Lopettakaa tupakanpoltto, niin...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pitihän sitä kokeilla, ei ole miun juttu.. Laskin että säätöä tullu tähä asti noin 8000e!! JA missä nuo rahat näkyy? Ehkä pihalla seisovassa Ninjassa.. :)

tiieitiijuu sanoi:
täysin samaa mieltä, ne SPEDET jotka kuvittelee omistavansa sen tanssilattian / tai ei motoriikaltaan ole kykeneviä pysymään poissa iholta niin on enemmän kuin oikein niille, jos tupakka polttaa jäljet käsiin.
Motoriikalla ei ole niissä tilanteissa mitään tekemistä, kun tanssilattia on täynnä. Kun jokaisella ihmisellä on se 0,5m2 tilaa niin siinä osuu muihin vaikka seisos paikallaan. Linnanjuhlatkin on varmaan täynnä porukkaa, jotka kuvittelee omistavansa tanssilattian / joiden motoriikka kusee. :jahas: Ei kun siellä on vaan täyttä. Eri asia on sit ne, jotka tulee tanssilattialle vaan hyppimään ja riehumaan.

Tombba sanoi:
Mie lopetin polttamisen 7 kk sitten.
Tosin välillä olen kännissä polttanut ja töissä aniharvoin kun vituttaa oikein rankasti :)
Etuja lopettamisesta olen huomannu, niin salilla kuin sen ulkopuolellakin.
Hapenottokyky on parantunut huomattavasti ja verikin tuntuisi kiertävän paremmin. Myös aamuisin on paremmin nukkunut olo, kuin silloin, kun poltti.

Mä en ymmärrä näitä ns. tupakoinnin lopettaneita, jotka aina silloin tällöin vetävät röökiä, mikä milloinkin syynä, minusta ihminen on niin kauan tupakoitsija, kun se niitä sauhuja vetelee, näin on marjat, piste

Jonny sanoi:
Nyt 4 vuotta polttamatta

Tarkalleen 4 ½ vuotta polttamatta ja 1 1/5 tupakkaa poltettu. Tänään menin uhmakkaastii tupakille ja muutaman sauhun vedin ja teki pahaa eli piti lopettaa. Hankalaa tekee uudelleen aloittaminene :) Hyvä niin!

Missukka sanoi:
Toissa päivänä vedin viimeisen tupakkani. Nyt se loppui lopullisesti, ei enää edes baarissa eikä mitään jämiäkään.

Hieno homma! Taitaa monelle olla pahin homma tuo baarissa käyminen. Moni taitaa ratketa siellä viimeistään.
Mie sain onneksi lopetettua suht hepolsti ja ei ole pahemmin tehnyt mieli vasta kun nyt ku on huolia ja murheita.

Jonny sanoi:
Hieno homma! Taitaa monelle olla pahin homma tuo baarissa käyminen. Moni taitaa ratketa siellä viimeistään.
Mie sain onneksi lopetettua suht hepolsti ja ei ole pahemmin tehnyt mieli vasta kun nyt ku on huolia ja murheita.
IMO nuo rahat jotka kuluisivat baarissa käyntiin niin ne voi investoida lisäravinteisiin ja ostaa palkkariin vaikka heraisolaattia tavallisen heran sijaan, meinaan varmasti yhdessä baari reisussa kuluu rahaa enemmän kuin 2kg heraisolaatin hinta.:rolleyes:

NGV sanoi:
IMO nuo rahat jotka kuluisivat baarissa käyntiin niin ne voi investoida lisäravinteisiin ja ostaa palkkariin vaikka heraisolaattia tavallisen heran sijaan, meinaan varmasti yhdessä baari reisussa kuluu rahaa enemmän kuin 2kg heraisolaatin hinta.:rolleyes:

Onneksi en harrasta baareilua kovin usein. Tuolla tavalla tulee mietittyä monesti kun edes rupaa tekemään mieli juomaan.

NGV sanoi:

:jahas: Mistäs tiedät paljonko sinne menee rahaa... :jahas:

Joo, itse olen kohta vuoden ollut polttamatta -- paitsi kesällä poltin kaksi hatsia kaverin tupakasta ja laatta oli kyllä lähellä. Mulle ei baarissa polttamattomuus ole yhtään vaikeeta, vaan just tommonen kuulas syysaamu kun siemailee kahvia partsilla...

No joo, itse asiassa ei enää ole ollut mitään ongelmia. Avokki tosin polttaa pari askia päivässä että saan varmaan passiivisesti sen saman määrän kuin ennenkin. Poltin siis kymmenen vuotta (joo, aloitin 12-v, järkevää) josta noin kuusi tai seitsemän askin päivässä. Camelia.

Mitä taas tulee kuviteltuun rahansäästöön --> ei näy missään. Ehkä jos olisi laittanut aina tietoisesti sivuun ne mitkä olisi mennyt tupakkaan. Mulle se raha vaan polttaa reiän taskuun...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
NGV sanoi:

Lopeta netin käyttäminen, kaikki muut ei-kehonrakennusharrastukset, älä tee mitään, mistä nauttisit paitsi kehoilua.

Eli pointti on se, että eiköhän kukin saa tehdä/harrastaa sellaista, mistä nauttii, muutakin kuin kehoilua.

Ja itse tupakoinnista ei ole pahemmin kokemusta vielä, ja toivottavasti ei tulekaan.

NGV sanoi:

kahden edellisen baarivierailun yhteiskustannukset 14,50€ :rolleyes:

Mulla taisi mennä viime baarireissulla 8,5 euroa. Oisko saanut isolaattia?
Heh, vähän vaan hassulta tuntuu kun 15wee puhuu baarireissuista :)

Nyt ei tee yhtään mieli tupakkaa. Pitää yrittää kehitellä jotain mielitekojen varalle, erityisesti tenttien aikaan tekee kovasti mieli tupakkaa. Joo, ja välitunnit on tietty kans aika pahoja.

Ennen kun lopetin juomisen kokonaan, yksi baari-ilta kokonaisuudessaan noin 150 € taksimatkoineen (10 € suuntaansa). Normaaliviikonloppuina perjantai ja lauvantai perseet olalla ja sunnuntaina tasottelua. Ja kyllä, join pohjiksi ison leijonan ja vähän kaljaa tai vähän vähemmän. Sydän vuotaa verta kun ajattelenkin koko asiaa, kyllä niillä rahoilla olisin saanut jo sellaset dropit että ei mitään rotia. :D

Alec sanoi:
kahden edellisen baarivierailun yhteiskustannukset 14,50€ :rolleyes:
Siis tuolla tarkoitin jos ottaa kunnon kännit.

Ukki sanoi:
Lopeta netin käyttäminen, kaikki muut ei-kehonrakennusharrastukset, älä tee mitään, mistä nauttisit paitsi kehoilua.

Eli pointti on se, että eiköhän kukin saa tehdä/harrastaa sellaista, mistä nauttii, muutakin kuin kehoilua.

Ja itse tupakoinnista ei ole pahemmin kokemusta vielä, ja toivottavasti ei tulekaan.
Hmm, netin käyttämisesti on jotain hyötyä ja voi oppia uusia asioita kehoiluun joten IMO todella hyöty väline netti, sekä voihan netistä tilata lisäravinteita ja kaikkea muuta bodailuun liittyvää. Kun taas jos alkoholia likittää niin lihakset joutaa suoraan katoboliseen tuonelaan, tupakka ei ole niin paha kuin alkomaholi, mutta sekään ei tätä harastusta auta, sillä ihminen joka tupakoi niin hänellä on surkeampi hapenotto kyky ja se kostautuu tässä lajissa.:whip:

Niin, mutta elämässä on muutakin kuin reenailut. Kiva että on intoa, mutta alkaa kuulostamaan hieman fanaattiselta tuo touhu :D

Itse tein päätöksen että poltan vain juopotellessani jolloin tuo ikävä tapa muutenkin on parhaimmillaan :)

NGV sanoi:
Siis tuolla tarkoitin jos ottaa kunnon kännit.

Kyllä löytyy aika paljon baareja joissa maksaa iso tuoppi 2 euroa, jos tietää milloin mennä. Ei ehkä kunnon bodyukko kaadu seitsemään kaljaan, mutta on niitä kevyempiäkin ukkoja.

Tosi hienoa, että olet kiinostunut urheliusta ja pidät itsestäsi huolta, mutta ei näistä asioista voi mun mielestä esiintyä hirveän tietoviisaana jollei ole omakohtaista kokemusta -- VARSINKAAN tupakanpoltosta.

Ja mitä taas tulee rahanmenoon, niin silloin kun asuin vielä mutsin kanssa meni kyllä "kaikki" rahat röökiin, mutta ei se ole ihan sama juttu kun omillaan asuu ja tosiaan kaiken joutuu itse hankkimaan vessapaperista asti. Ei pahalla, NGV, mutta vähän perspektiiviä pliis :haart:

feikkiedit: lisättäköön vielä, että tiedostan myös oman nuoren ikäni ja sen että olen asunut neljä vuotta poissa kotoa vuokrakämpässä, en tiedä mistään asunnonomistajan rahahuolista mitään.

niin juuri,viisi kalijaa(euron per tuoppi) ja pikkuinen Alec oli ihan tillintallin :D no okei ei ehkä ihan mutta melkein...niin ja tupakkia ei oo polteltu puoleen vuoteen

Suositut

Back
Ylös Bottom