuttakoon ne kotonaan loppuun. Jos joku ei kestä kritiikkiä ilman että pitää ruveta latelemaan tappouhkauksia tai käyttämään väkivaltaa ihan konkreettisesti (vrt. tämän hollantilaisen oppositiopoliitikko Fortyunin tai saman maalainen elokuvaohjaajan kohtalot) niin sitten tuollainen henkilö on sen sortin kusipää ettei mitään rajaa.

jurpo sanoi:
Tuplaettä pari hassua ulkomaalaista mitä Suomessa asuu tai ketkä tänne ylipäätään haluu tulla muuttaisi Suomen täysin erilaiseksi uskonnoltaan, kulttuuriltaan tai tavoiltaan parin sukupolven aikana.

Pari?Siis tarkotat 2 vai?

No en itse henkilökohtaisesti pidä siitä että tappouhkauksilla sitä tehdään, ja ne ei ole oikeutettuja ne murhat mitä hollanissa tapahtui, mutta! tiedätkö tämä mitä sen jälkeen tapahtui pari kouluu poltettiin ja islamilaisia vainottiin vaikka kuinka kauan. niin mitä parempia ne on eli kristitty uskonto ? tiedätkö olisi voinut olla lapsia niissä koulussa AKV

esci sanoi:
MEE PASKALLE!

Tämä on klassikko.

Asiasta viidenteen, uutisten mukaan somalit ovat tehneet melkein neljänneksen Stadin pahoinpitelyistä. Aika hieno saavutus kohtalaisen pieneltä väestöltä. Tekisi mieli sanoa, että Somalia on tullut tänne somalien mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom