jurpo sanoi:
Suomessa on helvetin tiukka ulkomaalaispolitiikka kun vertaa melkein mihin tahansa muuhun länsimaahan. Turvapaikanhakijoita tänne otetaan vuodessa niin vähän että oikeesti hävettää.
Olisko mitään faktoja tai tilastoja aiheesta? Siitä huolimatta, että sinua hävettää? Käsittääkseni Suomen ulkomaalaispolitiikka on tällä hetkellä melko löysästä päästä. Muualla suuntaus on huomattavasti tiukempi.
jurpo sanoi:
Rikollinen on rikollinen eikä liity mitenkään maahanmuuttoon tai ihonväriin.
Itse asiassa nämä Helsingin viimeaikaiset rikostapaukset liittyvät mitä suurimmassa määrin maahanmuuttoon, ihonväriin(kin) ja Suomen maahanmuuttopolitiikassa tehtyihin törkeisiin virheisiin.
Suurin osa maahanmuuttajista ei varmaankaan ole rikollisia, mutta niin kauan kuin niistä, jotka ovat ei saa puhua, emme myöskään pysty korjaamaan ulkomaalaispolitiikkamme epäkohtia, jotta jatkossa asiat olisivat kaikilla paremmin.
Fridrik sanoi:
Siis, jopa myyrmäen räjähdyksen syyksi eräs arabilaiselta vaikuttava mies kommentoi haastattelijalle, että räjäytyksen syy oli rasistinen, koska moni tummaihoinen loukkaantui räjähdyksessä.
He he... tää on niin hauska että tän on pakko olla urbaani legenda. :lol2: :jewsmedia:
Fridrik sanoi:
En itsekään pidä vihantunteesta, mutta minun ei tarvitse hampaat irvessä niellä paskaa, antakaa minulle suloinen syy olla vihaamatta, antakaa minulle "AHAA" elämys.
Ymmärsinkö mä nyt tän oikein? Eli nyt pitäis jonkun suloisen mulattitytön antaa Fridrikille pyllyä?
Suloinen syy olla vihaamatta. Anybody?
ribu sanoi:
Nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä vaan joukosta riehuvia kusipäitä jotka voivat ensi vuonna olla vietnamilaisia, virolaisia tai vaikka (varjelkoon) suomalaisia. Näihin kaikkiin joukkoihin pitää kuitenkin suhtautua samalla ankaruudella.
Nytpä taitaa olla niin, että nykymaailmanaikaan nuo joukot eivät ole homogeenisiä (siis vain yhtä kansallisuutta), vaan jo nyt mukana on suomalaisia ja vaikka mitä. Ongelma on sama vanha: joukossa tyhmyys ja kusipäisyys tiivistyy. Nyt näissä joukoissa on mukana niin kovia oikeasti pahoja poikia, että he vievät katuväkivallan aivan uudelle tasolle Suomessa. Ja tyhmät luuserisuomalaiset seuraavat perässä.
mr Afroman sanoi:
Okei okei peace out en jaksa kinastella teidän kanssa, koska ootte perimiltään rasisteja eikä sitä näköjään voi muuttaa joten hyvää päivänjatkoa teille.
Mun mielestä AKV on vankkumattomasti todistanut, että ei ole olemassa tieteellistä näyttöä sellaisesta geenistä, jonka myötä rasismi voisi siirtyä sukupolvelta toiselle. Ei siis voida väittää, että olisimme perimältämme rasisteja. :D :D ...peace vaan...
Pelles sanoi:
ettekö ole ahdasmielisiä jos ette suvaitse muutamaa rasistia..?
jos neekereistä vaan pikkiriikkinen poruukka rötöstelee niin eikös suomessakin ole vain pikkiriikkinen porukka rasisteja..
Pelles, aivan helvetin hyvä! :kippis1:
Kaapeli sanoi:
Milläs karkoitat alaikäisiä, joita suurin osa näistä steissikriminaaleista on. Pakolaisia ei voi myöskään karkoittaa, koska turvattomaksi luokiteltuun maahan palauttaminen on vastoin ihmisoikeussopimuksia.
Alaikäiset huostaan laitokseen (siis sinne mistä useimmat näistä steissin sankareista ovat hatkassa). Kun 18-v. tulee täyteen, niin ei myönnetä automaattisesti turvapaikkaa ja oleskelulupaa, kuten tähän asti, vaan kotimatka. Turvallisen maan käsite puolestaan on veteen piirretty viiva. Kyllä jossain Somaliassa nyt jo on niin turvallista kuin siellä ikinä tulee olemaan.
Mielestäni suomalaisella yhteiskunnalla pitäisi olla rohkeutta myöntää, että näiden ulkomaalaisten rikollisten joukossa on sellaisia ihmisiä, joiden kohdalla
sopeuttaminen kunnialliseksi ja hyödylliseksi yhteiskunnan jäseneksi ei tule onnistumaan. Ei, vaikka tehtäisiin mitä. (On sellaisia toki suomalaistenkin kriminaalien joukossa. Mutta sehän ei ole tämän keskustelun aihe.)
Viranomaisten tilastointikielto, jos sellainen tosiaan on, on aika naurettava asia. Itse asiassa rikostilastoja olisi syytä pitää vieläkin tarkemmin ja eritellä myös kansalaisuuden saaneiden taustat jne. Tällä tavoin käytettävissä olisi faktoja, joiden perusteella maahanmuuttopolitiikassa tehtyjä virheitä ja siinä olevia puutteita voitaisiin arvioida. Joitakin korjaavia liikkeitähän on tehty jo mutu-pohjalta. Kun nähtiin, että inkeriläiset ns. paluumuuttajanuoret usein syrjäytyvät, jos heillä ei ole minkäänlaista kielitaitoa tai kosketusta Suomen kulttuuriin tänne tullessaan, ryhdyttiin pitämään kielikokeita yms. Sitä ennen aika moni nuori venäläispoika ehti lipsahtaa suonensisäisten käyttäjäksi Steissin jengeihin.
(Pahoittelen jos megavastauksessani on jossain kohtaa quotet sekaisin. Kyllä tää työstä käy. huh.)