Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Fridrik sanoi:
Koska mustien ja muutenkin ei länsikulttuurimaisten ihmisten on todella vaikea integroitua länsimaiseen kulttuuriin.

Eli ulkopuolisuuden tunne. Luuletko, että Stormfront ajaa heidän integraatiotaan?

Se, että Afrikasta tulee tänne perhe ja synnyttää lapsen täällä ei muuta ihmisen biologista identiteettiä... ikinä, afrikkalainen mikä afrikkalainen mikä afrikkalainen, ja näin minä näen sen.

Mikä tämä biologinen identiteetti on ja ajaako Stormfront biologisen identiteetin liudentamista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Multivita sanoi:
Ei tuohon sinun idioottimaiseen kysymykseen voi vastata yhdellä sanalla

En kysynyt saamisesta.

Kumman luulet motivoivan henkilöä, esim. somalia enemmän rikokseen, rotu vai hänen tunteensa kuulumisesta yhteiskunnan ulkopuolelle? Yhdellä sanalla siis; rotu vai ulkopuolisuuden tunne?

Vastaaminen yhdellä sanalla on mahdollista. Kysyn luuloa (<-mielipidesidonnainen), en tetoa. Avainkohdat kysymyksessä on alleviivattu. Voin toki tavuttaakin sen.

Taha sanoi:
Ymmärrätkö sinä, että pedofiilisia taipumuksia voi totetuttaa laillisesti (1) ja alaikäisen kanssa voi tykätä seksistä, vaikkei ole pedofiilisia taipumuksia (2)?
(1)En ja (2) teoriassa kyllä - mutta on aika pirun väärin käyttää hyväksi jonkun 15-kesäsen tyhmyyttä kun on itse vaikkapa 10 vuotta viksumpi ja viekkaampi. Laki puoltaa tässä näiden nuorten etuja, ja mun mielestä olis aika pirun kiva jos kyseistä lakia alettais soveltaa ihan käytännössä asti - olkoonkin, että se aiheuttaa tässä tapauksessa maahanmuuttajien poistamista vapaalta jalalta. Ainakaan ton alkuperäisen uutisen teksti ei kauhean paljon tulkinnanvaraa jätä.

Pedofiili, joka on lääketieteellinen termi, siis kiihottuu sukupuolisesta kypsymättömyydestä, ei iästä. Alaikäiseen sekaantuja voi olla pedofiili ja voi olla, ettei ole. Jos naisella on kuukautiset, hän ei voi olla pedofiilisen halun kohde.
Ok, olen nyt ton asian suhteen fiksumpi.

Tupla-J sanoi:
...ja mun mielestä olis aika pirun kiva jos kyseistä lakia alettais soveltaa ihan käytännössä asti - olkoonkin, että se aiheuttaa tässä tapauksessa maahanmuuttajien poistamista vapaalta jalalta.
Luuletko, että valitus rikollisuudesta loppuu, jos alaikäisiä raiskaavat maahanmuuttajat laitetaan vankilaan? Siis luuleteko?

Taha sanoi:
Luuletko, että valitus rikollisuudesta loppuu, jos alaikäisiä raiskaavat maahanmuuttajat laitetaan vankilaan? Siis luuletko?
En mä oikein tiedä mitä sä ajat tolla postilla takaa, mutta mä noin yleisesti ottaen kyllä uskon rikollisten rankaisemiseen.

Taha sanoi:
En kysynyt saamisesta.

Vastaaminen yhdellä sanalla on mahdollista. Kysyn luuloa (<-mielipidesidonnainen), en tetoa. Avainkohdat kysymyksessä on alleviivattu. Voin toki tavuttaakin sen.

Ennen kuin alat tavuttaa niin tsekka vaan oma oikeinkirjoituksesi. Virheet alleviivattu v.tun sekopää..

En luule kummankaan motivoivan. Siinä on vastaus. Ei mahtunut yhteen sanaan.

Mikä pointti tässä sinun tekoviisassa paskanjauhannassa on? Neekerit ja muut pakolaiset raiskaavat ja tekevät suhteessa huimasti enemmän rikoksia alkuperältään Suomalaisiin verrattuna. Se on fakta. Onko tarkoituksesi puolustella näitä lasten hyväksikäyttäjiä? Kerro ihmeessä. Vai mitä ajat takaa? Tuo ei ole kovin rakentavaa keskustelua..

ps. Kirjoitusasun perusteella taidat olla niitä aseman kukluja. Luuleteko muut niin?

Kaapeli sanoi:
Ensinnäkin tämä keskustan ongelmaporukkahan on noin 100 _nuoren_ (14-19 vuotiaita valtaosa) jengi, joka riemastutta rikostilastoja ryöstämällä porukalla humalaisilta ja ikäisiltään nuorilta pieniä rahasummia ja kännyköitä monesti väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla. Nämä porukat ovat hyvin "kansainvälisiä" ja jokainen tummaihoinen ei suinkaan ole somalialainen. Siinä äskettäin poliisin kiinniottamassa nuorisojengissä (70 tyyppiä?) oli mukana paljon kansalaisuuksia, eikä se ymmärtääkseni ollut edes pääosin somalialainen. Tällä seurueella oli sitten iso siivu keskustan ryöstöjä ja väkivaltatapauksia tilillään. Ellei jopa valtaosa niistä.

Jep. Ja taas kerran huomattiin, miten aseeton suomalainen oikeusjärjestelmä on tällaisten nuorten syrjäytyneiden elämäntaparikollisten kohdalla. Sama ongelma on tietysti puhtaasti suomalaisten nuorisorikollisten kanssa. Tilanteeseen puututaan aina liian myöhään.

Kaapeli sanoi:
Ne aikuiset ulkomaalaismiehet, jotka kokoontuvat seurustelemaan keskenään asematunneliin ja erityisesti siihen mäkkärin liepeille, eivät suinkaan ole samainen rikollisporukka, vaan paremminkin heidän vanhempiaan, jotka käyttävät paikkaa seurustelutarkoituksiin ja todennäköisesti yrittävät myös kersojaan pitää silmällä.

He he... tunnolliset somalivanhemmat viettävät iltapuhteensa asematunnelissa vain pitääkseen kersojaan silmällä. Khi hi hi... :vanhala:

Eiköhän se ole niin, että useat noista kakaroista ovat menettäneet kosketuksensa omaan kulttuuriinsa ja vanhemmat ovat menettäneet heihin otteensa. Olettaen että sellaisia (kulttuuria ja/tai vanhempia) on ikinä ollutkaan. Ja suomalaisuuteen integroituminen (= koulunkäynti, työnteko, muut tylsät ja inhottavat jutut) ei paljon kiinnosta.

Mutta yksittäistapausten sijasta olisi mielenkiintoisempaa pohtia sitä, miten suomalaista maahanmuuttopolitiikka voisi kehittää siten, että itsensä ulkopuoliseksi tuntevien määrä saataisiin tulevaisuudessa minimoitua ja kaikilla olisi töitä ja toimeentuloa ja mukavaa.

Multivita sanoi:
En luule kummankaan motivoivan. Siinä on vastaus. Ei mahtunut yhteen sanaan.
Sosiologit ja kriminologit väittävät, että ulkopuolisuuden tunne ajaa ihmisiä rikollisuuteen. Ei tietenkään pelkästään se, mutta siinä on yksi syy.

Luuletko auttavasi tilannetta käyttämällä ko. henkilöistä nimitystä "kuklu"?

Ennen kuin alat tavuttaa niin tsekka vaan oma oikeinkirjoituksesi.
:kuola:

Prinssi sanoi:
Sinänsä minua ei haittaa että pikkuhuorat saavat kyrpää kun sen perässä kerran ovat (joka ei muuten sutaisisi heittäköön ensimmäisen kiven), mutta sopisi noiden multikulttien osoittaa edes hieman kiitollisuutta turvapaikasta joka heille on tarjottu. :kippis1:

Antoine De Saint-Exupéryn Pikku Prinssi, oletan? :D
Kielenkäytöstä vain arvelin... :)

Itse asiasta olen toki aivan samaa mieltä.

Mutta asian kääntöpuoli on se, että nämä viattomat suomalaiset pikkutytöt ovat joutuneet kulttuurillisen murroksen uhreiksi. Heidät lähetetään avuttomina ja tietämättöminä maailmaan, josta onkin yhtäkkiä tullut mukamas monikulttuurinen. Mistä löytyisi se urhea ala-asteen opettaja, joka kertoisi pissiksille, että jos he pitävät päällään sellaisia vaatteita kuin pitävät, niin Muhamedin, Alin ja Abun kulttuurissa heitä pidetään huorina ja saastaisina eläiminä, joille saa tehdä mitä vaan. (Se Halla-ahon artikkeli oli muuten aika raaka, mutta kyllä siinä minun mielestäni asiaakin oli.) Ko. opettaja saisi potkut ja ehdottoman vankeustuomion alta aikayksikön, riippumatta siitä, poistaisiko hän Muhamedin, Alin ja Abun luokasta sen tunnin ajaksi vai ei.

Kaapeli ihmetteli, että eipä näy liiemmin maahanmuuttajanaisia suomalaisten miesten seurassa. No eipä näy. Tai eivät ainakaan steissillä pyöri. Kyllähän esim. Suomeen muuttaneet venäläiset naiset usein menevät suomalaisen kanssa naimisiin. Luulen että muslimit ja monet etelä-eurooppalaiset yms. pitävät tyttäristään ja siskoistaan niin tarkkaa vahtia, että niitä ei hevillä päästetä pyörimään suomalaisten poikien kanssa. Meidän tytön mustalle aukolle ei kuka tahansa tunge! :D

reino sanoi:
Jep. Ja taas kerran huomattiin, miten aseeton suomalainen oikeusjärjestelmä on tällaisten nuorten syrjäytyneiden elämäntaparikollisten kohdalla. Sama ongelma on tietysti puhtaasti suomalaisten nuorisorikollisten kanssa. Tilanteeseen puututaan aina liian myöhään.:.

Niinpä. Ja eihän niitä alaikäisiä maahanmuuttajanuoria karkoittaakaan voi niinkuin aikuisia. Saavatkohan nuo vielä täällä syntyessään jopa maan kansalaisuuden...

reino sanoi:
He he... tunnolliset somalivanhemmat viettävät iltapuhteensa asematunnelissa vain pitääkseen kersojaan silmällä. Khi hi hi... :vanhala:.

Jotain erityistä syytä mikseivät somalit sitten tekisi niin?
Enemmän nuo kontrolloivat lapsiensa elämää kuin suomalaiset ja vetävät kilarit, jos jälkikasvu esimerkiksi alkoholia erehtyy maistamaankaan. Ovat jossain järjestäneet jotain omia partioitaankin (uskonnollinen poliisi :rolleyes: ) vahtimaan lapsiensa tekemisiä.
Olihan nuista steissin somalimiehistä jotain haastattelua kaupunkilehdessä ja iso osa heistä sanoi pitävänsä silmällä siellä liikkuvia lapsiaan seurustelun ohessa, kun epäilevät näiden olevan pahanteossa.

Minua kyllä henkilökohtaisesti jurppii todella paljon nämä suomalaisetniset jenkkien katukulttuuria apinoivat nuorisolaumat. Ulkoinen habitus ja elkeet suoraan jenkkisarjoista ja hopparikulttuurista. Ja nämä samaiset porukat myös niitä ongelmia aiheuttavat.
Se on nimenomaan tämä ulkolaisperäinen nuoriso, joka on niin pihalla ettei tosikaan.

Tupla-J sanoi:
En mä oikein tiedä mitä sä ajat...

Vastausta siihen, mitä kysyin. Onko kysymykset liian arkaluontoisia, kun kukaan ei viitsi vastata?

Tarkoitukseni on saada teidät näyttämään typeriltä, mutta koska ette vastaa, en pysty.

reino Mutta yksittäistapausten sijasta olisi mielenkiintoisempaa pohtia sitä sanoi:
Ei kukaan 'ei-valkoinen' voi koskaan tuntea olevansa osa kansaa missaan Euroopan maassa, koska kukaan ei pida ulkopuolisista olisitpa missa vaan. Yksilotasolla tietenkin voi, mutta ryhmana ei todellakaan, koska ihmiset on laumaelaimia ja aina pitaa olla osana jotain ryhmaa. Eli jossain Suomessa nyt ulkomaalaisella teinilla on me vs ne asenne ja hanta muistutetaan joka paiva siita miten 'tuo nekru' ei kuulu tanne.

Alkaa ymmartako vaarin, en itse itke tasta 'ongelmasta' (olen siisti itse 'tuo nekru'), koska ymmarsin jo kaun sitten etten kuulu tanne, kuhan koulutus loppuu niin pois menen. Ja taa viesti ei ole sitten "te ootte perseesta, meen pois", oikeastaan, kylla on. En ymmarra miksi kukaan haluaisi edes jaada tanne, maahan jossa valtaosa, anteeksi kaikki (kylla ne laskit vasemmistolaisetkin jotka menee kotiin ahmedin luokse) ei halua sinua tanne.

Ei se mitaaan, viela pari vuotta pitaa kestaa ja katse valkoisen miehen silmassa kun kavelen valkoisen h00000t blondin kanssa kadulla auttaa mua selviytymaan !

Ps. En ole asunut viimeset 3v Suomessa joten turha itkea kirjoitusvirheista, ei ole edes minun kieleni.

Taha sanoi:
Vastausta siihen, mitä kysyin. Onko kysymykset liian arkaluontoisia, kun kukaan ei viitsi vastata?

Tarkoitukseni on saada teidät näyttämään typeriltä, mutta koska ette vastaa, en pysty.
edit. tuli kahteen kertaan.

Taha sanoi:

Ja nyt kun tyhmään kysymykseesi ei kukaan vaivaannu vastaamaan, niin saitkin vain itsesi näyttämään typerältä. :david:

Mee takas steissille kyttää pikkutyttöjä...

Niin joo se kuklu-nimitys... Kai joitain lapsiinsekaantujia voi vähän nimitelläkkin.

Joo itselle riittää turha paskanjauhanta. Fakta on, että pakolaiset tekee sikana rikoksia. Ei voi olla vaikeaa ymmärtää :wall:

Jokainen kuitenkin päättää oman pään sisällä, että hyökkääkö nyt jonkun kimppuun vai ei. Oli sitten kuinka ulkopuolinen tahansa. Kiitti moi.

Kaapeli sanoi:
Niinpä. Ja eihän niitä alaikäisiä maahanmuuttajanuoria karkoittaakaan voi niinkuin aikuisia. Saavatkohan nuo vielä täällä syntyessään jopa maan kansalaisuuden...

Joo, tää on mielenkiintoinen. Onko kenelläkään tästä tietoa? Ainoat karkotukset, joista olen kuullut, ovat liittyneet aiheettomasti turvapaikkaa hakeneiden palauttamiseen. Voiko kiintiöpakolaista tai turvapaikan saanutta karkottaa millään perusteella? Entä pysyvän oleskeluluvan saanutta muuten vaan maahanmuuttajaa?

Kaapeli sanoi:
Jotain erityistä syytä mikseivät somalit sitten tekisi niin?
Enemmän nuo kontrolloivat lapsiensa elämää kuin suomalaiset ja vetävät kilarit, jos jälkikasvu esimerkiksi alkoholia erehtyy maistamaankaan. Ovat jossain järjestäneet jotain omia partioitaankin (uskonnollinen poliisi :rolleyes: ) vahtimaan lapsiensa tekemisiä.

Uskon kyllä, että somalit kontrolloivat enemmän lapsiensa elämää kuin suomalaiset, mutta olen silti siinä luulossa, että useimmat steissillä pyörivät (siis nää tosi pahapahat) ovat sitä osastoa, että vanhempien tai klaanipäälliköiden sana ei kuulu eikä tehoa. Eli ongelman ydin on siinä, ettei ole kosketusta mihinkään kulttuuriin, joten ei voi/tarvitse yrittää käyttäytyä ihmisiksi minkään kulttuurin normien mukaan.

Kaapeli sanoi:
Minua kyllä henkilökohtaisesti jurppii todella paljon nämä suomalaisetniset jenkkien katukulttuuria apinoivat nuorisolaumat. Ulkoinen habitus ja elkeet suoraan jenkkisarjoista ja hopparikulttuurista. Ja nämä samaiset porukat myös niitä ongelmia aiheuttavat.
Se on nimenomaan tämä ulkolaisperäinen nuoriso, joka on niin pihalla ettei tosikaan.

Surkeaa touhua on. Ja eipä aikaakaan, kun neljännen sukupolven suomalaissyrjäytyjät hyppii siellä ennakkoluulottomasti mukana.

Musse sanoi:
Alkaa ymmartako vaarin, en itse itke tasta 'ongelmasta' (olen siisti itse 'tuo nekru'), koska ymmarsin jo kaun sitten etten kuulu tanne, kuhan koulutus loppuu niin pois menen. Ja taa viesti ei ole sitten "te ootte perseesta, meen pois", oikeastaan, kylla on. En ymmarra miksi kukaan haluaisi edes jaada tanne, maahan jossa valtaosa, anteeksi kaikki (kylla ne laskit vasemmistolaisetkin jotka menee kotiin ahmedin luokse) ei halua sinua tanne.

Hyvä kirjoitus, Musse! :thumbs: Mutta kuten sanoit, asia ei ole sinulle ongelma, koska olet jo päättänyt, että kunhan koulutus loppuu, niin menet pois.

Tämä ongelma koskee lähinnä sellaisia, jotka haluavat asua Suomessa koko ikänsä. Tai jostain syystä joutuvat niin tekemään. Täytyy myöntää, että olisi kyllä kummallista asua jossain maassa, jossa itsellä olisi tuollaiset fiilikset, joita Musse kuvaa. Eli siinä mielessä olet tehnyt kyllä oikean ratkaisun.

Musse sanoi:
Ei se mitaaan, viela pari vuotta pitaa kestaa ja katse valkoisen miehen silmassa kun kavelen valkoisen h00000t blondin kanssa kadulla auttaa mua selviytymaan !

Sovitaanko hei Musse silleen, että sitten kun lähdet, niin ota se hot blondi sitten mukaas! :evil:

Musse siis olet Aivan mieletön täys kunnioitus sua kohtaan. oot oikeassa tavallaan jos suomalaiset kerran inhoo meitä näin paljon mitä hyötyä meidän pysyä täälä sitten?
Miksi ois hyvä kysymys. te haette tilastoja ja kaiken mailman tutkimuksia jotta pystyisitte todistaa jotain teidän henkilökohtaista vihaa ulkomaalaisia kohtaan. suosittelen teille pitkä psykiatriaa teillä on sairas pelko ulkomaalaisia kohtaan, itse henkilökohtaisesti kävelen keskustassa ja en ole koskaan nähnyt mitä te aina jauhatte. Niin ja mä oon kanssa ulkomaalainen turha itkeä mulle kanssa kirjoitus virheistä.

Taha sanoi:
Sosiologit ja kriminologit väittävät, että ulkopuolisuuden tunne ajaa ihmisiä rikollisuuteen.

Niin. Minä taas vastaisin kysymykseesi (kumpi motivoi rikollisuuteen: rotu vai ulkopuolisuus) sanomalla, että kusipäisyys motivoi kusipäiseen käytökseen. Ja jos rangaistusta ei tule välittömästi, niin kusipäisyys kasvaa eksponentiaalisesti. Ja motivoi kokeilemaan vielä vähän lisää rajojaan.

Ulkopuolisuuden tunne taas haiskahtaa juuri sellaiselta sosiaalitätien kieleltä, jolla yritetään "ymmärtää" poloista. No svittu, jos joku kokee, että hän voi tehdä mitä tahansa, koska tuntee itsensä ulkopuoliseksi, niin se on silloin yhteiskunnan tehtävä soveltaa julmaa pakkovaltaa osoittaakseen, että yhteiskunnan mielestä ko. henkilö ei kuulu ulkopuolelle vaan vankilan muurien sisäpuolelle. Sitä kautta ne asiat sitten pikkuhiljaa selkenevät, jos ovat seljetäkseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom