Lopettakaa tupakanpoltto, niin...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
hankmo sanoi:
"Saa naisia".. :D:D Ehkä paras ikinä!
äläs nyt,mä alotin yhden ihmissuhteen juuri koulun tupakkapaikalla.
ehkä se ei vain siitä tupakasta johtunut...toivottavasti...

p.s. suhde oli lyhyt :D

Tupakan poltto on tosiaan hölmöjen hommaa. Jos on pakko dietata niin aineenvaihdunnan saa kiihtymään juomalla kahvia.

Itse olin polttamatta reilun vuoden. Näin säännöllisesti hikisiä unia, joissa poltin tupakkaa. Myös päivisin tupakan himo oli kohtuu kova joskus. Huomasin, että oli energisempi olo kuin ennen. Painokin nousi kovalla tahdilla kun vielä taannuin sohvaperunaksi. Retkahdin sitten joulukuussa, kun tuli sellainen hälläväliä-vaihe.

Nyt inttiä käydessä oon ollu parina päivänä polttamatta, ja olen huomannut selvästi kuinka se on auttanut päivittäisissä toimissa. Nyt pitäisi saada se vanha tarmo nostettua ylös, niin pääsee syöpäkääryleestä uudelleen eroon.

On tullut oltua kokonaan polttamatta nyt pari viikkoa. Viime lauantaina sattui outo homma: sytytin tupakan ja vedin kahdet savut ja se maistui ihan paskalta, piti tumpata rööki saman tien. Tää oli eka kerta ikinä kun rööki maistui pahalta, vaikka on tullut poltettua ala-asteelta lähtien:D

mxm sanoi:
On tullut oltua kokonaan polttamatta nyt pari viikkoa. Viime lauantaina sattui outo homma: sytytin tupakan ja vedin kahdet savut ja se maistui ihan paskalta, piti tumpata rööki saman tien. Tää oli eka kerta ikinä kun rööki maistui pahalta, vaikka on tullut poltettua ala-asteelta lähtien:D

Eikös sulla ollut taannoin pidempikin lakko alla? Mullakin on säänöllistä kusemista savuttomuuden suhteen, mutta jotenkin ihmeenkaupalla sitä on lopulta osannut ottaa itsestään niskasta kiinni...

Tales sanoi:
Eikös sulla ollut taannoin pidempikin lakko alla? Mullakin on säänöllistä kusemista savuttomuuden suhteen, mutta jotenkin ihmeenkaupalla sitä on lopulta osannut ottaa itsestään niskasta kiinni...

Olihan mulla joo, yli kuukauden olin polttamatta mut sitten tuli liikaa stressiä ja hermot petti -> lakko loppui siihen. Ja onhan se pisin tauko ollut kolme vuotta:rolleyes:
Yritähän pitää pintas tuon savuttomuuden kans, ei se röökin vetäminen kovin fiksua hommaa ole!

njoo, pari-kolme viikkoa tässä nyt oltu polttamatta ja flunssa ollut päällä yli kaksi viikkoa. Vit*n siistiä. NOT.

Ainoastaan duunissa käy joskus hieman sapettamaan, jolloin nikotiini-imeskelytabletti suuhun.

Enpä nyt ihan hirveesti ole ikinä polttanut, kait 5-6 röökiä/pv ja kännissä se aski.. Keuhkoista tulee silti siistejä, ruskeita klimppejä, njam! :thumbs:
Hmm.

vajaa 2 kk nyt polttamatta. Kuitenkin kolme retkahtamista on tapahtunut. Ei mitään pahempaa kuin yhden tupakan verran kerrallaan. Nikotiini purkan voimalla oon koittanut eroon ja voin kyllä sanoa että olinpa idiootti sillon +10 vuotta sitten kun aloin polttamaan. Mahtava fiilis nyt ja treeni toimii.Ei haise suu ja vaatteet enää pahalle. Kannatti. Enkä vedä itseäni kiikkuun jos silloin tällöin retkahdan yhden polttamaan. kunhan se ei tapahdu kovinkaan useasti. Joka viikkoista retkahtamista ei hyväksytä tässä lakossa.

Minä en usko tuollaiseen satunnaiseen polttamiseen jos ennen on polttanut vakituisesti, pitkään ja paljon. Jos haluaa kiusata itseään ja ajatella tupakkaa päivittäin, niin silloin tällöin voi kessutella. Jos taas haluaa päästä riesasta kokonaan eroon, ainoa tapa on lopettaa niin ettei vedä yhtään röökiä koskaan. Lopettamiseen kuluu vuosia, ei se parissa kuukaudessa tapahdu. Mutta sitten kun siitä pääsee kunnolla eroon, retkahtaminen on (IMO) mahdotonta.

Tulipan tuota itsekkin lopetettua tupakointi paripäivää sitten. Motivaatiota lopettamiseen löytyy rajattomasti niin monelta eri suunnalta. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nyt alkaa olla jo joku 2.5kk lopettamisesta. Eikä oikeastaan mitään kummempia vaikeuksia. Abihässäköitä kun oli, niin poltin parina päivänä pari sauhua, ei maistunut hyvältä. Viimeksi kolme viikkoa sitten poltin yhden tupakan mielenkiinnon vuoksi baarissa ja olihan paskaa. Tosin pakko myöntää, että silloin tällöin hyvän safkan jälkeen tai kahvilla ollessa tekee mieli sauhutella. Parhaiten kuitenkin onnistuu noissa tilanteissa, kun unohtaa heti koko ajatuksenkin polttamisesta eikä jää pyörittelemään sitä ratkeamisen mahdollisuutta päässä.

Ja eipä ole muuten ollut lopettamisen jälkeen pienintäkään tukkosuutta. Ennen oli oikeastaan koko ajan ja otriviniä sai tunkee sieraimiin joka yö, että sai nukuttua. Flunssan ja sairastelun välttäminen oli yks mun lopettamisen päätavotteita. :)

Myssy sanoi:
Olettaen että lopettaminen on pitänyt... onko tuo tasaantunut ja tuleeko nukkumaija kylään entiseen malliin?

Hieman kyllä. Olen edelleen polttamatta, tosin käytän noita 2mg nikotiinipurkkia vieroitushoitona. Toimivat hyvin. Tuon pakan jälkeen siirryn 1mg purkkiin ja lopulta jenkkiin, tai airwavesiin, en ole päättänyt vielä.

Tosi oudolta tuntui mennä aluksi nukkuun, koska aina aiemmin vuosien ajan oli rutiinina imaista se yksi iltapölli iltapalan päälle.

Tuokin oli vain tapa ja siitä olen jo kohta päässyt täysin yli! Eli alkaa uni tulla normaalisti.

12 päivää ilman :rock:

Tosin nuuskan avulla :nolo:

Jahas,pitäisköhän sitä myös lopettaa tää röökin kanssa säheltäminen.Olen miettinyt tätä asiaa jo n.puoli vuotta.Viime kesänä olin 2 kuukautta polttamatta,ja ihan hyvin meni siihen asti,kunnes vedin yhden kääryleen.Siitä se sitten taas lähti perkules.
Nyt olisi motivaatiota lopettaa kokonaan,purkat on jo valmiina.Huomenna aloitan lopettamalla sauhuttelun.

Viiden viikon aikana on mennyt max. kaksi askia. En ole huomannut eroa mihinkään suuntaan:( Kahvin jälkeen tekee aina mieli.

Saakuttirallaa! Olotila kallistuu siihen suuntaan, että kallistan piipun ohimolle ja painan liipaisinta, ellen saa ennen inttiä itteeni irti tästä kessunroikaleesta!

5 vuotta olen tupakoinut, joista kaksi viimeistä aktiivisempaa. Ihan itkettää. Nykyään pistäessäni sen vihreen L&M:n tulille kärsin itseinhosta ja mieleeni välähtää samantien kaikki kauhukuvat kuolleista sukulaisista ja niistä sukurasitteista, joita olen perinyt heiltä.

Lisäksi vielä se, etten koskaan pysty saamaan sitä naista kenet haluaisin niin pitkään ku tupakkirullia imeskelen. Että silleen. Perkele!

Noh, mutsi poltti 30 vuotta ja nyt on ollut 7 vuotta ilman. Pitää varmaanki mennä kyselee siltä neuvoja. Muistaakseni hän suositteli tarkoitukseen tehtyä hypnoosikasettia ja helvetin kovaa treenimista, että saa sitten unenpäästä kiinni.

Ajankohtaa lopettamiselle en ole vielä asettanut, sillä tiedossa on yo-kokeet ja painonpudotus, ruokavalion muutos ja treeniohjelmien muodostelemista.

Mutta ennen inttiä, eli ensi heinäkuuta. Mitä nopeammin sen parempi!

Lisäksi vielä se, etten koskaan pysty saamaan sitä naista kenet haluaisin niin pitkään ku tupakkirullia imeskelen. Että silleen. Perkele!

Eikös tuo muija ole jo tarpeeksi hyvä motivaation lähde lopettaa? :whip:

On! Mut mut plääh! Pitäis polttaa läskiä, saada lihasta, selviytyy yo-kokeista, nostaa aerobista kuntoa ja saada oma elämä kaikista muistakin vinkkeleistä päin kuntoon. Ja tähän päälle kessun lopettaminen? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom