Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä opin, että mitään ei tarvii koskaan harjoitella eikä missään tapauksessa opetella oikeita suoritustekniikoita. Siitä vaan juoksemaan 100 m (jalat vispaa sivuille ja aika on päälle 20 sek., mutta ei se haittaa, kunhan saadaan tulos arvosanaa varten) ja pelaamaan lentopalloa (ei se satu, jos osaa lyödä oikein, mutta kukapa se on seppä syntyessään). Kiitos sille opettajalle, joka omalla vapaa-ajallaan piti liikuntakerhoa, ja siellä opetti, miten juostaan ja hypätään korkeutta jne. oikein. Omituista, että tulokset paranee, kun oppii oikean tekniikan... Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että liikuntanumeron ei pitäisi tulla tulosten perusteella, vaan jos ihan pakko on numero antaa, niin sitten vaikka jollain osallistumis/innokkuusmittarilla.
Itse keksin kyllä monta paljonkin tyhmempää aktiviteettia. Esim. TV:n katselu, juopottelu, kavereiden kanssa ringissä kessuttelu, mopolla ajaminen, syljeskely ja seinien potkiminen, toisten kiusaaminen yms. Onhan noita.
Mä opin, että mitään ei tarvii koskaan harjoitella eikä missään tapauksessa opetella oikeita suoritustekniikoita.
LOL tää oli ihan paras. Saako käyttää siguna jonkun aikaa? :DMeillä ylä-asteen liikunnanopettaja katsoi uimahallissa, saunaan mentyämme poikien varustusta ja totesi: "Pojat teillä on pippelit ja minulla on kyrpä"..Näin osasi opastaa liikuntatieteiden maisteri.
Suomen ehdoton paras ei saa kuin korkeintaan 8 liikunnassa kun ei ole kunnolla mukana, myöhästelee ym. :thumbs:
Ai senkö pitäisi taata automaattisesti se 10? Ehkä siihen numeroon tarvii jotain muutakin kuin sen yhden lajin taidon
Ai senkö pitäisi taata automaattisesti se 10? Ehkä siihen numeroon tarvii jotain muutakin kuin sen yhden lajin taidon
Edit: Esim matkista. Jos olet luokan paras laskija, mutta saat kokeista paskoja etkä ole tunnilla niin ei se numero kovin hyvä pitäisi olla.
Kun mentiin liikuntatunnilla uinnin jälkeen saunaan, uikkarit piti aina ottaa pois.
Kun kerran sitten opettaja itse seisoi saunan keskellä vaatteet päällä, joku kysyi "miksi sitten sulla on housut jalassa"?
Tähän opettaja vastasi: "saa olla jos seisoo".
Ei vittu :lol2: :lol2:Kun mentiin liikuntatunnilla uinnin jälkeen saunaan, uikkarit piti aina ottaa pois.
Kun kerran sitten opettaja itse seisoi saunan keskellä vaatteet päällä, joku kysyi "miksi sitten sulla on housut jalassa"?
Tähän opettaja vastasi: "saa olla jos seisoo".