Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rocky6 sanoi:Itse tein päätöksen että poltan vain juopotellessani jolloin tuo ikävä tapa muutenkin on parhaimmillaan
roni3 sanoi:-ainakin olen aiheuttanut perheriidan / useita
-töissä mulle ei kohta kukaan puhu normaalisti, kun vihaisuus näkyy kauas
Kauankohan jaksaa...
mappana sanoi:Suosittelen tuohon lopettamiseen kaavaa:
Lähde 6 päivän vaellukselle alueelle missä ei muita ihmisiä ole. Unohda ostaa tupakit matkalla ja huomaa vasta 10 kilometrin päässä lähimmästä asutuksesta että juma...ta, unohtu ostaa röökit...
Itse se että röökit loppuu ei vituta sinänsä, eikä sitä tupakkia tee edes mieli. Siihen tarvittiin ainakin omalta osalta se että näkee edes jonkun joka polttaa. Mutta jos ei muut polta niin vit..ako siinä sitten muuta kun kävelee vaan. Eipä paljon muuten vi..uta...
:D
Tombba sanoi:Mie lopetin polttamisen 7 kk sitten.
Tosin välillä olen kännissä polttanut ja töissä aniharvoin kun vituttaa oikein rankasti
Etuja lopettamisesta olen huomannu, niin salilla kuin sen ulkopuolellakin.
Hapenottokyky on parantunut huomattavasti ja verikin tuntuisi kiertävän paremmin. Myös aamuisin on paremmin nukkunut olo, kuin silloin, kun poltti.
rantapantteri sanoi:Päivittäin tulee se hetki kun tekisi mieli vähän vaan sauhutella, mutta tähän asti kieltäytyminen on ollut luvattoman helppoa, huomattavasti helpompaa kuin koskaan aiemmin yrittäessäni lopettaa! Jee! :D
hankmo sanoi:Nyt on menny neljä päivää polttamatta ja näin perjantaina taas kävi himottamaan.. Kaverin kanssa oluen nauttiminen meillä ja paikallisessa kyläbaarissa pisti vanhat tottumukset koville, mutta (nyt avaudun) kuolemanpelkoisena ihmisenä toissayönä kovia mahakipuja kokeneena mieleeni taas juolahti, että ei se ainakaan hyvää tee..