reino
Mutta yksittäistapausten sijasta olisi mielenkiintoisempaa pohtia sitä sanoi:
Ei kukaan 'ei-valkoinen' voi koskaan tuntea olevansa osa kansaa missaan Euroopan maassa, koska kukaan ei pida ulkopuolisista olisitpa missa vaan. Yksilotasolla tietenkin voi, mutta ryhmana ei todellakaan, koska ihmiset on laumaelaimia ja aina pitaa olla osana jotain ryhmaa. Eli jossain Suomessa nyt ulkomaalaisella teinilla on me vs ne asenne ja hanta muistutetaan joka paiva siita miten 'tuo nekru' ei kuulu tanne.
Alkaa ymmartako vaarin, en itse itke tasta 'ongelmasta' (olen siisti itse 'tuo nekru'), koska ymmarsin jo kaun sitten etten kuulu tanne, kuhan koulutus loppuu niin pois menen. Ja taa viesti ei ole sitten "te ootte perseesta, meen pois", oikeastaan, kylla on. En ymmarra miksi kukaan haluaisi edes jaada tanne, maahan jossa valtaosa, anteeksi kaikki (kylla ne laskit vasemmistolaisetkin jotka menee kotiin ahmedin luokse) ei halua sinua tanne.
Ei se mitaaan, viela pari vuotta pitaa kestaa ja katse valkoisen miehen silmassa kun kavelen valkoisen h00000t blondin kanssa kadulla auttaa mua selviytymaan !
Ps. En ole asunut viimeset 3v Suomessa joten turha itkea kirjoitusvirheista, ei ole edes minun kieleni.