Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä kärsin suunnattomasti ihmisistä joilla on liikaa hajusteita ja pahimmillaan saan niistä astma oireita+pääkivun mutta en silti pyydä heitä talsimaan vähän pidemmälle pysäkistä. Ulkotiloissa toisen tupakoinnista häiriintyminen on imoJos poltan vaikka bussipysäkillä, menen pysäkistä vähän kauemmaksi etteivät savuttomat kärsisi suunnattomasti savuistani.
Kaminari sanoi:Jos kriittisesti katsotaan, niin tupakointi sisätiloissa julkisella paikalla on kyllä välinpitämätöntä ja melko röyhkeää käytöstä muita ihmisiä kohtaan.
gmarx sanoi:Savun haju klubeissa ja baareissa ketuttaa, mutta sen sietää jotenkin. Mutta ne VITUN SPEDET, jotka tulee esim. ahtaalle tanssilattialle sen tuopin ja röökin kans tökkimään muiden vaatteisiin reikiä syöpäkääryleillään voi mun puolesta kuolla pois, ja mahdollisimman nopeasti. Kyynärvarsissa näyttäs tälläkin hetkellä olevan pari tupakan polttamaa arpea, mikä kehittää pinnan alla kuplivaa raivoa kaikkia savuttajia kohtaan. Ei mahda mitään.
loops sanoi:Jos ei yleiset säännöt kelpaa niin pysy kotona taikka sitte salilla. Sehän on aina paras vaihtoehto. Ite en polta ko baarissa ja tasan tarkkaan myös siellä tanssilattiala jos sinne eksyn. Kukaan ei oo kyllä mun heilumisen johdosta tupakan jälkee minnekkään saanu koska se tupakki käsi ei tee muuta liikettä ko nostaa sen tupakin huulille ja laskee alas. Jos joku spede on niin kännissä tai muuten vaan heiluu niin vitusti että tulee ihoon kiinni niin se nyt on jo melkeen oikeutettua tumpata sillä tupakilla. Pysyy ainaki ens kerralla vähän kauempana.
loops sanoi:Jos joku spede on niin kännissä tai muuten vaan heiluu niin vitusti että tulee ihoon kiinni niin se nyt on jo melkeen oikeutettua tumpata sillä tupakilla.
loops sanoi:Jos ei yleiset säännöt kelpaa niin pysy kotona taikka sitte salilla. Sehän on aina paras vaihtoehto. Ite en polta ko baarissa ja tasan tarkkaan myös siellä tanssilattiala jos sinne eksyn. Kukaan ei oo kyllä mun heilumisen johdosta tupakan jälkee minnekkään saanu koska se tupakki käsi ei tee muuta liikettä ko nostaa sen tupakin huulille ja laskee alas. Jos joku spede on niin kännissä tai muuten vaan heiluu niin vitusti että tulee ihoon kiinni niin se nyt on jo melkeen oikeutettua tumpata sillä tupakilla. Pysyy ainaki ens kerralla vähän kauempana.
Jonny sanoi:Nyt 4 vuotta polttamatta ja nyt on semmonen tilanne, että tekis mieli käydä tupakalla.